oletteko jo maistaneet lordi-colaa itse olen enkä tykännyt mausta.
Lordi-Cola
12
1524
Vastaukset
- Mystery Tramp
aio maistaakkaan.
- dsgahhags
Mitä siinä on???
- Realismin kannattaja
dsgahhags kirjoitti:
Mitä siinä on???
Sehän taitaa olla Olvin valmistamaa, ja näytti maksavan n. euron enemmän per 1,5-litran pullo kuin Olvin Classic Cola. Eli ei maksa vaivaa. Ihmettelen yleensä kuinka tyhmiä ihmiset on, että ostavat samaa lillinkiä kalliimmalla kun siinä on joku hauska kuva.
- Kuka saa ja kenelle annetaan?
Realismin kannattaja kirjoitti:
Sehän taitaa olla Olvin valmistamaa, ja näytti maksavan n. euron enemmän per 1,5-litran pullo kuin Olvin Classic Cola. Eli ei maksa vaivaa. Ihmettelen yleensä kuinka tyhmiä ihmiset on, että ostavat samaa lillinkiä kalliimmalla kun siinä on joku hauska kuva.
Joo, tulihan tuo pullo jo hommattua, mutta en ole vielä maistellut. Kallista todellakin oli eli puolentoista litran pullo maksoi 2,5 euroa. Itsekin epäilen, että samaa Olvin juomaa, mutta pakko nyt maistaa, että sitten ei tietämättömyyttään höpötä. Yleensähän Olvin limpparit ovat muita merkkejä halvempia (ei niitä tosin tule ostettua). Jos tuo osoittautuu samaksi, niin olen samalla kannalla edellisen kanssa, että eivät ihmiset sitä osta. Juuri kerran voivat kokeilla, mutta ei etiketistä halua maksaa puolta (50%) enempää. Hulluahan se olisi. Maistelun alla on tuo light-vaihtoehto.
- sperg
Kuka saa ja kenelle annetaan? kirjoitti:
Joo, tulihan tuo pullo jo hommattua, mutta en ole vielä maistellut. Kallista todellakin oli eli puolentoista litran pullo maksoi 2,5 euroa. Itsekin epäilen, että samaa Olvin juomaa, mutta pakko nyt maistaa, että sitten ei tietämättömyyttään höpötä. Yleensähän Olvin limpparit ovat muita merkkejä halvempia (ei niitä tosin tule ostettua). Jos tuo osoittautuu samaksi, niin olen samalla kannalla edellisen kanssa, että eivät ihmiset sitä osta. Juuri kerran voivat kokeilla, mutta ei etiketistä halua maksaa puolta (50%) enempää. Hulluahan se olisi. Maistelun alla on tuo light-vaihtoehto.
siinähän se temppu onkin. olvin kola ei ole tainnut viimevuosien aikana hirveästi myydä, mutta kun vaihdetaan etiketit pottuihin ja nostetaan vielä röyhkeästi hintaa, niin johan käy kauppa kuin siima. ei ole tarkoituskaan, että litku olisi tullut jäädäkseen. ensi vuonna joku uusi kuva niin taas pitää maistaa miltä se kola nyt maistuu..
- Nöpönen
Light-versiota join. Joihan tuota, mutta tuolla hinnalla (2,5€) ei tule jatkossa ostettua. En ole aikoihin Olvin kokiksia ostellut, joten en pysty tarkkaan sanomaan, onko tismalleen samaa. Mieluummin ostan halvemmalla limellä tai lemonilla maustettua kansainvälisten firmojen colaa. Aikamoista rahastusta. Tuskin kovin kauan ovat myynnissä, kun monilla voi jäädä juuri siihen yhteen kertaan. Onkos muualla ollut halvempaa?
- tepi-7
Ja minusta se oli ihan hyvää. Minusta se on parempaa, koska se on hieman makeampaa, kuin tavallinen kokis. Olen myös jonkin verran Lordi fani. =)
- Lordi<3
Lordi-cola on toooosiiii hyvää :) ihan tulee vesi kielelle
- Termospullo
Lordi<3 kirjoitti:
Lordi-cola on toooosiiii hyvää :) ihan tulee vesi kielelle
Normaalia kokista se on. Menee muutenkin tämä Lordi jo yli..
- Lordi on PASQ
Lordin musa on ihan perseestä.. samote sen Colat
- Anonyymi
Lordi cola oli vitun hyvää.
Voi että kun olisi aikanaan tajunnut ottaa yhden pullon kaikkia talteen, avaamattomina.
Nyt olisi mitä myydä keräilijöille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241