Juopot on pohjasakkaa

kjhähääää

Arvatkaa juopot mitä?
Viinaa ei tod ole mikään pakko juoda.
Eikä luulisi kehtaavan kirjoittaa " kankkunen" palstalle, jotain rajaa juopoillakin voisi olla.

7

1047

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep.

Kun pipoa kiristää niin riivatusti.

• on hengen heikkoutta

sanottiin ennen, ja taitaa pitää paikkansa vieläkin. Osa osaa juoda viinaa sopivasti ja tietää, että joka päivä ei tarvitse juoda. Osa ei tätä tiedä ja heitä kutsutaan juopoiksi. Juoppoja on montaa eri sorttia, on esim tuurijuoppoja ja rapajuoppoja.

Alkoholin juominen on erittäin helppoa, ei siihen kovin kummoista älykkyyttä tarvita - mutta hallittu juominen se on aivan toinen juttu - siihen kykenee vain harvat ja valitut - eivät juopot.

• Jokatoinenpäivä?

Raittiit ovat sitä paitsi tylsiä, ja niillä on ikävä elämä.

• Mummotin
        Jokatoinenpäivä? kirjoitti:

Raittiit ovat sitä paitsi tylsiä, ja niillä on ikävä elämä.

raittiin elämä ei ole tylsää, onko se tylsää kun hallitsee oman elämänsä ja sen kulkua, ei herää aamulla krapulassa, ei tarvitse miettiä mitä on tullut tehdyksi - monella on kovin kaksinaamainen suhtautuminen viinaan - naureskellaan että "oliko mulla hauskaa" ja kuitenkin kun tämä juoppo kääntää selkänsä kaverit naureskelee ja vähättelee sitä.
        Mitä pitäisi kahdehtia juopoilta?
        Krapulaa, tehtyjä tyhmyyksiä, kaikki tietävät senkin, että suurin osa tapoista, väkivaltaisista teoista tapahtuu viinahöyryssä.
        Joten juo sinä vain aivosi pihalle ja maksasi paskaksi, en minä ainakaan kadehdi sinua.
        Minä elän jokaista päivääni niin, että voi katsoa lähimmäisiäni häpeämättä silmiin.

• Häh?
      • nonparellis

se on huutava vääryys, että yhteiskunta joutuu kustantamaan näiden juoppojen " hoitoa" ihminen joka on niin sekava että kusee ja paskaa alleen tajuamatta sitä koska on " niin helvetin hauskaa kännissä" no onpa mieltä ylentävä näky, vai?

• sulla
        nonparellis kirjoitti:

se on huutava vääryys, että yhteiskunta joutuu kustantamaan näiden juoppojen " hoitoa" ihminen joka on niin sekava että kusee ja paskaa alleen tajuamatta sitä koska on " niin helvetin hauskaa kännissä" no onpa mieltä ylentävä näky, vai?

on sitte kaikki hyvin,,mul oli joskus samat mielipiteet,,inhosin alkoholisteja mutta ku jäin ite koukkuu tajusin että kaikki me vaa haetaa sitä hyvää oloa,,ite ekana vaa join ihan vaa mukavuuden ja hauskanpidon kannalta,,ja nyt tää ei oo enää mukavaa,,se vaa laittaa jotku koukkuu,,ei kaikki oo samasta muotista tehty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe