Hei!
Olen järjestämässä isälleni 50-vuotis yllätys juhlia ensi viikonloppuna. Haluisinkin nyt saada ideoita mitä lisäksi voisin tarjota... En haluu mitään erikoisuuksia vaan ihan perus tarjottavaa... Lihapullia ajattelin tehdä, kinkkukiusauksen ja salaatin... Mutta mitä muuta siihen vielä? Patonkii? Perunoita? Nakkeja? ideoita otetaan vastaan ;)
Ideoita ruokatarjoiluun 50-vee juhliin?
Nimetön
1
585
Vastaukset 1
- heli
itse täytän 5 vuoden päästä.ja ajattelin ihan kun kerran lehteen laitan ilmoituksen tai kuka laittaa.mut silti.voileipäkakkua ja 2 eri salattia ja sit kakut ym hyvää.siideriä ja tuoremehuja juotavaksi ja kahvia.voileipäkakkua vois olla 2 eriä laatua kala ja kinkku.se on nätempi laittaa kun ruoka jos tulee paljon väkeä tai ei tiedä kuinka paljon tulee.ruoka on hyvä jos porukka heti kaikin paikalla kerralla ....joten näin minä tekisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47911
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547