Taas sama juttu, useampi auto kasassa ja heti aamusta =/
Pääkaupunkiseudulla kolaroitiin
9
828
Vastaukset
- Tammy
Missä näin?
Tampereen motarilla ei ollu kolareita tms kun tultiin. Muutama kahjo siellä tietysti veivaa kaistalta toiselle ja roikkuu perseessä kiinni, mm harmaa farkkumersu tällä kertaa autona. On on kova kiire...- The Rat
Ajelin 2/3 ykköskehästä aikavälillä 7:50 - 8:20. Eipä näkynyt kolareita (ruuhkaa kyllä oli reilusti ja radiossakin pyydettiin ottamaan yhteyttä jos on kolissut kun tavallistakin huonommin veti).
Olisikohan taas ollut jollain sisääntuloväylällä? The Rat kirjoitti:
Ajelin 2/3 ykköskehästä aikavälillä 7:50 - 8:20. Eipä näkynyt kolareita (ruuhkaa kyllä oli reilusti ja radiossakin pyydettiin ottamaan yhteyttä jos on kolissut kun tavallistakin huonommin veti).
Olisikohan taas ollut jollain sisääntuloväylällä?6.15-6.30
- jo vain
jannetin82 kirjoitti:
länsiväylällä 7.00-7.30
Lappi alkoi mistä? hä häh hää
- rajoitustenmukaan
jo vain kirjoitti:
Lappi alkoi mistä? hä häh hää
Minä menen junalla keskustaan, jos ei aivan välttämättä tarvitse autoa esim. tavaroiden tai useampien eri osoitteissa olevien asiakastapaamisten takia.
Käytännössä pystyn usein järjestämään niin, että menen tosiaan junalla, kun on keskustaan asiaa. On paljon parempi fiilis perillä. Ei ole valmiiksi vihainen, kun pitäisi aloittaa työt. rajoitustenmukaan kirjoitti:
Minä menen junalla keskustaan, jos ei aivan välttämättä tarvitse autoa esim. tavaroiden tai useampien eri osoitteissa olevien asiakastapaamisten takia.
Käytännössä pystyn usein järjestämään niin, että menen tosiaan junalla, kun on keskustaan asiaa. On paljon parempi fiilis perillä. Ei ole valmiiksi vihainen, kun pitäisi aloittaa työt.niinhän minäkin teen, jos olen menossa omille asioilleni, mutta akisin on pakko mennä autolla, kun melko moni tavaran vastaanottaja haluaa tavarantoimituksen perille asti. =) Selkokielellä: Ajan jakeluautoa helsingissä.
- lähdetään
Mattimyöhäsiä tänä aamuna oli paljon liikkeellä. 100km/h alueella reilua 120km/h että kerkeää työpaikalle. Ohitusta oikealta 80km/h kaistan kautta vaikka muut kaistat 100km/h.
- yli 300000
autoa joka päivä! He sotkevat liikenteen ja vievät parkkipaikkamme. Pysykää siellä Kehä III:n takana, maalaiserkut!
Helsinki, Espöoo, Vantaa, Kauniainen ovat jo yli miljoona kansalaista. Lähialue mukaan, jotka täällä mellastavat ja maalaisadorkat, että ulkolaiset turistit, se tietää yhteensä Stadin liikenteeseen n. 1,7 miljoonaa tallaajaa.
Opetelkaa ajamaan. Käytää oikea autokoulu! Isät kieltoon opettajina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959