Mitenköhän tästäki selvitään..

Minä vain

Mie ja minun serkku meinattiin vuokrata shettis ensi kesänä kuukaudeksi.. Nyt vain tuli sellannen riita, että mihin vuokrais.. Mie ajattelin mummolaan, serkku mökille.. Mummolassa on hienot maastot, iso piha, mutta joutuu olemaan päivät yöt ulkona, sateen suoja tulee..
Mökillä on aika pieni piha, mutta suuri "pelto", jossa on jotain metrin korkusta heinää. Siellä hepo pääsis sisälle yöksi.. Mutta mökille pitäisi viedä veneellä, enkä tiedä miten se siihen suhtautuu. Veneellä ei olis pitkä matka..
APUA TARVITAAN!! Olen sitkeästi sitä mieltä, että mummolaan..

4

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eza92

Uitto sujuu varmasti mainiosti, eli mökille! Siellä tuntuu olevan paremmat tilat (ei pahalla), ja tuskinpa olette sellaista shettistä vuokraamassa, joka ei veteen uskalla kesällä mennä. Mekin uitamme kesällä päivittäin omaa shettistämme.

Ajattele ensin ponin kannalta! :)

Niin, no, voihan shettis kyllä tulla mainiosti mummolaankin, ne eivät tarvitse sisätiloja, etenkään kesällä. Shettikset muuten myös pysyvät terveempinä jos niitä pidetään pihatossa ympäri vuoden.

• Minä vain

Kiitti vastauksesta. :) Mie kyl meinasin mummolaan, kun tulis suuret laitumet.. Ensi kesänä sitte nähdään :)

• Minä vain

Tarttisin kuiteski lisää vastauksia.. Mökilläni on vähän peltoa, metrin korkuinen ruoho.. Jos uimalla mennään, niin rannat on oikeaa mutaa ( itse en siellä oikein tykkää uida, kun polviin asti uppoaa)eikä ole eläinlääkäriä lähellä.. Mummolassa olisi todella paljon tilaa, ja metsää hyvine teineen.. Voi lähetellä kysymyksiä.. Mutta myös mielipiteitä tarttis ;)

• dculcylidlc

Hieman taidat olla puolueellinen näitä kirjoittaessasi? ;) No, se lienee ymmärrettävää.

Ja kuten joku tuossa aiemmin mainitsikin, suosittelin ajattelemaan asiaa ponin kannalta. Niin joku tietty poniko teille on tulossa? Jos on, niin suosittelen kysäisemään omistajalta. Omistajahan tietää, millaisiin tiloihin yms. poni on tottunut (esim. asuuko nykyäänkin pihatossa, vai joutuuko olemaan melko paljon sisällä...?), ja kuinka helppo uitettava se on.
        (Ja älkää todellakaan muuten lähtekö uittamaan ponia mistään yli itseksenne, jos teillä ei ole siitä kokemusta!).

Omistajan kanssa kannattaa puhua tällaisista asioista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe