paras rakastaja.kokeilkaa jellona mimmit ihmeessä =D Vai mitä mieltä olette mikä merkki teillä on ollut paras rakastaja? mulla oma äijä on härkä ja ehdottomasti parasta mitä oon koskaan kokenu =)
Härkä on
5
978
Vastaukset
- leijonana
Härkään en uskalla kajota koska häristä ei pääse eroon. Härkämiehissä ei ole koskaan tullut vastaan sellaista joka olisi valloittanut sydämeni. Vesimies on paras rakastaja ollut mutta huonoin oli myös vesimies. Skorppari oli erittäin hyvä, kekseliäs ja tulinen. Harmi vain ettei omaksi saanut. Vaaka menetteli, sellainen keskinkertainen. Kaksonen vois olla hyvä mutta aviomiehenä liian häilyvä ja itsekeskeinen.
- Parempiakin on:)
Tuntemallani härkä miehellä oli liian pieni. Yök!
- on paras
siis aivan uskomaton, enkä saa koskaan tarpeekseni kaurismiehestäni ; ) kokeillut jo useampaa merkkiä elämäni aikana ja muut merkit eivät todellakaan ole enää edes muistelemisen arvoisia kaurismiehen kohdattuani!
- Leijonatar_87
Empäs ole koskaan kokeillu kauris miestä,ei o tullu vastaan =) kokemusta mulla itelläni on neitsyestä ja ei ollu hyvä, sitten kaksosesta liian itsekäs eli ei hyvä, ja sitten vaaka eipä kovin hääppönen sekään mutta parempi ku kaksonen =D neitsyt ehkäpä noista vaihtoehdoista paras, mutta paras minkä oon kokenut on härkä =) ajattelee mua aina ensin ja pitää aina huolen että mä saan tyydytyksen ennen sitä tai millon mä nyt satun haluamaan =D ja niin huomaavainen ja ihana ,kannattaa kokeilla härkää ;)
- todellakin
on loistava rakastaja, vieläkin muistan lämmöllä entistä poikaystävääni. Nyt minulla on oinas aviomiehenä, eipä käy valittaminen, loistava on hänkin ja kaikki muukin natsaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982