Mä en ymmärrä

allieeni

Miten joku voi tykätä hurriganesista? näin niitten keikan kesällä ja tämä juttu on mulle ihan mysteeri.
Eihän se rumpali osaa soittaa ja kappaleet olivat jotain toisten vanhoja mitkä uudelleenlämmitetty ihmeelisiksi versioiksi. Selittäkää mulle mikä tossa
on niin ihmeellistä?

8

1457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Teini-ikäänsä jässähtäneet neliviiskymppiset hehkuttavat Remua ja menevät keikalle siinä toivossa, että Remu olisi yht'äkkiä taas kolmekymmpinen Suomen tiukin rumpali sekä Cisse ja Albert olisivat heränneet henkiin.

Ei kai tästä nyky-"Hurriganesista" kukaan oikeasti tykkääkään. Eihän sillä ole aidon asian kanssa muuta tekemistä kuin Remun läsnäolo.

• ymmärtää

että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.

Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä.

• Sideshow Bob
        ymmärtää kirjoitti:

että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.

Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä.

Mennään kattoon mitä se tänä iltana tekee, kaivaako nenää vai piereskeleekö? Legendaarista.

• Palligeeni

Ei kaikkea voi ymmärtää. Moni asia tässä maailmassa jää monelle mysteeriksi. Rytmejä on niin useita että harva poika niistä osaa kiinni ottaa.

Älä murehdi yhtään. Kyllä piisejä piisaa ja bändejä riittää mut siitä vois kiittää… että olet noin kiinnostunut Ganesista että levität sanaa.

Siinä ei ole mitään ihmellistä.

• njaahhahh

eipä sullakaan päässä paljoa liiku..

• ymmärrä

teitä pikkumunasia jotka kirjoittelette tänne haukkumassa ja arvostelemassa suomen kaikkien aikojen parhaimman rokkibändin nykytilaa. Mitä vittua te yleensä täällä teette, menkää takas sinne Dingo palstalle ja kait siellä myös Tik Tak löytyy.

• Izzi_Snake

Me paapat koitetaan kovasti rokata ja kyllä Rymy ja hurrigaanit tarjoaa tossun vippaamista tämmösille vanhoille rokkiukoille ja akoille kanssa :)

Uudet bändit ei meinaa toimia vanhalle...Tosin poikkeuksia on mutta kun on jostain digannut monta vuotta niin eikai siitä irti päästä vaikka mikä tulis.

Pistämpä tähän vielä piruuttaan muutaman niistä poikkeusista jotta muutkin vanhukset vois ottaa tutkintaan.

http://www.heartburn.cjb.net/
      ja
      http://www.jackduff.tk/

Ketjun aloittajalta ja muiltakin ottaisin mielelläni vinkkejä uusista bändeistä jotka rokkaa...No nyt on vain pari esimerkkiä mitä olen löytänyt ja molemmat julkaisevat levynsä yhtiöiden ulkopuolelta.
      Uutta rokkia olis aina hyvä löytää...Metalliwa myös :)

• Hannu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38