Jousimiehelle huonoa onnea?!

Nimetön

Vaikka monissa horoskooppeissa ei kannata uskoa, niin on sanottu että Jousimiehelle tulee useasti huonoa onnea. Miksi juuri Jousimiehelle?

12

2508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskari--->

      Jos jouskarin horoskooppeja lukee, niin aina varotetaan jostain. Ei sanota, että lisääs vauhtia ja ota riskejä! Jouskarin horoskooppi on yhtäkuin lista erilaisia varoituksia.

      • ppp

        on luonnostaan vauhtia ja vaarallasia
        tilanteita,ei tarvitse erikseen hehottaa.


    • northstate

      Johtuu siitä syystä että olemme syntyneet epäonnisten tähtien alla. Itselläni asiaa ei juurikaan auta lievään masentumiseen taipuva luonne.

    • olenko ollenkaan.

      Joo, näin on. Olen lotannut nyt monta kuukautta yhteenmittaan ja aina on ollut vaan 1-2 numeroa oikein. Pistin poikani joka on kans jouskari lottoamaan puolestani, niin eikös ollutkin vaan 1 oikein. Mikä hemmetinmoinen kirous mulla on, että aina vaan 1-2 oikein, olis etes 3 tai 4 oikein, mutta kun ei niin ei.

      Miesuhteissakin mulla menee päin persettä(anteeksi), jopa unissakin miehet pettää mua, joko vieraalla naisella taikka ovat homoja.

      Jos oisin rikas, niin ostaisin ison talon ja pysyisin siellä, enkä ottaisi miestä ollenkaan, en etes ettis.

      • sinne ja tänne

        Sama yhden - kahden numeron kirous voi olla kyllä muillakin kuin Jousimiehillä, veikkaan et suurimmalla osalla tähtimerkeistä :-).

        Mitä sä miehellä teet? Turhaa rasitetta, mitä niitä perässään vetämään. Sinkkuna on hyvä olla.

        Jousimies ei kyllä surkuttele, oletko sä ihan tyypillinen merkkisi edustaja. Jouskarit ponnistaa aina jaloilleen vaikka kuin menis huonosti, eiköstä niin, kyllä me pärjätään.


      • jousimies

        ei pidä paikkaansa että jousimiehellä on huonoa onnea veikkauksessa minulla on ollut lotossa 4 oikein neljänä viikkona peräkkäin eihänse paljon ole mutta omat pois saa kun veikkaa vain kaksi ruudukkoa joten tällainen tapaus pidetään vaan lippu korkealla vaan.


      • silti olen
        jousimies kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa että jousimiehellä on huonoa onnea veikkauksessa minulla on ollut lotossa 4 oikein neljänä viikkona peräkkäin eihänse paljon ole mutta omat pois saa kun veikkaa vain kaksi ruudukkoa joten tällainen tapaus pidetään vaan lippu korkealla vaan.

        Niin kuin sanoin, mulla on epäonnea, älä siis yleistä jos sulla on onnea.


      • Jouskari kuitenkin olen
        sinne ja tänne kirjoitti:

        Sama yhden - kahden numeron kirous voi olla kyllä muillakin kuin Jousimiehillä, veikkaan et suurimmalla osalla tähtimerkeistä :-).

        Mitä sä miehellä teet? Turhaa rasitetta, mitä niitä perässään vetämään. Sinkkuna on hyvä olla.

        Jousimies ei kyllä surkuttele, oletko sä ihan tyypillinen merkkisi edustaja. Jouskarit ponnistaa aina jaloilleen vaikka kuin menis huonosti, eiköstä niin, kyllä me pärjätään.

        Olen siinä rajalla etten ole ihan kauris, eli 4 päivää rajalle.

        Aurinko jouskarissa
        AC vaa'assa
        MC leijonassa
        DC oinaassa
        IC vesimiehessä

        Aurinko progressin mukaan mulla on aurinko vesimiehessä ja AC skorpparissa


      • minä vaan
        silti olen kirjoitti:

        Niin kuin sanoin, mulla on epäonnea, älä siis yleistä jos sulla on onnea.

        mun mielestä jousimies taas kyllä ponnistaa ylös vaikka mistä kuopasta. Mistäs luin, että ollaan onnettaren lempilapsia, loppuviimein. Eli veikkaampa, että sinäkin tulet elämässäsi lopulta aika onnekkaaksi. Ei sitä nyt joka viikko voi olla seittämän oikein, ei ees jouskarilla :) ja mistäs tiedät vaikka sulla ens viikolla oliskin seittämän oikein, heh :)


      • jouskarinainen

        mullakin jopa unessa miehet pettää ja muutenkin kaikki menee päin persettä..


    • jouskari-----

      ja mullei onnista mikään ei koskaan..pitää paikkansa..

      • senkin valittelijat

        Täällä jouskariäijä, kyllä se on ennemmin niin, että meille jouskareille hyvä ei ole tarpeeksi vaan aina pitäis saada lisää ja parempaa. Noin keskimäärin mun kokemuksen mukaan jouskarit on ihan hyväosaisia ja onnisia. Kärsimätön luonne vaan kääntää usein asiat niin, että ei tunnu kivalta, kun ei tullut 4 tai 7 oikein. Ehkä jotkut on huono-onnisempia kuin toiset, mutta en yleistäisi jousimiehen ominaisuudeksi. Mulla elämä on ollut täynnä onnea ja kokemuksia ja hyvin menee, vaikka kaikki tuntuukin aina välillä olevan täysin perseestä. Itsestä se usein johtuu ja lähtee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe