uutta verta

käprät

Semmosia huhuja on likkunu että kärpät ois hankkimassa jotain ihan "kunnon äijää" joka on pelannu useamman kauen änärissä.
Nimee en osaa sanoo mutta ei oo kuulemma kyseessä mikään sunnuntai luistelija. Mahollinen nimi julkastaan viikonlopun aikana. Kyseessä kuitenki lienee hyökkääjä pelaaja.

15

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Ulkomaan edustuskiintiö täys.

      • käprät

        Kuka on sanonut että kyseinen pelaaja on ulkomaalainen.


      • Laura1
        käprät kirjoitti:

        Kuka on sanonut että kyseinen pelaaja on ulkomaalainen.

        Enpä usko yhdenkään loistavan suomalaispelaajan kulkevan enää vapailla markkinoilla:)


      • ei ole esimerkiksi
        Laura1 kirjoitti:

        Enpä usko yhdenkään loistavan suomalaispelaajan kulkevan enää vapailla markkinoilla:)

        sopimusta minkään seuran kanssa,mutta en tarkota lehtonen tulisi kärppiin.


      • Laura1
        ei ole esimerkiksi kirjoitti:

        sopimusta minkään seuran kanssa,mutta en tarkota lehtonen tulisi kärppiin.

        Jos se on terve, niin ihmettelen, että vapaana kulkee. Ainakin jossain vaiheessa ollut hyvä mokke.


      • mielestä
        Laura1 kirjoitti:

        Jos se on terve, niin ihmettelen, että vapaana kulkee. Ainakin jossain vaiheessa ollut hyvä mokke.

        terveyspuoli on hyvä,mutta siittä en tiiä.luin jostain että sillä on sopimus riitoja Atlantan Trashersin kanssa yritän ettiä linkin tuohon uutiseen.


    • Tuukka Tarkki kahden kuukauden koesopimuksella Kärppiin. Pelannut Amerikan alasarjoissa.

      • Laura1

        Voisitko ystävällisesti valaista asiaa vähän enemmän? Ihan öönä täällä ihmettelen aapisen laidassa=)


      • Laura1 kirjoitti:

        Voisitko ystävällisesti valaista asiaa vähän enemmän? Ihan öönä täällä ihmettelen aapisen laidassa=)

        Jatkoajan sivuilla oli Tuomas Tarkista oikein hyvä esittely, jonka mukaan Kärpät on onnistunut taikomaan hatusta todella mielenkiintoisen kortin. Tarkki on viime kaudella taistellut peliajasta mm Jani Hurmeen kanssa ollen tätä parempi. Tässä valossa hankinta on vähintäänkin onnistunut. Tarkki on viimeisdet vuodet pelannut Amerikan alasarjoissa.


      • Laura1
        rosewater kirjoitti:

        Jatkoajan sivuilla oli Tuomas Tarkista oikein hyvä esittely, jonka mukaan Kärpät on onnistunut taikomaan hatusta todella mielenkiintoisen kortin. Tarkki on viime kaudella taistellut peliajasta mm Jani Hurmeen kanssa ollen tätä parempi. Tässä valossa hankinta on vähintäänkin onnistunut. Tarkki on viimeisdet vuodet pelannut Amerikan alasarjoissa.

        Vaikuttaa lupaavalta, toivottavasti sitä myös on. Isokokoinen kaveri, se voi vähän joissain asioissa olla miinustakin. Nyt olen vähän ymmälläni siitä, että kumpaa KJ oikein pitää alustavasti ykkösmokkena?Suomalainen vai Tarkki?Miten pitkään Chiodo sitten on poissa?


      • Laura1 kirjoitti:

        Vaikuttaa lupaavalta, toivottavasti sitä myös on. Isokokoinen kaveri, se voi vähän joissain asioissa olla miinustakin. Nyt olen vähän ymmälläni siitä, että kumpaa KJ oikein pitää alustavasti ykkösmokkena?Suomalainen vai Tarkki?Miten pitkään Chiodo sitten on poissa?

        Varmasti Suomalainen on ykkösvaihtoehto lähdettäessä kauteen. Tämä siksi, koska Suomalaisella on jo koko kauden kattava sopimus. Luulisin, että jäljellä olevissa Nordic Trophy peleissä kumpikin saa näyttää kykynsä, silläkin lienee oma vaikutuksensa lopulliseen marssijärjestykseen. Onhan jopa mahdollista, että kuka tahansa kolmesta vahdista nappaa ykköstorjuja paikan. Chiodo on kylläkin ollut hyvä pelaamissaan otteluissa.


      • Laura1
        rosewater kirjoitti:

        Varmasti Suomalainen on ykkösvaihtoehto lähdettäessä kauteen. Tämä siksi, koska Suomalaisella on jo koko kauden kattava sopimus. Luulisin, että jäljellä olevissa Nordic Trophy peleissä kumpikin saa näyttää kykynsä, silläkin lienee oma vaikutuksensa lopulliseen marssijärjestykseen. Onhan jopa mahdollista, että kuka tahansa kolmesta vahdista nappaa ykköstorjuja paikan. Chiodo on kylläkin ollut hyvä pelaamissaan otteluissa.

        MINÄ tiedän, ketkä pelaa ja kuka on mitäkin. Tarkki on ykköstorjuja koko syyskauden.
        Suomalainen kakkos moke. Tsekki jää kolmos torjujaksi, mikäli jompi kumpi loukkaantuu. Hänet on hankittu vara mokeksi. MINÄ TIEDÄN.


      • Laura1
        Laura1 kirjoitti:

        MINÄ tiedän, ketkä pelaa ja kuka on mitäkin. Tarkki on ykköstorjuja koko syyskauden.
        Suomalainen kakkos moke. Tsekki jää kolmos torjujaksi, mikäli jompi kumpi loukkaantuu. Hänet on hankittu vara mokeksi. MINÄ TIEDÄN.

        Hupia tällekin sunnuntaille:)


      • Laura1 kirjoitti:

        Hupia tällekin sunnuntaille:)

        On se kyllä hyvä, että edes joku tietää. Parhaassa tapauksessa kertoo meillekin. Tulosvetotietoja odotellessa...


      • Laura1
        rosewater kirjoitti:

        On se kyllä hyvä, että edes joku tietää. Parhaassa tapauksessa kertoo meillekin. Tulosvetotietoja odotellessa...

        Siltähän menis omat panokset huis Nevadaan sitte. Ite en ole muuten koskaan pelannu tulosvetoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe