Oletteko olleet Heinolan reumasairaalan aikuistenosastolla? Minulla on todettu lastenreuma maaliskuussa, olen vielä lasten puolella Heinolassa. En tiedä milloin siirryn aikuistenosastolle, mutta haluaisin tietää millaista aikuisten osastolla on? Eroaako se paljon lastenosaston toiminnasta ja onko sielä yhtä mukavat hoitajat ja lääkärit, kuin lastenosastolla.
Oletteko itse saaneet vaikuttaa siihen, että siirryttekö Heinolaan aikuistenosastolle vai omaa paikkakuntaa lähimmälle? Jos saa päättää itse, niin kannattaako jäädä Heinolaan? Matkaa ei kuitenkaan ole kuin 1,5 tunnin automatka ja Heinolassa on paremmat lääkärit ja muu henkilökunta. Ainakin lastenosastolla.
Heinolan aikuistenosasto?
3
4845
Vastaukset
- tähti
Aikuisten osasto on tylsempi ja omituiset lääkärit.Olen ollut monet kerrat aikuisten osastolla ja siellä ei ole edes yökköä.Mul on oma reumalääkäri onnex paikkakunnallani.hän on hyvä lääkäri.Minä en ainakaan enää halua reumalle.Mut jos paikkakunallasi ei ole hyviä lääkäreitä,niin kannattaa reumalääkäriin jorma vuotila tai norbert zavilla ovat ainoita hyviä lääkäreitä 8osastolla.
- tuupeli
..heinolassa on aina paras asiantuntemus, olen sitä mieltä että kannattaa jos vain mahdollista jatkaa hoitosuhdetta siellä, minullakin on 1,5 tuntia matkaa heinolaan, olen käynyt siellä jo 25 vuotta ja taas loppukuusta sinne polille käymään. tsemppiä sinulle.
- -Tyttö-
Minusta aikuisten osastolle siirrytään 17-18 vuotiaana tai niin minulle on sanottu. Itse olen käynyt Heinolassa kohta 14 vuotta ja pidän lastenosastosta mutta aikuisten osastolle meno jännittää sillä siellä on kuulema tiukemmta lääkärit ja ei an´neta paljon vaihtoehtoja (näin minulle on sanottu Heinolassa) Itselläni on 3 tunnin matka Heinolaan ja äiti tuo minut sinne hakee osastokuntoutusjaksolle ellen mene vain päiväkuntoutukseen.Itse haluaisin siirttä omalle paikkakunnalle vakituisesti koska on nii pitkä matka mutta täällä taas ei olisi niin pätevät lääkärit kuin heinolassa.Mutta jokainen tekee miten itse parhaaksi näkee, mutta täsää oli jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472