Lordi-Cola

janoan

oletteko jo maistaneet lordi-colaa itse olen enkä tykännyt mausta.

12

1912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mystery Tramp

      aio maistaakkaan.

      • dsgahhags

        Mitä siinä on???


      • Realismin kannattaja
        dsgahhags kirjoitti:

        Mitä siinä on???

        Sehän taitaa olla Olvin valmistamaa, ja näytti maksavan n. euron enemmän per 1,5-litran pullo kuin Olvin Classic Cola. Eli ei maksa vaivaa. Ihmettelen yleensä kuinka tyhmiä ihmiset on, että ostavat samaa lillinkiä kalliimmalla kun siinä on joku hauska kuva.


      • Kuka saa ja kenelle annetaan?
        Realismin kannattaja kirjoitti:

        Sehän taitaa olla Olvin valmistamaa, ja näytti maksavan n. euron enemmän per 1,5-litran pullo kuin Olvin Classic Cola. Eli ei maksa vaivaa. Ihmettelen yleensä kuinka tyhmiä ihmiset on, että ostavat samaa lillinkiä kalliimmalla kun siinä on joku hauska kuva.

        Joo, tulihan tuo pullo jo hommattua, mutta en ole vielä maistellut. Kallista todellakin oli eli puolentoista litran pullo maksoi 2,5 euroa. Itsekin epäilen, että samaa Olvin juomaa, mutta pakko nyt maistaa, että sitten ei tietämättömyyttään höpötä. Yleensähän Olvin limpparit ovat muita merkkejä halvempia (ei niitä tosin tule ostettua). Jos tuo osoittautuu samaksi, niin olen samalla kannalla edellisen kanssa, että eivät ihmiset sitä osta. Juuri kerran voivat kokeilla, mutta ei etiketistä halua maksaa puolta (50%) enempää. Hulluahan se olisi. Maistelun alla on tuo light-vaihtoehto.


      • sperg
        Kuka saa ja kenelle annetaan? kirjoitti:

        Joo, tulihan tuo pullo jo hommattua, mutta en ole vielä maistellut. Kallista todellakin oli eli puolentoista litran pullo maksoi 2,5 euroa. Itsekin epäilen, että samaa Olvin juomaa, mutta pakko nyt maistaa, että sitten ei tietämättömyyttään höpötä. Yleensähän Olvin limpparit ovat muita merkkejä halvempia (ei niitä tosin tule ostettua). Jos tuo osoittautuu samaksi, niin olen samalla kannalla edellisen kanssa, että eivät ihmiset sitä osta. Juuri kerran voivat kokeilla, mutta ei etiketistä halua maksaa puolta (50%) enempää. Hulluahan se olisi. Maistelun alla on tuo light-vaihtoehto.

        siinähän se temppu onkin. olvin kola ei ole tainnut viimevuosien aikana hirveästi myydä, mutta kun vaihdetaan etiketit pottuihin ja nostetaan vielä röyhkeästi hintaa, niin johan käy kauppa kuin siima. ei ole tarkoituskaan, että litku olisi tullut jäädäkseen. ensi vuonna joku uusi kuva niin taas pitää maistaa miltä se kola nyt maistuu..


    • Nöpönen

      Light-versiota join. Joihan tuota, mutta tuolla hinnalla (2,5€) ei tule jatkossa ostettua. En ole aikoihin Olvin kokiksia ostellut, joten en pysty tarkkaan sanomaan, onko tismalleen samaa. Mieluummin ostan halvemmalla limellä tai lemonilla maustettua kansainvälisten firmojen colaa. Aikamoista rahastusta. Tuskin kovin kauan ovat myynnissä, kun monilla voi jäädä juuri siihen yhteen kertaan. Onkos muualla ollut halvempaa?

    • tepi-7

      Ja minusta se oli ihan hyvää. Minusta se on parempaa, koska se on hieman makeampaa, kuin tavallinen kokis. Olen myös jonkin verran Lordi fani. =)

      • Lordi<3

        Lordi-cola on toooosiiii hyvää :) ihan tulee vesi kielelle


      • Termospullo
        Lordi<3 kirjoitti:

        Lordi-cola on toooosiiii hyvää :) ihan tulee vesi kielelle

        Normaalia kokista se on. Menee muutenkin tämä Lordi jo yli..


    • Lordi on PASQ

      Lordin musa on ihan perseestä.. samote sen Colat

    • Anonyymi

      Lordi cola oli vitun hyvää.

    • Voi että kun olisi aikanaan tajunnut ottaa yhden pullon kaikkia talteen, avaamattomina.

      Nyt olisi mitä myydä keräilijöille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe