Heippa!Onko kukaan käynyt katsastamassa elokuvan surrealistisen taiteen tekijästä Frida Kahlosta ja eksoottisesta meksikolaisesta elämästä!
Frida Kahlo
4
235
Vastaukset
- Derek
käydä katsomassa mutta vain ja ainoastaan Ashley Juddin takia=P
- mimosa
Suosittelen Fridaa kaikille. Mahtava elämys-elokuva jota ei voi tarpeeksi suitsuttaa. Elokuva täynnä sitä oikeeta asennetta: että jokainen päivä pitää elää täysillä tehden just sitä mitä itse haluaa pistäen koko kehonsa ja sielunsa peliin. Toki elokuvasta löyty useampikin pikku-virhe, mutta mikään ei ole täydellistä eikä siihen tulis pyrkiäkkään. Jos kaikki osais vaan suunnata energiansa tavoitteisiinsa niin mikään tuska ei vois lamaannuttaa ketään meistä. Niin ja Juddin takia sitä ei kyllä kannata mennä katsomaan, koska Fridan ja Diegon-laiset legendat ei jätä paljon tilaa muille. :)
- "taiteilija"
Tottakai!!!!! Frida on mahtava taiteilija ja hänen elämänsä oli aivan uskomaton!!!!!!!
- Rina
Näittekö vuonna -91 sen Frida Kahlon elämäkertaelokuvan mikä tuli telkkarista? Pääosassa joku nainen jonka sukunimi oli Molina.
Tosi fantastinen ja tää nainen oli kyllä Fridan kaksoisolento. Parempi ku Salma Hayek. Sen ku sais jostain lainattua.
Frida oli kiehtova tyyppi. Järkyttävää kattoo niit loppuaikojen maalauksia jotka on ilmeisesti tehty kaikki jossain pöllyssä, vailla teknistä taitoa, pehmeetä moskaa. Ihmiseltä joka teki niinkin upeita maalauksia kuten "Minä ja papukaijani" ja monet muut.
En oo itse tätä uutta filmiä nähny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669