nii minkä kokoset kuuluu olla chapsien?polviin asti??(vai miten ne nyt kirjotetaan)
pitääkö ihmiset niitä rats.housujen päällä rats.kenkien kanssa?
chapseista...
6
408
Vastaukset
- mä vaan
mulla on polvien alapuolelle ulottuvat chapsit, onhan niitä sitte sellaasiakin, mitkä on tavallansa "housuja" ja itte pidän niitä rts-housujen päällä, ja mulla on nilkkojen yläpuolelle ulottuvat kengät, ei siis perinteiset rts-kengät, mutta kukuin tehkööt mite lystää...
- -
sitä mä vaa ku sain joululahjaks chapsit,jotka on muute hienot,mut ne on oikeestaa polvii asti,mut ei polven päällä.eli kyl jalka taipuu,mut kehtaaks niit käyttää jos ne on väärän pituset vai onko??
ite oon ratsinu viis vuotta ilman chapsei.........kiitos kaikille havainnollistavista viesteistä ;) - ¤
sitä mä vaa ku sain joululahjaks chapsit,jotka on muute hienot,mut ne on oikeestaa polvii asti,mut ei polven päällä.eli kyl jalka taipuu,mut kehtaaks niit käyttää jos ne on väärän pituset vai onko??
ite oon ratsinu viis vuotta ilman chapsei.........kiitos kaikille havainnollistavista viesteistä ;) - -
ite oon ratsinu viis vuotta ilman chapsei.........kiitos kaikille havainnollistavista viesteistä ;)
- *HEBO*
Elikkä ne ``tavalliset chapsit´´ mitä näkee yleensä ovat mini chapseja jotka yltää vähän alle sun polvees.. Sitten koko chapsit laitetaan ratsihousujen päälle...
Chapsit ovat siihen tarkotukseen et ne tukee ratsastajan jalkaa ja ne on vain ``koristeena´´ saappaiden päällä..Koska saapas tukee kanssa jalkaa...Jolloin chapsi on turha laittaa siihen päälle.
Eli yleensä chapsit laitetaan jos ratsastetaan kengillä joissa on lyhyt varsi!
Toivottavasti tässä oli jotain apua ja korjatkaa jos tuli virheitä! - Jonna
Mahtanet tarkoittaa chapseista puhuessasi minichapseja. Niiden pituuden tulee olla polvien alapuolelle. Kuinkas muuten jalkaasi kunnolla taivuttelet!? ;)
Kannattaa mieluumin ostaa chapsit kaupasta, jossa niitä voi sovittaa ennen ostamista, kuin tilata ensimmäiset chapsit jostain postimyynnistä.
Yleensä minichapseja todellakin käytetään ratsastushousujen päällä ja lyhytvartisten kenkien kanssa. Saappaiden päälle laittamisesta ei hyödy mitään, ja yleensä tämä yhdistelmä on myös epämiellyttävä muutenkin.
Itse taisin ratsastella noin reilun vuoden saappailla, kunnes ostin minichapsit. Sen jälkeen ovat saappaat saaneet kyllä olla käyttämättöminä kaapin pohjalla. Pidän paljon enemmän yhdistelmästä lyhytvartiset ratsastuskengät chapsit, kuin ratsastussaappaista. Mutta makunsa kullakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1435284Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1763807Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi473213Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut461913Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401299Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun401207Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3191158Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301111- 831056
Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten
Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä255877