neiti minä tiedän kaiken!

driiia

Mikä mättää härkänaisten aivokopissa.. Tai ainakin useimpien. Että keksitään päästä mukavia tarinoita läheisistä ihmisistä ja jokaisesta puhutaan suoraan sanottuna paskaa.
Luulin, että minulla oli 2mukavaa ystävää, mutta olimpas viisaampi kuin ne kaksi härkänaista ja jäivät kiinni juonitteluistaan.

Onnistuivat pilaamaan useisiin ihmisiin suhteensa ja minun suhteeni, kiitos heidän vilkkaan mielikuvituksen. Koskaan aiemmin en ole tämmöisiin törmännyt.

Ja nyt taas minun näköpiirissäni lymyilee uusi härkä. Itserakas kuin mikäkin ja olettaa, että häntä kaivataan kaikkialla. Sokea kuin mikä, paitsi ei tietenkään omille ajatuksilleen.

Mikä mättää? Onko se asennevamma synnynnäinen vai tuleeko se vuosien mittaan siitä helkkarinmoisesta mielikuvituksesta, jonka käyttöä ei osata rajoittaa. Jättäkää se prinsessan rooli niille aidoille prinsessoille.

En väitä että kaikki härät olisivat tätä, mutta valitettavasti kaikki tuntemani naispuoleiset ovat olleet. Siitäpä johtuu minun vihani näitä kohtaan.

8

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipsu

Olen tavannut härkämiehen joka lasetti sellaista p***aa että pois alta, oli muka isokin kiho olevinaan oli tehnyt vaikka mitä elämänsä varrella, olen ottanut selvää tästä kaverista sukulaisteni kautta ja täytyypä sanoa että kylläpä käy sääliksi, vaimoa eritoten, kyllä mulla hävettäs asua sellaisen miehen kanssa jonka takanapäin naureskellaan ja hän itse edelleen leikkii jotain pohattaa.

• Virgo07

ovat noin "paskoja", pysy etäällä! Itselläni on kaksi todella hyvää Härkä-ystävää, lojaalimpia saa hakea! Ja elämäni rakkaus on Härkä-mies...Itsepäisiä ja omaperäisiä pakkauksia kaikki, mutta todella virkistävää porukkaa!

• Eräs härkänainen.

kirjoitit: "olimpas viisaampi kuin ne kaksi härkänaista ja jäivät kiinni juonitteluistaan."

No joo, todella viisas varmaan oletkin; et ainakaan vähättele itseäs!

• Eräs härkänainen

OLINPAS ei olimpas, mutta kun olet niin viisas, niin kirjoitit varmaan vahingossa väärin...

• sattui olemaan

ystävänä härkänainen. Ihan resittavuuteen asti. En aina tiennyt kuinka suhtautua. Välillä säälitti, välillä suututti. Meitähän on muutenkin moneen junaan ilman merkkien vaikutustakin.

• panettelua

Elämä on laiffii... On se kiva kuulla miten Härkää panetellaan.
      No, en omasta puolestani tuohon pysty muuta vastaamaan kuin että sitä saa mitä tilaa.

• härkä n

härältä tosiaan saa sitä mitä tilaa ja vähän enemmänki!

• härkä
        härkä n kirjoitti:

härältä tosiaan saa sitä mitä tilaa ja vähän enemmänki!

se on kyllä karu totuus.jos teet härälle pahasti,petät luottamuksen tms niin sen kyllä tulet muistamaan,koska härkä antaa samalla mitalla takasin,tietysti bonukset päälle, koska olet loukannut häntä.
        Mutta kyllä härkä muistaa silloinkin, jos teet hänelle hyvästi, hän on kiitollinen ja tekee sinullekin hyvästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      19
      1754
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      311
      1390
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1092
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe