uutta verta

käprät

Semmosia huhuja on likkunu että kärpät ois hankkimassa jotain ihan "kunnon äijää" joka on pelannu useamman kauen änärissä.
Nimee en osaa sanoo mutta ei oo kuulemma kyseessä mikään sunnuntai luistelija. Mahollinen nimi julkastaan viikonlopun aikana. Kyseessä kuitenki lienee hyökkääjä pelaaja.

15

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

Ulkomaan edustuskiintiö täys.

• käprät

Kuka on sanonut että kyseinen pelaaja on ulkomaalainen.

• Laura1
        käprät kirjoitti:

Kuka on sanonut että kyseinen pelaaja on ulkomaalainen.

Enpä usko yhdenkään loistavan suomalaispelaajan kulkevan enää vapailla markkinoilla:)

• ei ole esimerkiksi
        Laura1 kirjoitti:

Enpä usko yhdenkään loistavan suomalaispelaajan kulkevan enää vapailla markkinoilla:)

sopimusta minkään seuran kanssa,mutta en tarkota lehtonen tulisi kärppiin.

• Laura1
        ei ole esimerkiksi kirjoitti:

sopimusta minkään seuran kanssa,mutta en tarkota lehtonen tulisi kärppiin.

Jos se on terve, niin ihmettelen, että vapaana kulkee. Ainakin jossain vaiheessa ollut hyvä mokke.

• mielestä
        Laura1 kirjoitti:

Jos se on terve, niin ihmettelen, että vapaana kulkee. Ainakin jossain vaiheessa ollut hyvä mokke.

terveyspuoli on hyvä,mutta siittä en tiiä.luin jostain että sillä on sopimus riitoja Atlantan Trashersin kanssa yritän ettiä linkin tuohon uutiseen.

• Tuukka Tarkki kahden kuukauden koesopimuksella Kärppiin. Pelannut Amerikan alasarjoissa.

• Laura1

Voisitko ystävällisesti valaista asiaa vähän enemmän? Ihan öönä täällä ihmettelen aapisen laidassa=)

• Laura1 kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti valaista asiaa vähän enemmän? Ihan öönä täällä ihmettelen aapisen laidassa=)

Jatkoajan sivuilla oli Tuomas Tarkista oikein hyvä esittely, jonka mukaan Kärpät on onnistunut taikomaan hatusta todella mielenkiintoisen kortin. Tarkki on viime kaudella taistellut peliajasta mm Jani Hurmeen kanssa ollen tätä parempi. Tässä valossa hankinta on vähintäänkin onnistunut. Tarkki on viimeisdet vuodet pelannut Amerikan alasarjoissa.

• Laura1
        rosewater kirjoitti:

Jatkoajan sivuilla oli Tuomas Tarkista oikein hyvä esittely, jonka mukaan Kärpät on onnistunut taikomaan hatusta todella mielenkiintoisen kortin. Tarkki on viime kaudella taistellut peliajasta mm Jani Hurmeen kanssa ollen tätä parempi. Tässä valossa hankinta on vähintäänkin onnistunut. Tarkki on viimeisdet vuodet pelannut Amerikan alasarjoissa.

Vaikuttaa lupaavalta, toivottavasti sitä myös on. Isokokoinen kaveri, se voi vähän joissain asioissa olla miinustakin. Nyt olen vähän ymmälläni siitä, että kumpaa KJ oikein pitää alustavasti ykkösmokkena?Suomalainen vai Tarkki?Miten pitkään Chiodo sitten on poissa?

• Laura1 kirjoitti:

Vaikuttaa lupaavalta, toivottavasti sitä myös on. Isokokoinen kaveri, se voi vähän joissain asioissa olla miinustakin. Nyt olen vähän ymmälläni siitä, että kumpaa KJ oikein pitää alustavasti ykkösmokkena?Suomalainen vai Tarkki?Miten pitkään Chiodo sitten on poissa?

Varmasti Suomalainen on ykkösvaihtoehto lähdettäessä kauteen. Tämä siksi, koska Suomalaisella on jo koko kauden kattava sopimus. Luulisin, että jäljellä olevissa Nordic Trophy peleissä kumpikin saa näyttää kykynsä, silläkin lienee oma vaikutuksensa lopulliseen marssijärjestykseen. Onhan jopa mahdollista, että kuka tahansa kolmesta vahdista nappaa ykköstorjuja paikan. Chiodo on kylläkin ollut hyvä pelaamissaan otteluissa.

• Laura1
        rosewater kirjoitti:

Varmasti Suomalainen on ykkösvaihtoehto lähdettäessä kauteen. Tämä siksi, koska Suomalaisella on jo koko kauden kattava sopimus. Luulisin, että jäljellä olevissa Nordic Trophy peleissä kumpikin saa näyttää kykynsä, silläkin lienee oma vaikutuksensa lopulliseen marssijärjestykseen. Onhan jopa mahdollista, että kuka tahansa kolmesta vahdista nappaa ykköstorjuja paikan. Chiodo on kylläkin ollut hyvä pelaamissaan otteluissa.

MINÄ tiedän, ketkä pelaa ja kuka on mitäkin. Tarkki on ykköstorjuja koko syyskauden.
        Suomalainen kakkos moke. Tsekki jää kolmos torjujaksi, mikäli jompi kumpi loukkaantuu. Hänet on hankittu vara mokeksi. MINÄ TIEDÄN.

• Laura1
        Laura1 kirjoitti:

MINÄ tiedän, ketkä pelaa ja kuka on mitäkin. Tarkki on ykköstorjuja koko syyskauden.
        Suomalainen kakkos moke. Tsekki jää kolmos torjujaksi, mikäli jompi kumpi loukkaantuu. Hänet on hankittu vara mokeksi. MINÄ TIEDÄN.

Hupia tällekin sunnuntaille:)

• Laura1 kirjoitti:

Hupia tällekin sunnuntaille:)

On se kyllä hyvä, että edes joku tietää. Parhaassa tapauksessa kertoo meillekin. Tulosvetotietoja odotellessa...

• Laura1
        rosewater kirjoitti:

On se kyllä hyvä, että edes joku tietää. Parhaassa tapauksessa kertoo meillekin. Tulosvetotietoja odotellessa...

Siltähän menis omat panokset huis Nevadaan sitte. Ite en ole muuten koskaan pelannu tulosvetoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2046
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1533
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1467
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe