millainen on asento?

timo

Haluisin vain tietää millainen asento on paljon puhuttu "lähetysaarnaaja" ?

6

2732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yökkö

Eli nainen makaa selällään miehen alla

• Sarvi

Haarat levällään ja nukahtaa jos huonosti käy. Paras asento on nainen päällä sarvessa. Mutta noita naisia on harvassa, jotka homman osaa.

• Saamaton
        Sarvi kirjoitti:

Haarat levällään ja nukahtaa jos huonosti käy. Paras asento on nainen päällä sarvessa. Mutta noita naisia on harvassa, jotka homman osaa.

Mulla on muija joka osaa todellakin ratsastaa ja orgasmit on taattu molemmille, jopa samaan aikaan jos hieman paneudutaan puuhaan...

Mutta onko joku asento jossa saisi pillua useammin kuin 2-4 kertaa kuukaudessa?

• yökkö
        Saamaton kirjoitti:

Mulla on muija joka osaa todellakin ratsastaa ja orgasmit on taattu molemmille, jopa samaan aikaan jos hieman paneudutaan puuhaan...

Mutta onko joku asento jossa saisi pillua useammin kuin 2-4 kertaa kuukaudessa?

Siinä sulle miettimistä, miksi naistasi ei seksi tuon useammin kiinnosta.
        Meillä naiseläjillä kun on paljon asioita, jotka vaikuttavat haluamiseen. Sellaisia voivat olla esim. kuinka paljon teillä liikenee aikaa viettää toistenne seurassa ja onko se elo yhdessä muutakin kuin TV:n katselua ja sitä kotitöiden tekoa.
        Meillä mieheni kanssa seksi on erittäin viriiliä vaikka olemme olleet yhdessä jo vuosia. Minä olen yhtä halukas kuin mieheni ja tiedän miten saan mieheni vikisemään harrastaessamme seksiä.
        Mielestäni parisuhde ja seksi tarvitsee mielikuvitusta että ne pysyvät tyydyttävinä.
        Tottakai seksi alkaa tympiä, jos siinä ei tapahdu mitään muutoksia. Uusien paikkojen ja asentojen kokeilu virkistää ja saa halut heräämään.
        Toinen ei saa olla siinä mielessä itsestäänselvyys, että olettaa toisen kuuluvan kalustoon eikä häntä tarvitse noteerata.
        Naiselle riittää, että hänen tunteistaan ja tekemisistään ollaan kiinnostuneita ja huomioidaan häntä halauksilla ja hyväilyillä ilman seksiä. Muutama kohteliaisuus suoraan sydämestä sanoittuina silloin tällöin, varmasti auttaa virkistämään siellä makkarin puolella tapahtuvaa elämää.
        Menipä tämä nyt syvälliseksi, mutta näin minä ajattelen. Tämä saattaa kuullostaa lässytykseltä, mutta uskon että moni nainen yhtyy ajatuksiini.
        Jos näistä asioista ei ole apua sinulle, Saamaton, on suhteessanne jotain vialla tai sitten naisesi ei yksinkertaisesti vain halua seksiä tuon useammin. Tärkeintä kuitenkin on, että kerrot hänelle, ettet ole tyytyväinen asiaan ja yritätte yhdessä keskustella, miten sen voisi korjata molempia tyydyttävälle tasolle!

• Minny
        yökkö kirjoitti:

Siinä sulle miettimistä, miksi naistasi ei seksi tuon useammin kiinnosta.
        Meillä naiseläjillä kun on paljon asioita, jotka vaikuttavat haluamiseen. Sellaisia voivat olla esim. kuinka paljon teillä liikenee aikaa viettää toistenne seurassa ja onko se elo yhdessä muutakin kuin TV:n katselua ja sitä kotitöiden tekoa.
        Meillä mieheni kanssa seksi on erittäin viriiliä vaikka olemme olleet yhdessä jo vuosia. Minä olen yhtä halukas kuin mieheni ja tiedän miten saan mieheni vikisemään harrastaessamme seksiä.
        Mielestäni parisuhde ja seksi tarvitsee mielikuvitusta että ne pysyvät tyydyttävinä.
        Tottakai seksi alkaa tympiä, jos siinä ei tapahdu mitään muutoksia. Uusien paikkojen ja asentojen kokeilu virkistää ja saa halut heräämään.
        Toinen ei saa olla siinä mielessä itsestäänselvyys, että olettaa toisen kuuluvan kalustoon eikä häntä tarvitse noteerata.
        Naiselle riittää, että hänen tunteistaan ja tekemisistään ollaan kiinnostuneita ja huomioidaan häntä halauksilla ja hyväilyillä ilman seksiä. Muutama kohteliaisuus suoraan sydämestä sanoittuina silloin tällöin, varmasti auttaa virkistämään siellä makkarin puolella tapahtuvaa elämää.
        Menipä tämä nyt syvälliseksi, mutta näin minä ajattelen. Tämä saattaa kuullostaa lässytykseltä, mutta uskon että moni nainen yhtyy ajatuksiini.
        Jos näistä asioista ei ole apua sinulle, Saamaton, on suhteessanne jotain vialla tai sitten naisesi ei yksinkertaisesti vain halua seksiä tuon useammin. Tärkeintä kuitenkin on, että kerrot hänelle, ettet ole tyytyväinen asiaan ja yritätte yhdessä keskustella, miten sen voisi korjata molempia tyydyttävälle tasolle!

Olen kanssas samaa mieltä, että naiset kaipaa useammin pelkkää läheisyyttäkin ilman varsinaista seksiäkin. Usein jo pelkkä lähellä pitäminen ja silittely tuntuu todella hyvältä :)

• Anonyymi00006
        Minny kirjoitti:

Olen kanssas samaa mieltä, että naiset kaipaa useammin pelkkää läheisyyttäkin ilman varsinaista seksiäkin. Usein jo pelkkä lähellä pitäminen ja silittely tuntuu todella hyvältä :)

Paskanmarjat kunhan teeskentelevät,ne jotka leikkii tuomosta vaikeasti tavoteltavaa ettivät panomiehensä iha nmuualta!
        Koettu on että kun mennää muualle kiinnostaakin toiset miehet.
        Jose i oman muijan kanssa seksi onnistu niin ovi on tossa olen aina sanonu j se kyllä pätee!
        Mitä sillä naisella tekee kun voi sitte vetää käteenkin ja koska ja missä vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      437
      5533
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      174
      3326
    3. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      9
      3294
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2851
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      71
      2218
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2174
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      53
      2131
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      91
      1873
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      12
      1601
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1473
    Aihe