Haluisin vain tietää millainen asento on paljon puhuttu "lähetysaarnaaja" ?
millainen on asento?
6
2598
Vastaukset
- yökkö
Eli nainen makaa selällään miehen alla
- Sarvi
Haarat levällään ja nukahtaa jos huonosti käy. Paras asento on nainen päällä sarvessa. Mutta noita naisia on harvassa, jotka homman osaa.
- Saamaton
Sarvi kirjoitti:
Haarat levällään ja nukahtaa jos huonosti käy. Paras asento on nainen päällä sarvessa. Mutta noita naisia on harvassa, jotka homman osaa.
Mulla on muija joka osaa todellakin ratsastaa ja orgasmit on taattu molemmille, jopa samaan aikaan jos hieman paneudutaan puuhaan...
Mutta onko joku asento jossa saisi pillua useammin kuin 2-4 kertaa kuukaudessa? - yökkö
Saamaton kirjoitti:
Mulla on muija joka osaa todellakin ratsastaa ja orgasmit on taattu molemmille, jopa samaan aikaan jos hieman paneudutaan puuhaan...
Mutta onko joku asento jossa saisi pillua useammin kuin 2-4 kertaa kuukaudessa?Siinä sulle miettimistä, miksi naistasi ei seksi tuon useammin kiinnosta.
Meillä naiseläjillä kun on paljon asioita, jotka vaikuttavat haluamiseen. Sellaisia voivat olla esim. kuinka paljon teillä liikenee aikaa viettää toistenne seurassa ja onko se elo yhdessä muutakin kuin TV:n katselua ja sitä kotitöiden tekoa.
Meillä mieheni kanssa seksi on erittäin viriiliä vaikka olemme olleet yhdessä jo vuosia. Minä olen yhtä halukas kuin mieheni ja tiedän miten saan mieheni vikisemään harrastaessamme seksiä.
Mielestäni parisuhde ja seksi tarvitsee mielikuvitusta että ne pysyvät tyydyttävinä.
Tottakai seksi alkaa tympiä, jos siinä ei tapahdu mitään muutoksia. Uusien paikkojen ja asentojen kokeilu virkistää ja saa halut heräämään.
Toinen ei saa olla siinä mielessä itsestäänselvyys, että olettaa toisen kuuluvan kalustoon eikä häntä tarvitse noteerata.
Naiselle riittää, että hänen tunteistaan ja tekemisistään ollaan kiinnostuneita ja huomioidaan häntä halauksilla ja hyväilyillä ilman seksiä. Muutama kohteliaisuus suoraan sydämestä sanoittuina silloin tällöin, varmasti auttaa virkistämään siellä makkarin puolella tapahtuvaa elämää.
Menipä tämä nyt syvälliseksi, mutta näin minä ajattelen. Tämä saattaa kuullostaa lässytykseltä, mutta uskon että moni nainen yhtyy ajatuksiini.
Jos näistä asioista ei ole apua sinulle, Saamaton, on suhteessanne jotain vialla tai sitten naisesi ei yksinkertaisesti vain halua seksiä tuon useammin. Tärkeintä kuitenkin on, että kerrot hänelle, ettet ole tyytyväinen asiaan ja yritätte yhdessä keskustella, miten sen voisi korjata molempia tyydyttävälle tasolle! - Minny
yökkö kirjoitti:
Siinä sulle miettimistä, miksi naistasi ei seksi tuon useammin kiinnosta.
Meillä naiseläjillä kun on paljon asioita, jotka vaikuttavat haluamiseen. Sellaisia voivat olla esim. kuinka paljon teillä liikenee aikaa viettää toistenne seurassa ja onko se elo yhdessä muutakin kuin TV:n katselua ja sitä kotitöiden tekoa.
Meillä mieheni kanssa seksi on erittäin viriiliä vaikka olemme olleet yhdessä jo vuosia. Minä olen yhtä halukas kuin mieheni ja tiedän miten saan mieheni vikisemään harrastaessamme seksiä.
Mielestäni parisuhde ja seksi tarvitsee mielikuvitusta että ne pysyvät tyydyttävinä.
Tottakai seksi alkaa tympiä, jos siinä ei tapahdu mitään muutoksia. Uusien paikkojen ja asentojen kokeilu virkistää ja saa halut heräämään.
Toinen ei saa olla siinä mielessä itsestäänselvyys, että olettaa toisen kuuluvan kalustoon eikä häntä tarvitse noteerata.
Naiselle riittää, että hänen tunteistaan ja tekemisistään ollaan kiinnostuneita ja huomioidaan häntä halauksilla ja hyväilyillä ilman seksiä. Muutama kohteliaisuus suoraan sydämestä sanoittuina silloin tällöin, varmasti auttaa virkistämään siellä makkarin puolella tapahtuvaa elämää.
Menipä tämä nyt syvälliseksi, mutta näin minä ajattelen. Tämä saattaa kuullostaa lässytykseltä, mutta uskon että moni nainen yhtyy ajatuksiini.
Jos näistä asioista ei ole apua sinulle, Saamaton, on suhteessanne jotain vialla tai sitten naisesi ei yksinkertaisesti vain halua seksiä tuon useammin. Tärkeintä kuitenkin on, että kerrot hänelle, ettet ole tyytyväinen asiaan ja yritätte yhdessä keskustella, miten sen voisi korjata molempia tyydyttävälle tasolle!Olen kanssas samaa mieltä, että naiset kaipaa useammin pelkkää läheisyyttäkin ilman varsinaista seksiäkin. Usein jo pelkkä lähellä pitäminen ja silittely tuntuu todella hyvältä :)
- Anonyymi00006
Minny kirjoitti:
Olen kanssas samaa mieltä, että naiset kaipaa useammin pelkkää läheisyyttäkin ilman varsinaista seksiäkin. Usein jo pelkkä lähellä pitäminen ja silittely tuntuu todella hyvältä :)
Paskanmarjat kunhan teeskentelevät,ne jotka leikkii tuomosta vaikeasti tavoteltavaa ettivät panomiehensä iha nmuualta!
Koettu on että kun mennää muualle kiinnostaakin toiset miehet.
Jose i oman muijan kanssa seksi onnistu niin ovi on tossa olen aina sanonu j se kyllä pätee!
Mitä sillä naisella tekee kun voi sitte vetää käteenkin ja koska ja missä vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2696687SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p805301Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.1054245SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2693691Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643449Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463179Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2422795Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2752121SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden451643Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491525