Moi!
Sellaista tässä mietin, että voiko hiivatulehdus olla oire raskaudesta? Tai kuinka monella on ollut hiivaa ihan alkuraskaudesta ja/tai jo ennen plussaamista?
Itsellä menkat olispitäneet alkaa eilen, nyt eilisestä asti ollut vaivana kova kutina alapäässä, eli siis hiiva. testin ajattelin tehdä aikaisintaan loppuviikosta, sillä yritystä takana jo pari vuotta, eikä jaksaisi taas pettymystä...
Voiko hiiva olla oire
3
4926
Vastaukset
- realniina
Hiivatulehdus ei kuulu raskauden oireisiin, mutta raskauden aikana voi olla hiivatulehdus.
- elomami
Itselläni se oli eka "merkki". Sitä ei siis tosiaankaan luetella oireisiin niinku pahoinvointia ja rintojen aristusta, mutta limakalvomuutosten vuoksi joillain tulee hiivaa heti alussa, joillain lopussa, joillain ei ollenkaan. Mulla kun ei hiivaa ole aiemmin ollut, aavistelin raskauden esim sen perusteella...
- oire...
paras oire raskaudesta on edelleen positiivinen
raskaustesti :-)
Pari vuotta yritystä?
Aika kauan. Ohessa linkki, josta voi olla teille apua::
http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.html
Mutta jos olet raskaana, on hyvä käydä otattamassa
hiivanäyte neuvolan labrassa. Ettei vaan ole muuta vaivaa,
vaan varmasti hiiva. Ja muistathan, ettei sitten raskaanaollessa saa
käyttää asetinta, kun laittaa sen hiivalääkkeen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374966- 823526
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584