haluan siemensyöksyn peppuun

Mies/mies

Täällä kirjoitellaan peppuseksistä yhtä sun toista, pääasiassa täällä käy kirjoittelemassa sellaisia jotka vain ilkeilee ja haluaa tehdä kuisaa, siis aisasta mitään tietämättömiä nettisurffaajia jotka joko eksyy tänne tai sitten tullaan vain posket punaisina ja sitten päätetään uskaltaa kirjoittaa joku typerä kommentti.
Minun pyllyä on nussittu todella lujasti ja kymmeniä vuosia ja se tekee vain hyvää.
Olen 51v mies ja haluan edelleen että pyllyäni nussitaan kunnolla ja lujasti. Paljaalla saa vetää koska olen täysin puhdas ja vaadin nussijaltakin luotettavan selvityksen terveydestään. Minua käy nussimassa pääasiassa ukkomiehet ne on aika luotettavia.
Minä en antaisikaan helsingin clubi-hinttareille, tykkään että mulkkua pyllyyni painaa aito suomen mies jolla työvaatteina mieluummin enstex työhousut kun kraka ja puku.
Mulkku kun oikein sykkii pyllyssä ja sillä lujasti nussitaan juurta myöten niin että pallit lätisee, se vasta jumalauta hyvää tekee, silloin kun siemensyöksy lähtee liikkeelle niin aaahhh.
Se on kaunista.
Olen kerran ollut niin että kolme raavasta miestä on käyttäneet minua hyväksi.
Yksi veteli mulkulla takaapäin menemään kun toinen imetti edestä.. yksi odotti vuoroaan. Heti kun nussija oli laskenut lastin sisään siirtyi imettäjä pyllylle ja odottaja imettämään..
Tätä kun saisi kokea vaikka kerran viikossa niin se olisi autuasta.
Te peppuseksi vastustajat ja häirikkökirjoittajat täällä, miksi vaivaatte päätänne siitä että jollain tekee hyvää.
Niin ja te jotka aiotte kirjoittaa nyt että hakeutuisin hoitoon niin en takuulla hae hoitoa sellaiseen johon ei tarvii hakea, päinvastoin ilmoittelen aktiivisesti että löytäisin noita nussijoita, se on parasta hoitoa.

28

6426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomi _

      menehän vanha ruttuperse noitten halujes kanssa gay sivuille.

      • Anonyymi

        täällä on näköjään joku pedofiili poistamassa muita


    • jos

      siitä tykkään,mutta ei teillä nuorillakaan oo kauheesti sanottavaa....se että nait kännistä muijaa kännissä baarin vessassa tekee susta yhtä fiksun tai tyhmän.

    • Hienoa

      Joo, toi tuntuu tosi kivalta. Mäkin pitäisin siitä, että kolme miestä nais mua jonossa peppuun. Itse olen 33 v. mies, mutta en ole koskaan vielä kokeillut miesten välistä.

      • sitten

        HOMOPALSTALLE JA MARS!!!!


      • täällä
        sitten kirjoitti:

        HOMOPALSTALLE JA MARS!!!!

        luokitella, ketkä saa kirjoittaa tälle palstalle ja ketkä ei.
        Ennemmin heterona naisena luen homojen kokemuksia ja mielipiteitä, kun ääliöiden kersojen "heteropaneskelu"juttuja.
        Mene itse jonnekin niin kauas ku pippuri kasvaa, jos et kestä lukea KAIKKIEN kommentteja.piste.


      • Anonyymi

        Tuleeko joku suihin otettavaksi ja annan persettä olen perse neitsyt ja haluan kokeilla jotain uutta ja erilaista


      • Anonyymi

        etelän rannoilla saa ratsastaa vaikka kuinka paljon jos jaksaa


      • Anonyymi
        täällä kirjoitti:

        luokitella, ketkä saa kirjoittaa tälle palstalle ja ketkä ei.
        Ennemmin heterona naisena luen homojen kokemuksia ja mielipiteitä, kun ääliöiden kersojen "heteropaneskelu"juttuja.
        Mene itse jonnekin niin kauas ku pippuri kasvaa, jos et kestä lukea KAIKKIEN kommentteja.piste.

        jotku naiset tykkää katsella kun mies saa isoa kullia peppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jotku naiset tykkää katsella kun mies saa isoa kullia peppuun

        vaimoni imi kaverin kullin kovaksi ei mikään pikkunen sano istu päälle herranjestas kun 20cm uppos pohjaan vaimo katto vierestä kun ratsastin orkun


    • miesmies

      Kuullostaa ihan kivalta. Ite oon melkein hetero, mutta on sitä kokeilunhalusta tullut oltua miestenkin kanssa, enimmillään kuitenkin kahden.
      Ja sit kimppajuttuja 2m 1n, jossa kaikki on saaneet olla kaikkien kanssa... ihan kivaa sekin :)

      • Tyhmäkö?

        Mut eikös se peppureikä ole ulostamista, siis kakkaa varten.En ole ennen tuollaisia juttuja kuullutkaan. Mitähän raamattu sanoo tähän?


      • sopii
        Tyhmäkö? kirjoitti:

        Mut eikös se peppureikä ole ulostamista, siis kakkaa varten.En ole ennen tuollaisia juttuja kuullutkaan. Mitähän raamattu sanoo tähän?

        paskapaperiksi niin että voi vetää puhtaaseen perseeseen.


      • Mut jumala vissiin
        sopii kirjoitti:

        paskapaperiksi niin että voi vetää puhtaaseen perseeseen.

        Nussii jeesustaan perseenreikään kun eihän sillä muutakaan siellä ole ja kai silläkin on viettinsä koska niin monella ihmiselläkin on ja eikö se luonut ihmisen kuvakseen, mielestäni kaikki reijät ihmisessä sopii nussimiseen.


      • itsesiitos
        Tyhmäkö? kirjoitti:

        Mut eikös se peppureikä ole ulostamista, siis kakkaa varten.En ole ennen tuollaisia juttuja kuullutkaan. Mitähän raamattu sanoo tähän?

        Kun mies nussii itseään peppuun ja tulee siitä raskaaksi niin se on se elämän kiertokulku.


      • Skyttä
        itsesiitos kirjoitti:

        Kun mies nussii itseään peppuun ja tulee siitä raskaaksi niin se on se elämän kiertokulku.

        On se sitten kumma että näitä "heteroita" tuppaa homoseksijutut niin ihmeellisesti kiinnostamaan? Jos joku tänne kirjoittaa asiallisen avauksen niin sitä sitten joukolla solvataan. Meillä kaikilla on omat mielihalumme, se on asia jonka kanssa on vain elettävä.


      • mikä trauma
        Skyttä kirjoitti:

        On se sitten kumma että näitä "heteroita" tuppaa homoseksijutut niin ihmeellisesti kiinnostamaan? Jos joku tänne kirjoittaa asiallisen avauksen niin sitä sitten joukolla solvataan. Meillä kaikilla on omat mielihalumme, se on asia jonka kanssa on vain elettävä.

        Niin mikä trauma noilla "hetskuilla" tai normaaleilla on kun ne täällä onanoi lukemassa ihmisten asiallisia alustuksia hieman valtavirroista poikkeavasta seksimieltymyksestään.
        Näitä äidin ressukoita "tai lapsena äidin hyväksikäyttämiä kakkapyllyjä" tuntuu riittävän.
        Ei isän hyväksi käyttämästä tulekaan noin häiriintynyttä.


      • Anonyymi
        Tyhmäkö? kirjoitti:

        Mut eikös se peppureikä ole ulostamista, siis kakkaa varten.En ole ennen tuollaisia juttuja kuullutkaan. Mitähän raamattu sanoo tähän?

        ei tommoseen satukirjaan mitään kuulu nykypäivän elämää


      • Anonyymi
        Mut jumala vissiin kirjoitti:

        Nussii jeesustaan perseenreikään kun eihän sillä muutakaan siellä ole ja kai silläkin on viettinsä koska niin monella ihmiselläkin on ja eikö se luonut ihmisen kuvakseen, mielestäni kaikki reijät ihmisessä sopii nussimiseen.

        ketäs muuten niinsanotut apostolit nai vai oliko kauhee runkkari lauma


      • Anonyymi
        Skyttä kirjoitti:

        On se sitten kumma että näitä "heteroita" tuppaa homoseksijutut niin ihmeellisesti kiinnostamaan? Jos joku tänne kirjoittaa asiallisen avauksen niin sitä sitten joukolla solvataan. Meillä kaikilla on omat mielihalumme, se on asia jonka kanssa on vain elettävä.

        niitä myös kiinnostaa jos välillä oon miehen kanssa vaimo tietää


      • Anonyymi
        Skyttä kirjoitti:

        On se sitten kumma että näitä "heteroita" tuppaa homoseksijutut niin ihmeellisesti kiinnostamaan? Jos joku tänne kirjoittaa asiallisen avauksen niin sitä sitten joukolla solvataan. Meillä kaikilla on omat mielihalumme, se on asia jonka kanssa on vain elettävä.

        ne on haluissaan kyrpä kovana kun lukee muitten onnesta mieli tekisi muttei uskalla


      • Anonyymi
        sopii kirjoitti:

        paskapaperiksi niin että voi vetää puhtaaseen perseeseen.

        suihku letku peppuun niin olet valmis


    • Anonyymi

      olen 70 v mies ja minua on nussittu kymmeniä vuosia.
      Miehet käyttää minua hyväksi ja nussii minua perseeseeni.
      Tuntuu hienolta kun mies tyhjentää spermansa sisääni.
      Kun saan miehen siemensyöksyn perseeseeni niin olen saanut miehen tyydytetyksi.

      • Anonyymi

        olen myös oppinut puristelun pepullani kyllä uudestaan kovenee jatkaa


    • Anonyymi

      on mahtavaa kun kullin imemällä kovaks ratsastus ja lastit sisään seuraava

    • Anonyymi

      Mitä jos seuraavalla kerralla onanoidessasi laukeisit semmoiseen lääkeruiskuun ja myöhemmin masturboidessasi ja hekumasi huipulla tai missä kohtaa toimitusta vain tykkäisit, niin pruuttaisit spermasi syvälle anukseesi?😉

    • Anonyymi

      hyvä että saat nauttia ootko ottanut suurta täyden tunne on jotain aivan ihanaa pitää hetken pohjassa ja puristella kyllä tuntuu

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe