Jenkkiä Ostamassa

hasselhoff1

Terve!

Olen hankkimassa ensikevään vesille ensimmäistä omaa venettä, jenkit tuntuu eniten hinnaltaan/varustelultaan omalta vaihtoehdolta. olen menossa katsomaan lähipäivinä 2755 baylineriä omc 235 cobra... löytyisikö asiallisia neuvoja huonot/hyvät puolet yms.. ja tietysti mitä kannattaa silmäillä?

5

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beikkunomore

vaikka beikut ovatkin markkinoiden ehkä halvin vaihtoehto, ovat ne hinta/laatusuhteeltaan myös pohjasakkaa. muottien päälle on ruiskutettu vaihteleva kerros vaihtelevanlaatuista lasikuitua. runko on siis katsottava todella tarkkaan.

• täävaa

katselisin 2655,tai 2855 malleja ja niitä vanhempia versioita,ovat paljon tilavampia.jos oatat uudempaa mallia,saat aina 2 jalkaa pienemmän sisätilat...

• vts00x

perehtyisin veneilyyn harrastuksena pienemmällä uppoumarunkoisella veneellä. Tuollainen on varsin haasteellinen ensimmäiseksi veneeksi...

Siinä on sekä kokoa, nopeutta, tuulipintaa jne. Jokainen noista voi aiheuttaa veneen karkaamiseen käsistä. Vastoinkäymiset taas saattavat lopahduttaa nopeasti innon hyvään harrastukseen.

• TUO

235 KONE TUOHON 2755:SEEN, MIELUUMMIN 260 JA VIELÄ MIELLÄÄN MERCRUISERIN TEKNIIKALLA, JOS VAAN LÖYTYY. VIELÄ PAREMPI JOS OTAT DIESELILLÄ, SILLON RIITTÄÄ JO 200HV.

• Onhan tämä vähän myöhään kyselyysi, mutta kun noita kommentteja Beikusta lukee niin on pakko kommentoida. Veneitä vuodesta -85, joista -88 2455 ja 89-92 2755. Sen jälkeen kaksi Suomalaista ja veneily jatkuu vielä... 2455 oli edullinen (ei aina kannata verrata paljon kalliinpaan), oli hyvä kelissä ja kulutti vähän (1.5l/mmaili). 2722 oli oikeasti isompi ja paljon tyylikkäämpi ja todella hyvä kelissä, suosittelen. Kulutus nousi 1.7:ään l/mmaili. Nythän joku tietysti vastaa ettei pidä paikkaansa, tulipahan pidettyä tarkkaa kirjaa (maileja n. 1000/vuosi). Ja muuten 2655 vei samoilla reissuilla sekin vain 2l/mmaili. Koneena 24:ssa oli 230 hv OMC ja 27:ssa 235 OMC. Vikaa ei ollut, voihan ne jättää huoltamatta jos vikoja haluaa !.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe