Mitenköhän tästäki selvitään..

Minä vain

Mie ja minun serkku meinattiin vuokrata shettis ensi kesänä kuukaudeksi.. Nyt vain tuli sellannen riita, että mihin vuokrais.. Mie ajattelin mummolaan, serkku mökille.. Mummolassa on hienot maastot, iso piha, mutta joutuu olemaan päivät yöt ulkona, sateen suoja tulee..
Mökillä on aika pieni piha, mutta suuri "pelto", jossa on jotain metrin korkusta heinää. Siellä hepo pääsis sisälle yöksi.. Mutta mökille pitäisi viedä veneellä, enkä tiedä miten se siihen suhtautuu. Veneellä ei olis pitkä matka..
APUA TARVITAAN!! Olen sitkeästi sitä mieltä, että mummolaan..

4

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eza92

      Uitto sujuu varmasti mainiosti, eli mökille! Siellä tuntuu olevan paremmat tilat (ei pahalla), ja tuskinpa olette sellaista shettistä vuokraamassa, joka ei veteen uskalla kesällä mennä. Mekin uitamme kesällä päivittäin omaa shettistämme.


      Ajattele ensin ponin kannalta! :)

      Niin, no, voihan shettis kyllä tulla mainiosti mummolaankin, ne eivät tarvitse sisätiloja, etenkään kesällä. Shettikset muuten myös pysyvät terveempinä jos niitä pidetään pihatossa ympäri vuoden.

      • Minä vain

        Kiitti vastauksesta. :) Mie kyl meinasin mummolaan, kun tulis suuret laitumet.. Ensi kesänä sitte nähdään :)


    • Minä vain

      Tarttisin kuiteski lisää vastauksia.. Mökilläni on vähän peltoa, metrin korkuinen ruoho.. Jos uimalla mennään, niin rannat on oikeaa mutaa ( itse en siellä oikein tykkää uida, kun polviin asti uppoaa)eikä ole eläinlääkäriä lähellä.. Mummolassa olisi todella paljon tilaa, ja metsää hyvine teineen.. Voi lähetellä kysymyksiä.. Mutta myös mielipiteitä tarttis ;)

      • dculcylidlc

        Hieman taidat olla puolueellinen näitä kirjoittaessasi? ;) No, se lienee ymmärrettävää.

        Ja kuten joku tuossa aiemmin mainitsikin, suosittelin ajattelemaan asiaa ponin kannalta. Niin joku tietty poniko teille on tulossa? Jos on, niin suosittelen kysäisemään omistajalta. Omistajahan tietää, millaisiin tiloihin yms. poni on tottunut (esim. asuuko nykyäänkin pihatossa, vai joutuuko olemaan melko paljon sisällä...?), ja kuinka helppo uitettava se on.
        (Ja älkää todellakaan muuten lähtekö uittamaan ponia mistään yli itseksenne, jos teillä ei ole siitä kokemusta!).

        Omistajan kanssa kannattaa puhua tällaisista asioista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe