Kalakukon teurastaminen

Nyt en tiedä, miten kalakukko pitäisi teurastaa, jos aikoo syöttää sitä muslimiystävälleen. Aihetta koskeva kysymyskeni poistettiin "yleistä islamista" palstalta, mikä voi tarkoittaa myös sitä, että kalakukon teurastaminen on islamin vastainen teko. Ja kuten kaikki hyvin tietävät, jotkut muslimit suuttuvat herkästi.

Osaako joku neuvoa?

16

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jano-72

      kyllä aika vakava uskontokunta se voi olla kyllä että se on kiellettyjen listalla kyseisessä uskonnossa:))))

    • aliisa

      tää oli ihan mahtava aloitus ;O)))) mutta mä en kyllä pysty sua auttamaan....*nauraa*

    • päälaki avataan

      veitsellä, kuten aivoleikkauksissa. Älä yritä kuitenkaan syöttää sitä, muslimille, etenkään naisystävällesi. Aidossa kalakukossa kun on, muslimille ja juutalaisella sopimatonta sianläskiä. Voilla jos korvaat läskin, eines muuttu sallituksi.

      • Ei ne sitä söis, vaikka sitä miten Mekkaan päin tähtäis ennen teurastusta ja lausuis vaikka mitä.
        Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksestasi.


    • Alien-8

      teurastuohjetta tiedä kuin syntyperäiset savolaiset.Kaikkein tarkimmat ohjeet kuulemma tietävät Kuopiossa ja Savonlinnassa syntyneet.Etelä-,Länsi-,ja Pohjoissuomalaisilla ei ole mitään asiaa näihin karkeloihin.

      • Alien-8

        oli siis kehumista kalakukkokansalle.Ei vi***ilua:)


      • aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

        oli siis kehumista kalakukkokansalle.Ei vi***ilua:)

        kalakukkoa...en oo vuosiin saanut sitä ,nam...asun satakunnassa,täällä sitä ei mistään saakaan...


      • Alien-8
        aliisa kirjoitti:

        kalakukkoa...en oo vuosiin saanut sitä ,nam...asun satakunnassa,täällä sitä ei mistään saakaan...

        melkein joka kerran Kuopiosta tullessani tuon tuliaisiksi kalakukon.

        Muikkukukkoo ja lanttukukkoo..namiahan se:)Eihän sitä täältä Raumankaan läheltä löydy..


      • aliisa
        Alien-8 kirjoitti:

        melkein joka kerran Kuopiosta tullessani tuon tuliaisiksi kalakukon.

        Muikkukukkoo ja lanttukukkoo..namiahan se:)Eihän sitä täältä Raumankaan läheltä löydy..

        josko täällä ois jollain markkinoilla...kunhan nyt niitä markkinoita ois ;O)) tai oliskohan jossain marketissa...täytyypi kysellä ;O))


      • vaarivaari:[Eläviä kalakukkoja ei saa myydä! ]
        Juu, ei enää. Kuopion torimyyjäthän saivat eläinrääkkäyssyytteen, kun änkesivät kalakukkoja liian pieniin pusseihin.

        Vastauksesi kattaa hyvin kaikki ostetut kalakukot, mutta entäs itse kasvatettu?


    • hupsutin

      täytyy pyydystää. Verkolla varmaan kaikkein kätevintä. Viritä verkko kahden puun väliin, kyllä sinne joskus ennemmin tai myöhemmin kalakukko lentää..luultavasti myöhemmin.

      Sitten siltä katkaistaan kaula kiertämällä myötäpäivään, työnnetään uuniin, haudutetaan useampi tunti...ai niin ei tää enää liittynykkään teurastukseen...;)))

      • Jos pistää rantapusikkoon, niin eikö silloin kaksinkertaistu saalis, kun saa myös uivat kalakukot? Siis verkko osin vedessä.


      • hupsutin
        tuttumies kirjoitti:

        Jos pistää rantapusikkoon, niin eikö silloin kaksinkertaistu saalis, kun saa myös uivat kalakukot? Siis verkko osin vedessä.

        Tottakai mahikset tuplaantuu vaikka kaislikossa. Siellähän ne kalakukot suhisee..... :DD


    • Anonyymi

      Vaihda kaveri piiriä.

      • Anonyymi

        Ite tien patakalakukon ahvenista ja possun raitalihasta ja laitan päälle paksun ruiskuoren ja paistan matalalla lämmöllä 5tuntia🏹


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe