Terve!
Olen hankkimassa ensikevään vesille ensimmäistä omaa venettä, jenkit tuntuu eniten hinnaltaan/varustelultaan omalta vaihtoehdolta. olen menossa katsomaan lähipäivinä 2755 baylineriä omc 235 cobra... löytyisikö asiallisia neuvoja huonot/hyvät puolet yms.. ja tietysti mitä kannattaa silmäillä?
Jenkkiä Ostamassa
5
1525
Vastaukset
- beikkunomore
vaikka beikut ovatkin markkinoiden ehkä halvin vaihtoehto, ovat ne hinta/laatusuhteeltaan myös pohjasakkaa. muottien päälle on ruiskutettu vaihteleva kerros vaihtelevanlaatuista lasikuitua. runko on siis katsottava todella tarkkaan.
- täävaa
katselisin 2655,tai 2855 malleja ja niitä vanhempia versioita,ovat paljon tilavampia.jos oatat uudempaa mallia,saat aina 2 jalkaa pienemmän sisätilat...
- vts00x
perehtyisin veneilyyn harrastuksena pienemmällä uppoumarunkoisella veneellä. Tuollainen on varsin haasteellinen ensimmäiseksi veneeksi...
Siinä on sekä kokoa, nopeutta, tuulipintaa jne. Jokainen noista voi aiheuttaa veneen karkaamiseen käsistä. Vastoinkäymiset taas saattavat lopahduttaa nopeasti innon hyvään harrastukseen. - TUO
235 KONE TUOHON 2755:SEEN, MIELUUMMIN 260 JA VIELÄ MIELLÄÄN MERCRUISERIN TEKNIIKALLA, JOS VAAN LÖYTYY. VIELÄ PAREMPI JOS OTAT DIESELILLÄ, SILLON RIITTÄÄ JO 200HV.
Onhan tämä vähän myöhään kyselyysi, mutta kun noita kommentteja Beikusta lukee niin on pakko kommentoida. Veneitä vuodesta -85, joista -88 2455 ja 89-92 2755. Sen jälkeen kaksi Suomalaista ja veneily jatkuu vielä... 2455 oli edullinen (ei aina kannata verrata paljon kalliinpaan), oli hyvä kelissä ja kulutti vähän (1.5l/mmaili). 2722 oli oikeasti isompi ja paljon tyylikkäämpi ja todella hyvä kelissä, suosittelen. Kulutus nousi 1.7:ään l/mmaili. Nythän joku tietysti vastaa ettei pidä paikkaansa, tulipahan pidettyä tarkkaa kirjaa (maileja n. 1000/vuosi). Ja muuten 2655 vei samoilla reissuilla sekin vain 2l/mmaili. Koneena 24:ssa oli 230 hv OMC ja 27:ssa 235 OMC. Vikaa ei ollut, voihan ne jättää huoltamatta jos vikoja haluaa !.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487