silokit

taavitsainen

elikkä nyt olisi kyse siitä, että minua kiinnostaisi tietää silokeista muutama fakta:

- onko mahdollista jäädä tripille?
- kuinka vaikuttavat psyykkeeseen noin yleensä?
- onko jälkioireita?

ja sitten olisi semmoinen pyyntö, että jos vastauksesi on esim. näin:

" vittu lol, mee lukemaan ennenkun tuut tänne kyselemään"

niin jättäisitkö mielummin vastaamatta?

sen takia nimenomaan kysyn, koska en tiedä.

50

23910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lokit

      "- onko mahdollista jäädä tripille?"

      Psykedeelit muuntaa aivokemiaa hetkellisesti, normaalitila palautuu takaisin kun vaikuttava ainesosa poistuu elimistöstä. "Tripille jäämisessä" on kyse mielenterveyden menettämisestä. Mielenterveyttä horjuttaa yleensäkin kaikki normaalista rajusti poikkeava. Esim. läheisen kuolema, vakava liikenneonnettomuus, luonnonkatastrofit jne. Näiden takiahan ihmiset useimmiten käyvät psykiatrilla. Psykedeelinen kokemus jos mikä on normaalista poikkeava. Siksi suositellaan aloittamaan pienellä annoksella, jolloin poikkeavuus normaalitilaan ei ole niin suurta ettei psyyke sitä kestäisi.

      Tässä taisikin tulla tarvittava. Jos löydät silokkeja niin kerro minullekin mistä ;) On nimittäin ollut sen verran kuiva kesä, että taitaa jäädä sienisato olemattomaksi.

    • kljihö

      Siis mitä tarkoittaa lol? Sen verran vähän netissä pyörin että jäänyt tämä hämärän peittoon. Toiv. joku vastaa asiallisesti vaikka kysymys vähän väärällä palstalla onkin... :)

      • minäkään

        en ole itsekkään täysin varma mitä tuo sana "lol" tarkoittaa, mutta olen huomannut sen juuri tuollaisisa kommenteissa mistä mainitsin. enpä keksinyt parempaakaan palstaa silokki aiheiselle keskustelulle, kun huumeet. ikävä asia on kyllä se että on ollut todella kuiva kesä, mutta täälläpäin on nyt kahtena viime päivänä satanut runsaasti. heitetään nyt vielä yksi typerä kysymys tähän, että miten paljon silokkien vaikutus poikkeaa GHB:stä, tai DXM:stä? koska dxm:ta minulle on kahdella kerralla tullut niin kamala ahdistus vielä käyttökerran jälkeisinä päivinäkin, että olen luullut sekoavani lopullisesti :S


      • alkmaar

        LOL = Laugh Out Loud

        eli jos joku asia naurattaa, niin kyseistä akronyymiä käytetään yleisesti netissä asian ilmaisemiseen.


      • Anonyymi

        Vähä nolo kwhari. Google on keksitty turha nolata itteensä


    • kommentteja..........

      - onko mahdollista jäädä tripille?
      valitettavasti ei. :(
      kaikki hyvä loppuu aikanaan.

      - kuinka vaikuttavat psyykkeeseen noin yleensä?
      psykedeelit vaikuttaa aika erilailla joka kerta ja henkilöstä riippuen. erittäin laveasti ja ympäripyöreästi voi sanoa, että se buustaa sun sen hetkistä olotilaa siihen suuntaan mihin oot menossa. jos on vähän hauska olo se buustaa sen hauskan erittäin hauskaksi, jos vähän ahdistaa niin silokit sitten pistää sen ahdistuksen potenssiin.

      - onko jälkioireita?
      seuraavana päivänä vähän "hölmö" olo, mutta ei nyt mitään niin ettei esimerkiksi töitä voisi tehdä. autoa tai raskaita koneita en kuitenkaan käyttäisi.

      • Ei-Hajuakaan

        "valitettavasti ei. :(
        kaikki hyvä loppuu aikanaan. "

        Oletko ottanut huomioon ne, joilla on psyykkisiä ongelmia ennestään? Tiedätkö mitä tapahtuu skitsofreenikolle, jolle annetaan sieniä? Minulla ei ole kokemuksia siitä, joten en voi myöntää enkä kieltää tuota.


    • Tyhmä Kansalainen

      Täällähän onkin jo vastattu ne olennaiset (ei jää tripille, voivat vaikuttaa psyykkeeseen ja ei jälkioireita), mutta haluaisin vielä kertoa omia näkökantojani.
      Sitä sanotaan, että sieniä ei saisi mutustella ellei ole identiteetti täysin selvä, uskonto selvä etc etc... ensin pitää olla psyykkisesti kehittynyt ja täysin tietoinen itsestään ja sen jälkeen pitää olla positiivinen mielenlaatu ja hyvä päivä, jolloin voidaan ottaa turvallisesti niitä sieniä.
      Sitä katsos sanotaan, että sienet laajentavat tajuntaa. Ole ensin tietoinen itsestäsi eikä psyykekkään kärsi sen jälkeen.

      • joe tattinen

        kirjoitit: "Sitä sanotaan, että sieniä ei saisi mutustella ellei ole identiteetti täysin selvä, uskonto selvä etc etc... ensin pitää olla psyykkisesti kehittynyt ja täysin tietoinen itsestään ja sen jälkeen pitää olla positiivinen mielenlaatu ja hyvä päivä, jolloin voidaan ottaa turvallisesti niitä sieniä. "

        vastaan: ei ylläkuvatun ihmeolennon tarvitse sieniä edes syödä. eikö sienien idea ole juuri se, että ne rikkovat päähänpinttymiä ja paljastavat itsestämme asioita, joita emme välttämättä haluaisi tietää.

        psyykeen tuleekin kärsiä. kasvaminen tekee aina kipeää.


      • "O_o"
        joe tattinen kirjoitti:

        kirjoitit: "Sitä sanotaan, että sieniä ei saisi mutustella ellei ole identiteetti täysin selvä, uskonto selvä etc etc... ensin pitää olla psyykkisesti kehittynyt ja täysin tietoinen itsestään ja sen jälkeen pitää olla positiivinen mielenlaatu ja hyvä päivä, jolloin voidaan ottaa turvallisesti niitä sieniä. "

        vastaan: ei ylläkuvatun ihmeolennon tarvitse sieniä edes syödä. eikö sienien idea ole juuri se, että ne rikkovat päähänpinttymiä ja paljastavat itsestämme asioita, joita emme välttämättä haluaisi tietää.

        psyykeen tuleekin kärsiä. kasvaminen tekee aina kipeää.

        WTF :D


      • en sitten tiedä
        "O_o" kirjoitti:

        WTF :D

        kun itselläni jopa dxm (3 plateu) aiheutti psyykkisiä oireita vielä päiviä käytön jälkeen. luulin kokoajan että dxm on yhä aivoissani ja tuhoaa aivoni lopullisesti :/ että en sitten tiedä miten sienien kanssa käy, mikäli niitä menen koittamaan. kiitos kaikille vastanneille, ja vastauksia otetaan vastaan edelleen!


      • lokit
        en sitten tiedä kirjoitti:

        kun itselläni jopa dxm (3 plateu) aiheutti psyykkisiä oireita vielä päiviä käytön jälkeen. luulin kokoajan että dxm on yhä aivoissani ja tuhoaa aivoni lopullisesti :/ että en sitten tiedä miten sienien kanssa käy, mikäli niitä menen koittamaan. kiitos kaikille vastanneille, ja vastauksia otetaan vastaan edelleen!

        Ei silokit ole dxm:ää vahvempaa tavaraa, tai toisinpäin. Se on täysin kiinni annoksesta.

        Dxm:llä olen käynyt toisella plateaulla.
        Silokkeja olen yleensä nauttinut ~50kpl.

        Näistä hieman voimakkaamman tripin ovat aiheuttaneet silokit. Mutta ero ei ole suuri: motoriikka ja aistit säilyy normaaleina molemmissa, lukuunottamatta mietoja visuaaleja silokeista. Dxm-trippien opetus on itselläni keskittynyt lähinnä ihmissuhteiden syvempään ymmärtämiseen, sienitrippien taas sellaisen tiedon tiedostamiseen joka yleensä ei tule tietoisuuteen: siis tajunnan laajenemista kirjaimellisesti.

        Sieniä nauttisin mieluummin, mutta kun niitä ei oikein tahdo saada. Apteekkiin taas pääsee milloin vain.


      • catha
        lokit kirjoitti:

        Ei silokit ole dxm:ää vahvempaa tavaraa, tai toisinpäin. Se on täysin kiinni annoksesta.

        Dxm:llä olen käynyt toisella plateaulla.
        Silokkeja olen yleensä nauttinut ~50kpl.

        Näistä hieman voimakkaamman tripin ovat aiheuttaneet silokit. Mutta ero ei ole suuri: motoriikka ja aistit säilyy normaaleina molemmissa, lukuunottamatta mietoja visuaaleja silokeista. Dxm-trippien opetus on itselläni keskittynyt lähinnä ihmissuhteiden syvempään ymmärtämiseen, sienitrippien taas sellaisen tiedon tiedostamiseen joka yleensä ei tule tietoisuuteen: siis tajunnan laajenemista kirjaimellisesti.

        Sieniä nauttisin mieluummin, mutta kun niitä ei oikein tahdo saada. Apteekkiin taas pääsee milloin vain.

        Itse olen suurimmalla annoskella ottanut silokkeja kerralla 80kpl. DXM:llä taas olen käynyt 4 plateaulla ja voin sanoa ettei tuo 80kpl silokkeja ollut mitään verrattavissa tuohon dxm:n nelos tasoon. Silokeista tuli tuolloin vain paljon enemmän ja selkeempiä visuaaleja kuin pienemmillä annoksilla, mutta motoriikka ja todellisuuden taju säilyi kuitenkin normaalina.

        Mutta DXM ja nelos plateau. Ensinnäkään en n. neljään tuntiin tiennyt todellisuudesta yhtään mitään pieniä hetkellisiä hetkiä lukuunottamatta, vaan olin täysin omassa maailmassani. Hetkellisesti kävin todellisuudessa mm. kovan janon ja suun kuivuuden takia. Kuitenkaan en voinut korjata asiaa, koska dxm oli tuolloin heittänyt motoriikan niin sekaisin, etten kyennyt edes kunnolla ryömimään. Konttaaminen ja varsinkin käveleminen olisi ollut tuolloin täysin mahdotonta. Myös mukin tai pullon nostaminen olisi ollut täysin mahdotonta, koska en vain osannut enää liikuttaa raajojani. Lisäksi tripit eli uudet maailmat joilla tuolloin kävin, oli niin todellisia ja olin dxm:stä niin sekaisin, etten tajunnut olevani tripillä vaan luulin oikeasti olevani näissä dxm tripin luomissa maailmoissa.

        Eli omalla kokemuksella sekä teoreettisella tiedolla jota olen lukenut voisin kyllä sanoa dxm:n olevan vahvempi siinä mielessä että sillä voi yltää paljon syvemmälle ja rankemmin kuin sienillä on mahdollista. Sienet ovat kuitenkin vain psykedeelejä, kun taas dxm on psykedeelinen dissosiatiivi siinä missä myös ketamiini ja pcp.


      • asd6
        catha kirjoitti:

        Itse olen suurimmalla annoskella ottanut silokkeja kerralla 80kpl. DXM:llä taas olen käynyt 4 plateaulla ja voin sanoa ettei tuo 80kpl silokkeja ollut mitään verrattavissa tuohon dxm:n nelos tasoon. Silokeista tuli tuolloin vain paljon enemmän ja selkeempiä visuaaleja kuin pienemmillä annoksilla, mutta motoriikka ja todellisuuden taju säilyi kuitenkin normaalina.

        Mutta DXM ja nelos plateau. Ensinnäkään en n. neljään tuntiin tiennyt todellisuudesta yhtään mitään pieniä hetkellisiä hetkiä lukuunottamatta, vaan olin täysin omassa maailmassani. Hetkellisesti kävin todellisuudessa mm. kovan janon ja suun kuivuuden takia. Kuitenkaan en voinut korjata asiaa, koska dxm oli tuolloin heittänyt motoriikan niin sekaisin, etten kyennyt edes kunnolla ryömimään. Konttaaminen ja varsinkin käveleminen olisi ollut tuolloin täysin mahdotonta. Myös mukin tai pullon nostaminen olisi ollut täysin mahdotonta, koska en vain osannut enää liikuttaa raajojani. Lisäksi tripit eli uudet maailmat joilla tuolloin kävin, oli niin todellisia ja olin dxm:stä niin sekaisin, etten tajunnut olevani tripillä vaan luulin oikeasti olevani näissä dxm tripin luomissa maailmoissa.

        Eli omalla kokemuksella sekä teoreettisella tiedolla jota olen lukenut voisin kyllä sanoa dxm:n olevan vahvempi siinä mielessä että sillä voi yltää paljon syvemmälle ja rankemmin kuin sienillä on mahdollista. Sienet ovat kuitenkin vain psykedeelejä, kun taas dxm on psykedeelinen dissosiatiivi siinä missä myös ketamiini ja pcp.

        Eihän sitä nyt ekalla kerralla voi 50 sientä napata, Menee ihan liian sekasin. alottaisin pienemmillä määrillä. n. 25-35 sientä kerralla. Mut joo on DXM vahvempaa ku sienet


    • Tatatti

      "- onko jälkioireita? "
      Tän viestiketjun vastauksissa käsiteltiin mielestäni puutteellisesti jälkioireita. Itse kokeilin silokeita varsin miedolla annostuksella, mutta koin selviä vaikutuksia vielä seuraavana päivänä. En usko olevani ainoa joka on kokenut tripin jatkuvan.

      Perjantaina söin silokeita, ja koko lauantaiaamun minua seurasi parvi perhosia! Varsin hämmentävää. Lauantai iltana silokit lähtivät taas viemään, juotuani yhden tai 2 olutta, ja aistihavainnot olivat lievästi ilmaistuna huvittavia. Vielä sunnuntaiaamunakin näin ja kuulin harhoja.

      Jälkioireet olivat yllättävän vahvat, koska annostus oli pieni, ja varsinainen trippi oli kestänyt vain n.3 tuntia. Tämä on toki YKSILÖLLISTÄ ja TAPAUSKOHTAISTA. Mutta itse en aio syödä silokeita viime kertaa suuremmalla annostuksella, koska jälkivaikutukset kestivät häiritsevän pitkään.


      Kokonaisuudessaan kokemus oli kuitenkin varsin miellyttävä. Taisi siinä jointti kyllä palaa sienten vaikutuksia odotellessa, joten kokemuksessani sekoittui kahden päihteen vaikutukset. Sienimäisyyttä oli kuitenkin havaittavissa siinä, miten olo välillä selvisi, mutta sitten sienet lähtivät taas viemään.

      Älkää kuitenkaan kerätkö niitä pidemmäksi aikaa, koska jatkuva käyttö voi tehdä aika pahaa mielenterveydelle. Niitä on parempi syödä silloin kun luonto niitä tarjoaa, eli vain kerran-pari vuodessa. Mieluiten suoraan maasta ilman käsiä, niin ei syyllisty hallussapito rikokseen. :)

      • diudiudiu

        MUT KUINKA PALJON SIENII SÄ SITT VETELIT? XD


      • kekekö
        diudiudiu kirjoitti:

        MUT KUINKA PALJON SIENII SÄ SITT VETELIT? XD

        120 suippoo viimeks tuli huonot olot


      • catha

        En suosittele sinun syövän enää kertaakaan mitään psykedeelistä ainetta. Koska kuvaamasi kokemus kertoo sitä, että sinun psyykkeesi ei kestä psykedeelejä, vaan psykedeelien käyttö jo pienillä annoksilla aiheuttaa sinulla psykoottisia oireita. Sinun kohdalla on kuitenkin riski jopa pysyvään psykoottiseen häiriöön, koska reagoit jo noin pieneen annokseen.

        Ja jatkuva käyttö, varsinkaan usein ja runsaana ei ole tosiaan kannattavaa. Muutaman kuukauden ajan parina kolmena päivänä viikossa silokkeja 50-100kpl/päivä aiheutti minulle psykoosin, joka parani vasta osasto hoidolla. Tämän jälkeen ei ole ollut ongelmia koska käyttöni on rajoittunut max. 2 kertaa kuukaudessa, mutta yleensä harvemmin kuin kerran kuukaudessa.


    • sasa6464

      silokkeja vaa ne vie sut taivaasiin

    • <sbvslbeviejöo<awyg

      jos todistan teille että oletettu piin arvo "loputon" = väärä tieto?

    • täälläonpaljonsieniä

      Kertokaahan hyvät ihmiset minkä kokoisia annoksia syötte? jotkut puhuvat että se 80 sientä on ollut isoin annos, mutta mikä olisi ensikertalaiselle hyvä määrä kokeilla syödä? En kuitenkaan mitään isoa annosta ensimmäisellä kerralla halua? Eli montako sientä pitäisi syödä että tulisi edes ne pienet sekavat olot? Ja Miten te syötte sienenne? meneekö ihan sellaisenaan raakana, vai teettekö jotain esim teetä, tai paistatteko niitä tai jotain?

      • Sienestäjä 2

        Joku 15-20 on hyvä ensikertalaiselle. Maalla ovat vähän tehokkaampia kuin saasteisen kaupungin liepeillä. Voi syödä raakana tai kuivattaa myös mustaherukalla ovat jotkut kuulema buustanneet teetä. Ja tuolla ois vähän lisää tietoa tutkimuksista http://psykedeeliuutiset.blogspot.com/search/label/psilosybiini Hyvää matkaa vain!


    • Huolestunut äiti

      Miten ihmeessä sienien kanssa haahuilevat narkkarit voivat edes omistaa tietokoneen saati sitä käyttää? Varmasti yhteiskunta on tässäkin takana maksamassa kustannuksia. Miten koko tämä huumekeskustelu on hörhöjen ja addiktien valtaama. Sienet ovat tappavan myrkyllisiä, jopa vaarallisempia kuin kannabis! Älä ihmeessä ala itseäsi niillä tuhoamaan. Ja olisi varmaan hyvä, jos sossun tädit näkisivät kuinka niitä tietokoneita käytetään uusien uhrien huokuttelemiseen huumekoukkuun!

      • ei näin

        Mee hoitoon. Miksi haukut täällä ihmisiä narkkareiksi vaikket heitä tunne? Toivottavasti pelkäät huumeita niin paljon ettet uskalla kotoa poistua. Ei sua varmasti kukaan kaipaakkaan.


      • eihajuakaan

        Not sure if complete idiot or just trolling.


    • trololo.

      itse olen kiinnostunut silokeista mutten koskaan ole niitä kokeillut...löysin kyllä lähesein pellon laidalta sellasten kuusten alta sellasen rykelmän emutten saanu niitä vielä keräiltyä.....vois kyllä ehkä joku päivä testailla, ku on aikaa olla iteksee :D

    • gzurztj

      voi jäädä tripille. Mun exä jäi tripille vähäksi aikaa.

    • joonmylly

      Wikipediassa luki, että silokit on helposti sekoitettavissa tappavan myrkyllisiin sieniin. Pitääkö paikkansa? Olis kiva tietää ku aattelin ens syksynä lähteä etsiskelemään kyseisiä vesseleitä, ettei tu sitten mitään kuolettavaa trippiä vääristä sienistä.

    • jaini

      kermasia sieniä

    • kärpässienetrokkaa

      mietin kans tota juttuu et jos popsinki jotain myrkkysieniä et tulee kuolo niini on siinäki sitten sukulaisille ihmettelemistä. että joo mun piti syyä silokkei mut oliki vahingos muit sienii.

    • silokkisanna

      helppo ne on sekoittaa myrkkysieniin mutta kannattaa aina ottaa kaikki mahdolliset tuntomerkit ylös kun lähdet poimimaan silokeita ja kannattaa aina ottaa kuva silokista jonka olet poiminut niin voit vertailla kotona muihin silokkien kuviin.

    • ertwccddddd

      Tripistä jää jälkivaikutuksena tietynlainen muutos ajatusmaailmaan. Trippi purkaa pois pinttyneitä ajatusmalleja, joita ihminen on saattanut itse luoda itselleen ns. defenssikeinonaan tai lokeroidakseen ympäristönsään ja ympäristönsä ihmisiä. Jälkeenpäin saattaa olla tunne että elämä on kuin onkin mystisempää ja yllättävämpää kuin ennen trippiä vaikutti. Tämä on sen oikean todellisuuden ymmärtämistä. Ihminen joka luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja jolla on jo valmis mielipide joka asiasta ja osaa lokeroida ihmiset suoraan ensisilmäyksellä ei elä tässä maailmassa.

    • etanolilasoli
    • -.

      sienet avartaa maailman kuvaa parhaalla mahdollisella tavalla kuulema. itse en ole vielä kokeillut mutta ajattelin jos saisi jostain käsiin taikasienii.

    • 324rded

      Masennuksen poistavat pitkäksi aikaa. Ei tarvitsisi ihmisten syödä niitä teollisesti laboratorioissa valmistettuja masennuslääkkeitä jos sieniä opittaisiin hyödyntämään. Tämä ei taida kuitenkaan kiinnostaa lääketeollisuutta koska nappien kauppaaminen on niin rahakasta bisnestä.

      • Josseee

        No eivät poista mitenkään automaattisesti. Vähän järkeä päähän kommentointiin ja faktoihin perehtymistä, kiitos.


    • Ircyyis

      http://www.tekniikkatalous.fi/innovaatiot/tiede/quottaikasienistaquot apua masennukseen/a762882

      Psilosybiini vähentää sitä joillekkin ihmisille tyypillistä negatiivisten ajatusten pörräämistä päässä. Se myös vahvistaa positiivisia ajatuksia. Itselläni noin 10 vuotta sitten tapahtunut kokeiluni myös vahvisti empatian tunnetta muihin ihmisiin heidän ulkonäöstään riippumatta. Se vahvisti myös uskoa omaan itseeni ja siihen että ihmiset yleensäkin ovat huomattavan älykkäitä kunhan muistavat ajatella itse ja käyttää päätään.

    • Ircyyis

      Täytyy kuitenkin muistaa että sienet eivät välttämättä kaikille sovi. Vastoin yleistä käsitystä kaikki ihmiset eivät koe niistä myöskään harhoja. Trippi voi olla pelkästään henkinen maailmankuvan avartuminen. Lasten ei niitä pidä ottaa. On kuitenkin sääli että yhteiskunta haluaa ankaralla kädellä kieltää kaikki psykedeelit pitäen niitä "erityisen vaarallisina huumeina". Tieteellisten tutkimusten mukaan ne ovat kuitenkin todella vähähaittaisia verrattuna muihin päihteisiin. Se että joku on ajanut kolarin sieniä syötyään ei tarkoita sitä että kaikki ihmiset hyppäävät auton rattiin niitä nautittuaan. Maailma on täynnä rattijuoppoja eikä silti kukaan ole kieltämässä alkoholia tai luokittelemassa sitä erittäin vaaralliseksi huumeeksi. Eiköhän lainsäätäjien olisi aika ottaa järki käteen ja pohtia aineen todellista riskiä. Mikä siis on se tilastollinen todennäköisyys että ihminen ottaa sieniä ja kuolee niiden seurauksena. Sanoisin että häviävän pieni.

      • Baleoss¨¨

        Apteekista saa kuka tahansa dekstrometorfaania jolla on jopa kovempia vaikutuksia kuin sienillä. Kai se DXM on sitten todettu turvalliseksi jos sen aiheuttamissa harhoissa ei ole mitään vaarallista. Päihdekäyttäjät ovat verranneet Resilarin vaikutuksia kuolemaan ja sienien vaikutuksia elämään. Lainsäädäntö on hyvin ristiriitainen.


    • VArautukaa...!

      Ja tuon sieni höperön saa loputtua KANNATTAA VArAUTuA jos menee överiks ni syöjonku C-vitamiini tapletin ja syö sokeria sillä menee noi hallusinaatiot ohitse :)

    • fvfrwsewwe

      Aldous Huxleyn mukaan niasiini (b-vitamiinia) vähentää tripin vaikutuksia. Tästä syystä runsas ateria ennen trippiä vähentää vaikutuksia.

    • LOL nimimerkki

      Lots Of Laughs

    • tatti232

      Ensimmäisen kerran kun kokeilin otin silokkeja 150 kerralla, metoksetamiinin kera. Tuli uskomattoman paha trippi mihin kuului todella agressiivisia ja pelottavia hallusinaatioita, ääniharhoja, aika ajoin lievää maanisuutta, sekosin siis aivan täysin, trippi kesti noin 10 tuntia sen jälkeen pääsin nukkumaan vaikutus oli lakannut mutta morkkis oli kamala ja olo vitun ahdistunut, onneksi tästä selvisin ilman pahempaa sekoamista mutta välillä pyörii vielä mielessä kyseisen pahantripin ääniharhat ja hallusinaatiot niillä tuntui olevan joku syvempi tarkoitus ja ihan kuin "pahuus" olisi koko maailmankaikkeuden takana.

      Toinen kerta, join muutaman bissen nakkasin noin 70 silokkia naamariin, nyt tuli todella mukava ja euforinen olotila, olo oli todella tyyni naureskelin monta tuntia ja "rakastin" kaikkia, ihan hauska kokemus ja ei mennyt överiksi, visuaalit oli mukavia ja kaikkialla oli värejä yms. perus trippi.

      Tiedoksi kuitenkin näistä mystisistä pohjolan sienistä, että ovat todella paljon potentiaalisempia sekottamaan päätä kuin eksoottiset hedelmät, siis jokseenkin paljon vahvempia ja hallusinaatio puoli yms voi puskea rajuna esiin suosittelen kohtelemaan kaikkia psyykkeseen vaikuttavia aineita TODELLA KUNNIOITTAVASTI vaikka itse tätä en välttämättä ole aina näin tehnytkään (Enään en käytä huumeita laisinkaan)

      Suosittelen kokeilemaan suht pienellä annoksella jos on pakko kokeilla, hyvässä rauhallisessa seurassa ja että joku on vahtimassa sekä positiivinen/hyvämielentila tulisi olla ennen psykedeelien nauttimista.

      Toivottovasti toin jotain esille mikä voi auttaa.

      • Kiinnostunut(:

        Jos nappaa ensimmäisellä kerralla 10sientä vaikuttaako mitenkään? Ja olen myös kuullut että "älystä" eli kannabiksen käyttö välineestä voi polttaa sieniä pitääkö paikkaansa?


      • oweurn9ouv
        Kiinnostunut(: kirjoitti:

        Jos nappaa ensimmäisellä kerralla 10sientä vaikuttaako mitenkään? Ja olen myös kuullut että "älystä" eli kannabiksen käyttö välineestä voi polttaa sieniä pitääkö paikkaansa?

        Kyllä saat jotain tuntemuksia,jo 5:lläki sienellä pitäis olla jotain vaikutuksia mutta melko minimaalisia. Polttamalla sienet eivät toimi,ei edes "älystä"


    • Anonyymi

      Saisiko tarkemmat ohjeet siis miten näitä silokkeja pitäisi nauttia, kiitos!

    • Anonyymi

      Kasvaako näitä silokkeja lappeenrannassa tai jossain lähellä kun olen jo pitkään miettinyt käyttäväni
      Voiko joku kertoa

    • Anonyymi

      onko tuusula, kerava, järvenpää alueella jotain hyvää paikkaa mistä löytäisi silokkeja

    • Anonyymi

      Eipä niitä kannata popsia jos ei ole varma. Ensimmäistäkään ei kannata laittaa suuhunsa jos epäröi sitä tai sitä mitä siitä tulee. Se on sellainen juttu että GO WITH THE FLOW näissä hommissa. Ja tosiaan jos olet ahdistunut,surullinen ,masentunut yms, niin isoilla annoksilla olet tuota kertaa sata.

      Kannattaa tehdä ympäristö rauhalliseksi. Ei mitään helvetin death metallia soimaan vaan rentoa musaa youtubesta, siellä on myös näitä ns mushroom lights videoita 1-3h niistä nauttii aivan sikana kun sieniä syö.

      Olo on näin yleensä skarpimpi alussa yms. Mutta se tosiaan heilahtelee aika tahdilla, eikä siinä kannata tosiaan pelätä mitään, jos pelkäät älä ota niitä.

      Teet itsellesi rauhallisen ympäristön, laitat valoja / tuikkuja yms, televisiosta jotain rentoa luonto dokumenttia yms.

      Ja jos ja kun käy niin että alkaa ahdistaa, älä lietso lisää sitä, vaan FIKSUSTI muista se että olet syönyt sieniä, tämä on tätä nyt. Ja thats it. Sen pahaan suuntaan menemisen voi oppia estämään jos omaa VAHVAN psyykkeen.

      Mielestäni yksin on mukavinta trippailla. Ja sellaiset ketkä ei ole koskaan syönyt niin esim jos ostat tai keräät niitä itse niin elä nyt lähde heti gramma tolkulla vetämään niitä. Otat vaikka ihan 0.5g aluksi (kuivattuja). Odottelet tunnin ainakin, ja fiilistelet miltä se tuntuu. Lisää vasta tarvittaessa. Ja jos alat hokea yksikseen ei tää toimi ei tää pelaa yms. Niin elä ota enempää. Voi ampua pahasti yli lopulta, Ne kun kestää mitä kestää.

      Eilen söin itse muutaman klo 18 sit lisää 19.30 ja viimeiset tossa 21 aikaan. Olin 5 aikaan vasta aika lailla päässyt eroon visuaaleista sun muista, silmät kiinni nähdyistä erikoisista väreistä yms. Ja ihan turhaa syödä edes monena päivänä peräkkäin, vaan taukoa. TOKI jos olet vähän syönyt niin ei varmaan haittaa jos seuraavana päivänä enemmän ottaa (jos ja kun ei ole ollut siis mitään oloja) mutta jos on niin nada.

      Menet vain koko ajan mukana, elä yritä estellä (silloin voi alkaa skitsottaa näin olen ainakin lukenut ihmisten toimineen). Itsellä vahva psyyke , tiedän itseni ja mihin kestää ja mitäkin.

      Tällä hetkellä löytyy sekä b+ ja ecuadorin sieniä (juhla iltaa varten). :).

    • Anonyymi

      - "onko mahdollista jäädä tripille?"
      Ei. Tämä on vain pelkkä vale.

      - "kuinka vaikuttavat psyykkeeseen noin yleensä?"
      Jotkut ahdistuvat koska epämielusia ajatuksia ja tunteita nousee pintaan. Monet toisaalta hyötyvät koska pystyvät muuttamaan omia ajatustapojaan ja aikaisemmin muodostuneita huonoja toimintamallejaan. Esimerkiksi, taikasieniä on käytetty aikaisemmin alkoholismin hoidossa hyvällä menestyksellä (eli on saatu pysyviä muutoksia, jotka eivät ole riippuvaisia siitä että jatkaako taikasienten käyttöä vai ei!). Tärkeintä on valita hyvä ympäristö ja esim. rauhoittavaa musiikkia. Jos on valmiiksi alttius psykoosille tai skitsofrenialle, niin joskus psykedeelit laukaisevat sairastumisen.

      - "onko jälkioireita?"
      Ei, kunhan annoksesi ovat kohtuullisia. Joillekin tulee visuaalisia sivuvaikutuksia eli ns. HPPD (hallucinogen persisting perception disorder). Ne voivat olla samankaltaisia kuin näkökentässä mahdollisesti muutenkin olevat jutut joita kutsutaan nimellä "floater" (joita voi olla ilman että on koskaan käyttänyt huumeita).

      Huom! klassiset psykedeelit (LSD, DMT, meskaliini ja erityisesti taikasienet) ovat turvallisempia kuin uudemmat aineet. Näistä kaikista turvallisimpia ovat taikasienet eli psilosybiinisienet (mm. silokit). On suositeltavaa varmistua siitä että aine jota aiot käyttää on oikeasti oikeaa tavaraa. Varmista myös ettei sitä ole jatkettu! Jopa kannabista jatketaan mm. hiuslakalla, jotta sen paino nousee. Älä kokeile ensimmäiseksi isoa annosta. Kaikkia eriä kannattaa kokeilla ensin pienellä annoksella! Pidä käyttökertojen välillä myös kunnon tauko (näihin aineisiin tulee myös toleranssi samantien joten ei edes kannata kokeilla liian nopeasti uudestaan!).

      Huom! Lue kaikista aineista ensin Erowid sivustolta! Sieltä voit lukea kattavasti tietoa, kuten kuvauksia tripeistä tai aineiden annostukseen suosituksia. Eli suuntaa Erowid sivustolle seuraavaksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      253
      18560
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3205
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1436
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1111
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      970
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      969
    Aihe