onko jossain saabin mallissa jakohihna
vai onko kaikissa ketju
lähinnä kiinnostaa 9-3 ja 9-5 mallit
jakohihna saabissa?
13
12207
Vastaukset
- Paukku
Ketju ainekin 9-3 mallissa,joten ei tartte huolehtia
kyllä kestää.- 007
Sama 9-5 mallissa
- tässä tulee
Opelixin lohkoihin tehdyissä moottoreissa on yleensä hihna. Näitä on jotku 3,0.
- Junior-Trucker
95-ssä on hihna, mutta siinäkin vain 3.0 V6 mallissa. Moottorihan on Opelin peruja. Pelkät osat maksaa muistaakseni yli 400€, Kiristinrullia taisi olla vaatimattomasti neljä.. Kotikonstein ei pysty vaihtamaan, koska tarvitsee omat lukitustyökalut, joita käytetään silloin kun ajoitus säädetään hihnan asennuksen jälkeen.
- 007
Mulla on ainakin ketju ja auto on Saab 9-5 2.3t. Vuosimalli on 98.
- jos et lue
007 kirjoitti:
loppuun;) Sattuuhan noita.
- Junior-Trucker
007 kirjoitti:
Ei kai kukaan ole 2.3t-koneesta mitään puhunutkaan..??
- ysivitonen
Muistanko oikein: Aikoinaan useat eurooppalaiset autotehtaat kehittelivät sen kolmilitraisen v6:n yhteisvoimin ja sama kone on useissa eri merkkisissä autoissa hyvin paljon samanlaisena. Muistelen, että esim. yhdessä Lanciassa oli sama V6, mitä Saab käytti.
- saab_isti
suu suppuun jos ei ole muuta asiaa kuin valittaa,olet varmaan bemarikuski...
- Veto ketjulla on OK
Eiku Tojokuski, Kaikissa tojoissa on nääs hihnat !
- Anonyymi
Veto ketjulla on OK kirjoitti:
Eiku Tojokuski, Kaikissa tojoissa on nääs hihnat !
Mulla oli Toyota Verso diesel ketjulla
- 93 saab
Saab 93 malleissa vm-02-011 on ketju paitsi 93i mallissa jossa hihna ja se on jo valmistus lopetettu.
- Turbo-ton
Saab 9-3i malleissa 1.8 koneilla taitaa olla hihnakäyttö nokka-akseleille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.465005- 703081
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3061966Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2631798Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151699Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531286Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951249- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331167Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137