Yksi kysymys teille varatut miehet:
Jos ja kun lähdette baariin ilolientä nauttimaan ilman naistanne, mikä on teidän motiivinne silloin?
Onko tarkoituksena:
a)ryypätä ryypätä ryypätä
b)pitää hauskaa kavereiden kanssa
c)katsella kauniita naisia
d)iskeä naisseuraa itsellenne
e)jotain muuta?
baarissa
10
1040
Vastaukset
- lähtisin.....................
Kyllä oikea vaihtoehto on e) jotain muuta, en kyllä keksi, mitä.
a) en harrasta ryyppäämistä
b) ei ole kavereita
c) kauniita naisia näkee muutenkin
d) iskeminen tuskin onnistuu, eikä nykyisellään kinnostakaan... Kyllä nuo kaikki on varmaan aika suosittuja tapoja viettää aikaa baarissa.
Henkilökohtaisesti vaihtoehto d) on kyllä jäänyt viime vuosina aika vähiin, mutta flirttauksesta en luovu.- totuus.
Varatut lähtee hakemaan HETKELLISTÄ SALARAKASTA raflasta! Näin se on!
(eli siis pildee lähtevät hakemaan - onhan se vaimoke himassa niiiiiiiiin tylsä!) - Samaa..
Ne varatut miehet baarista hakee kun varatut naisetkin.. eli mieti miten itse toimisitte..niin toimii myös kumppanisi.
- alkp.
eli siis mieheni haluaa baarissa poikien iltaa viettäessään jorata hullun lailla Britneytä.. I don't think so ;)
itse tyttöjen iltaa viettäessä tanssin jalat rakoille, parannan maailman kavereitten kanssa ja humallun. mikäs sen mukavampaa! :) - Voi!!
alkp. kirjoitti:
eli siis mieheni haluaa baarissa poikien iltaa viettäessään jorata hullun lailla Britneytä.. I don't think so ;)
itse tyttöjen iltaa viettäessä tanssin jalat rakoille, parannan maailman kavereitten kanssa ja humallun. mikäs sen mukavampaa! :)Pyhä yksinkertaisuus sentään.. eikai tämä tyyppi nyt tarkoittanutkaan että mies menee britneytä tanssimaan.. hän menee tanssimaan varmaan jotain sellaista mistä itse tykkää.. sitten jutellaan kavereiden kanssa ja parannetaan maailmaa..humallutaan sekä pidetään hauskaa. Oliko se nyt liian vaikeaa lapsen tajuta??
- krapula.
a
b
c
e....koittaa päästä kotiin muutoin kuin poliisien saattamana.... - yrität jo
varattuja..eikö vapaita löydy?
- alkp.
häh? en taida olla se keneksi minua luulet..
minulla on kyllä jo oma mies enkä ketään muita etsi.
- vili
seurustelin. harrastin a,b,c vaihtoehtoja. d ja e vaihtoehtoa sovelsin sillä tavalla, että pokasin naisen mutta en vain tehnyt hänen kanssaan mitään..suudellut, pannut tai mennyt yöksi. naisten pokaus taitoa oli hyvä pitää yllä vaikka seukkaili.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402