Kiva ois kuulla toisten kokemuksia siitä et on palannu töihin ja ollu jo raskaana (kuinka pitkällä)! Miten töissä suhtauduttiin, miten oma vointi? Ite oon vielä hoitovapaalla ja uudestaan raskaana (jippii!) ja tarkotus ois palata töihin, kun on menossa noin rv24 ja ehdin olla töissä noin 10 vkoa (ellen saa sairaslomaa, mitä toivon!). Mietin vaan miltä se näyttää, kun palaan töihin ja maha on kovastikin pystyssä siinä vaiheessa... Töissä kyllä tietävät, etten pitkin siellä aio taas "virua". Mietin vaan et miten jaksan käydä töissä sitten... Tämä oli ihan harkittu juttu (en halunnut jäädä hoitovapaalta ä-lomalle, se ei kannata rahallisesti...), nyt vaan aloin tämmöistä miettimään. Eli kertokaa omia kokemuksianne, pliis!!!
Töihinpaluu ja taas raskaana
5
1382
Vastaukset
- .....
hoitovapaalle ja sen aikana syntyy toinen lapsi, on äpraha yhtä suuri kuin ensimmäisen äityisloman aikana.
- Pampperssi
mutta ymmärsin niin etten saa äloman alussa 3kk normaalia palkkaa jos olen hoitovapaalla. ihan palkanlaskijalta tarkistin asian. eli kannattaa mennä välissä vaikka vain viikoksi töihin. siksi menen töihin. mutta tämä ei ollut pointtini vaan se et onko muilla kokemusta töihinpaluusta kun on jo uudelleen raskaana.
- .....
Pampperssi kirjoitti:
mutta ymmärsin niin etten saa äloman alussa 3kk normaalia palkkaa jos olen hoitovapaalla. ihan palkanlaskijalta tarkistin asian. eli kannattaa mennä välissä vaikka vain viikoksi töihin. siksi menen töihin. mutta tämä ei ollut pointtini vaan se et onko muilla kokemusta töihinpaluusta kun on jo uudelleen raskaana.
ainakin jossain saa.
- sama juttu
Palasin siis hoitovapaalta töihin ja olen kolmennella kuulla raskaana. Väsyttää ihan sikana, muuten olo on ollut hyvä. Raskaus ei mielestäni näy vielä kovin selvästi.
Vielä en ole kertonut esimiehelleni ja vain yksi läheinen työkaverini tietää. Jännittää kertoa uudesta raskaudesta. Onneksi jatkoin samassa työssä ja en usko, että uutinen on sinänsä yllätys. Harmittaa vaan esimiehen puolesta se, että hän saa alkaa etsiä heti tuuraajaa. - Tiltemariina
Heips!
Mulla myös aivan sama tilanne! Mietin usein että miten kerron pomolle ja miten hän suhtautuu asiaan. Esikoinen on nyt vuosi ja 1kk ja olen ollut nyt vajaa 2kk töissä ja uuden vauvan laskettuaika on maaliskuun loppupuolla. Pomo odotti mua niin kovasti takas työelämään ja sain paljon vastuuta heti niskaani, joten tuntuu toisaalta pahalta nauttia tästä raskaudesta kun tiedän pomoni pettyvän... Oon ehkä hieman hupsu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793