huhuhuhhuuu

gerrrgre

mulla oli terraario mut se meni rikki ja gerbiilit karkas pihalle ei niitä oo sen koommin näkyny

4

606

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SENKIN RÄÄKKÄÄJÄ!

OLET MAAILMAN HUONOIN GERBIILIN OMISTAJA!
      OLEN 99% VARMA ETTÄÄ GERBIILI-RAUKKASI OVAT KUOLLEET!!! ÄLÄ ENÄÄ HANKI MITÄÄN ELÄIMIÄ KOSKA ET NIITÄ OSAA HOITAA!!!! SÄÄLIKSI KÄY LEMMIKKEJÄSI!!!

• germuuli

mitä sä niit gerbiilejä täältä etsit...ja ihanko itsestään meni rikki!!!!ompa outoa!!!meil on karannu gerbiilit ja aina on takas tullu..sun gerbut ei ilmeisesti pidä sust jos ei takas tuu,eli niillä on vapaampi elämä..menee karatessaan yleensä asunnon lämpimimpään paikkaan tai moneen..kannatais etsiä sieltä makupalonjen kera..vai ei taida kiinnostaa

• Essi

Voi, voi. Huono säkä. Mutta et sinä niitö löydä konella istumalla. Aina, kun lähdet johonkin, laita sen huoneen ovet kiinni, missä gerbiilisi on! Näin ne löytyvät nopeammin, jos ne karkaavat. Ja jos ne karkaavat, sinun täytyy korjata terrasi tai majoittaa gerbiilit muualle. Olen pahoillani puolestasi, jokseen et kuulosta kovin surulliselta..

• jekku_battery

ei ihmiset erota provoja oikeista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      603
      1535
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      662
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      43
      616
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      39
      585
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      157
      473
    Aihe