Pääkaupunkiseudulla kolaroitiin

jo vain

Taas sama juttu, useampi auto kasassa ja heti aamusta =/

9

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tammy

      Missä näin?

      Tampereen motarilla ei ollu kolareita tms kun tultiin. Muutama kahjo siellä tietysti veivaa kaistalta toiselle ja roikkuu perseessä kiinni, mm harmaa farkkumersu tällä kertaa autona. On on kova kiire...

      • The Rat

        Ajelin 2/3 ykköskehästä aikavälillä 7:50 - 8:20. Eipä näkynyt kolareita (ruuhkaa kyllä oli reilusti ja radiossakin pyydettiin ottamaan yhteyttä jos on kolissut kun tavallistakin huonommin veti).

        Olisikohan taas ollut jollain sisääntuloväylällä?


      • The Rat kirjoitti:

        Ajelin 2/3 ykköskehästä aikavälillä 7:50 - 8:20. Eipä näkynyt kolareita (ruuhkaa kyllä oli reilusti ja radiossakin pyydettiin ottamaan yhteyttä jos on kolissut kun tavallistakin huonommin veti).

        Olisikohan taas ollut jollain sisääntuloväylällä?

        6.15-6.30


      • jannetin82 kirjoitti:

        6.15-6.30

        länsiväylällä 7.00-7.30


      • jo vain
        jannetin82 kirjoitti:

        länsiväylällä 7.00-7.30

        Lappi alkoi mistä? hä häh hää


      • rajoitustenmukaan
        jo vain kirjoitti:

        Lappi alkoi mistä? hä häh hää

        Minä menen junalla keskustaan, jos ei aivan välttämättä tarvitse autoa esim. tavaroiden tai useampien eri osoitteissa olevien asiakastapaamisten takia.

        Käytännössä pystyn usein järjestämään niin, että menen tosiaan junalla, kun on keskustaan asiaa. On paljon parempi fiilis perillä. Ei ole valmiiksi vihainen, kun pitäisi aloittaa työt.


      • rajoitustenmukaan kirjoitti:

        Minä menen junalla keskustaan, jos ei aivan välttämättä tarvitse autoa esim. tavaroiden tai useampien eri osoitteissa olevien asiakastapaamisten takia.

        Käytännössä pystyn usein järjestämään niin, että menen tosiaan junalla, kun on keskustaan asiaa. On paljon parempi fiilis perillä. Ei ole valmiiksi vihainen, kun pitäisi aloittaa työt.

        niinhän minäkin teen, jos olen menossa omille asioilleni, mutta akisin on pakko mennä autolla, kun melko moni tavaran vastaanottaja haluaa tavarantoimituksen perille asti. =) Selkokielellä: Ajan jakeluautoa helsingissä.


    • lähdetään

      Mattimyöhäsiä tänä aamuna oli paljon liikkeellä. 100km/h alueella reilua 120km/h että kerkeää työpaikalle. Ohitusta oikealta 80km/h kaistan kautta vaikka muut kaistat 100km/h.

    • yli 300000

      autoa joka päivä! He sotkevat liikenteen ja vievät parkkipaikkamme. Pysykää siellä Kehä III:n takana, maalaiserkut!
      Helsinki, Espöoo, Vantaa, Kauniainen ovat jo yli miljoona kansalaista. Lähialue mukaan, jotka täällä mellastavat ja maalaisadorkat, että ulkolaiset turistit, se tietää yhteensä Stadin liikenteeseen n. 1,7 miljoonaa tallaajaa.

      Opetelkaa ajamaan. Käytää oikea autokoulu! Isät kieltoon opettajina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe