Mä en ymmärrä

allieeni

Miten joku voi tykätä hurriganesista? näin niitten keikan kesällä ja tämä juttu on mulle ihan mysteeri.
Eihän se rumpali osaa soittaa ja kappaleet olivat jotain toisten vanhoja mitkä uudelleenlämmitetty ihmeelisiksi versioiksi. Selittäkää mulle mikä tossa
on niin ihmeellistä?

8

1436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Teini-ikäänsä jässähtäneet neliviiskymppiset hehkuttavat Remua ja menevät keikalle siinä toivossa, että Remu olisi yht'äkkiä taas kolmekymmpinen Suomen tiukin rumpali sekä Cisse ja Albert olisivat heränneet henkiin.

Ei kai tästä nyky-"Hurriganesista" kukaan oikeasti tykkääkään. Eihän sillä ole aidon asian kanssa muuta tekemistä kuin Remun läsnäolo.

• ymmärtää

että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.

Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä.

• Sideshow Bob
        ymmärtää kirjoitti:

että ei jengi käy kattomassa Hurriganesta vaan legendaa Aivan samoista syistä käydään kattomassa jotain Chuck Berryä ja vastaavia muita vanhoja legendoja jotka soittavat vanhoista klassikoistaan sellasia versioita mitä nyt sattuu milloinkin tulemaan.

Mutta siltikin, vaikka Remanderi vetäis ämpäri päässä hootenannyä niin show on parempi kuin useimmilla nulikoilla joita kiertelee tuolla muka rokkibändin tittelillä.

Mennään kattoon mitä se tänä iltana tekee, kaivaako nenää vai piereskeleekö? Legendaarista.

• Palligeeni

Ei kaikkea voi ymmärtää. Moni asia tässä maailmassa jää monelle mysteeriksi. Rytmejä on niin useita että harva poika niistä osaa kiinni ottaa.

Älä murehdi yhtään. Kyllä piisejä piisaa ja bändejä riittää mut siitä vois kiittää… että olet noin kiinnostunut Ganesista että levität sanaa.

Siinä ei ole mitään ihmellistä.

• njaahhahh

eipä sullakaan päässä paljoa liiku..

• ymmärrä

teitä pikkumunasia jotka kirjoittelette tänne haukkumassa ja arvostelemassa suomen kaikkien aikojen parhaimman rokkibändin nykytilaa. Mitä vittua te yleensä täällä teette, menkää takas sinne Dingo palstalle ja kait siellä myös Tik Tak löytyy.

• Izzi_Snake

Me paapat koitetaan kovasti rokata ja kyllä Rymy ja hurrigaanit tarjoaa tossun vippaamista tämmösille vanhoille rokkiukoille ja akoille kanssa :)

Uudet bändit ei meinaa toimia vanhalle...Tosin poikkeuksia on mutta kun on jostain digannut monta vuotta niin eikai siitä irti päästä vaikka mikä tulis.

Pistämpä tähän vielä piruuttaan muutaman niistä poikkeusista jotta muutkin vanhukset vois ottaa tutkintaan.

http://www.heartburn.cjb.net/
      ja
      http://www.jackduff.tk/

Ketjun aloittajalta ja muiltakin ottaisin mielelläni vinkkejä uusista bändeistä jotka rokkaa...No nyt on vain pari esimerkkiä mitä olen löytänyt ja molemmat julkaisevat levynsä yhtiöiden ulkopuolelta.
      Uutta rokkia olis aina hyvä löytää...Metalliwa myös :)

• Hannu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5681
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      49
      2925
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2615
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2271
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2043
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1962
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1686
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1295
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1147
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      257
      1119
    Aihe