Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

neiti minä tiedän kaiken!

driiia

Mikä mättää härkänaisten aivokopissa.. Tai ainakin useimpien. Että keksitään päästä mukavia tarinoita läheisistä ihmisistä ja jokaisesta puhutaan suoraan sanottuna paskaa.
Luulin, että minulla oli 2mukavaa ystävää, mutta olimpas viisaampi kuin ne kaksi härkänaista ja jäivät kiinni juonitteluistaan.

Onnistuivat pilaamaan useisiin ihmisiin suhteensa ja minun suhteeni, kiitos heidän vilkkaan mielikuvituksen. Koskaan aiemmin en ole tämmöisiin törmännyt.

Ja nyt taas minun näköpiirissäni lymyilee uusi härkä. Itserakas kuin mikäkin ja olettaa, että häntä kaivataan kaikkialla. Sokea kuin mikä, paitsi ei tietenkään omille ajatuksilleen.

Mikä mättää? Onko se asennevamma synnynnäinen vai tuleeko se vuosien mittaan siitä helkkarinmoisesta mielikuvituksesta, jonka käyttöä ei osata rajoittaa. Jättäkää se prinsessan rooli niille aidoille prinsessoille.

En väitä että kaikki härät olisivat tätä, mutta valitettavasti kaikki tuntemani naispuoleiset ovat olleet. Siitäpä johtuu minun vihani näitä kohtaan.

8

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipsu

      Olen tavannut härkämiehen joka lasetti sellaista p***aa että pois alta, oli muka isokin kiho olevinaan oli tehnyt vaikka mitä elämänsä varrella, olen ottanut selvää tästä kaverista sukulaisteni kautta ja täytyypä sanoa että kylläpä käy sääliksi, vaimoa eritoten, kyllä mulla hävettäs asua sellaisen miehen kanssa jonka takanapäin naureskellaan ja hän itse edelleen leikkii jotain pohattaa.

    • Virgo07

      ovat noin "paskoja", pysy etäällä! Itselläni on kaksi todella hyvää Härkä-ystävää, lojaalimpia saa hakea! Ja elämäni rakkaus on Härkä-mies...Itsepäisiä ja omaperäisiä pakkauksia kaikki, mutta todella virkistävää porukkaa!

    • Eräs härkänainen.

      kirjoitit: "olimpas viisaampi kuin ne kaksi härkänaista ja jäivät kiinni juonitteluistaan."

      No joo, todella viisas varmaan oletkin; et ainakaan vähättele itseäs!

    • Eräs härkänainen

      OLINPAS ei olimpas, mutta kun olet niin viisas, niin kirjoitit varmaan vahingossa väärin...

    • sattui olemaan

      ystävänä härkänainen. Ihan resittavuuteen asti. En aina tiennyt kuinka suhtautua. Välillä säälitti, välillä suututti. Meitähän on muutenkin moneen junaan ilman merkkien vaikutustakin.

    • panettelua

      Elämä on laiffii... On se kiva kuulla miten Härkää panetellaan.
      No, en omasta puolestani tuohon pysty muuta vastaamaan kuin että sitä saa mitä tilaa.

      • härkä n

        härältä tosiaan saa sitä mitä tilaa ja vähän enemmänki!


      • härkä
        härkä n kirjoitti:

        härältä tosiaan saa sitä mitä tilaa ja vähän enemmänki!

        se on kyllä karu totuus.jos teet härälle pahasti,petät luottamuksen tms niin sen kyllä tulet muistamaan,koska härkä antaa samalla mitalla takasin,tietysti bonukset päälle, koska olet loukannut häntä.
        Mutta kyllä härkä muistaa silloinkin, jos teet hänelle hyvästi, hän on kiitollinen ja tekee sinullekin hyvästi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe