paras rakastaja.kokeilkaa jellona mimmit ihmeessä =D Vai mitä mieltä olette mikä merkki teillä on ollut paras rakastaja? mulla oma äijä on härkä ja ehdottomasti parasta mitä oon koskaan kokenu =)
Härkä on
5
1005
Vastaukset
- leijonana
Härkään en uskalla kajota koska häristä ei pääse eroon. Härkämiehissä ei ole koskaan tullut vastaan sellaista joka olisi valloittanut sydämeni. Vesimies on paras rakastaja ollut mutta huonoin oli myös vesimies. Skorppari oli erittäin hyvä, kekseliäs ja tulinen. Harmi vain ettei omaksi saanut. Vaaka menetteli, sellainen keskinkertainen. Kaksonen vois olla hyvä mutta aviomiehenä liian häilyvä ja itsekeskeinen.
- Parempiakin on:)
Tuntemallani härkä miehellä oli liian pieni. Yök!
- on paras
siis aivan uskomaton, enkä saa koskaan tarpeekseni kaurismiehestäni ; ) kokeillut jo useampaa merkkiä elämäni aikana ja muut merkit eivät todellakaan ole enää edes muistelemisen arvoisia kaurismiehen kohdattuani!
- Leijonatar_87
Empäs ole koskaan kokeillu kauris miestä,ei o tullu vastaan =) kokemusta mulla itelläni on neitsyestä ja ei ollu hyvä, sitten kaksosesta liian itsekäs eli ei hyvä, ja sitten vaaka eipä kovin hääppönen sekään mutta parempi ku kaksonen =D neitsyt ehkäpä noista vaihtoehdoista paras, mutta paras minkä oon kokenut on härkä =) ajattelee mua aina ensin ja pitää aina huolen että mä saan tyydytyksen ennen sitä tai millon mä nyt satun haluamaan =D ja niin huomaavainen ja ihana ,kannattaa kokeilla härkää ;)
- todellakin
on loistava rakastaja, vieläkin muistan lämmöllä entistä poikaystävääni. Nyt minulla on oinas aviomiehenä, eipä käy valittaminen, loistava on hänkin ja kaikki muukin natsaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029