Minulla on seuraavanlainen ongelma. Meillä on sekä koira ja pari lintua. Olen ollut aikaisemmin allerginen heinän siitepölylle jkv koiralle ja nyt tänä kesänä on ollut jotenkin tukkoinen ja väsynyt olo. Eipä tämä riittänyt vaan yht´äkkiä tällä viikolla silmäluomet turposivat ja silmät tulehtuivat. Kävin lääkärissä antoi ensin silmätippoja. Silmät eivät tällä rauhoittuneet elikkä uudelleen lääkäriin ja tämä sanoi selvästi asia on nyt näin, että silmissä on tulehdus allergiasta johtuen silmäluomet turvonneet. Sain Kortisonia suun kautta, kahta eri tippa silmään jotain rasvaa silmäluomiin levitettäviksi. Kysymykseni olisi seuraava: "Onko kellään kokemusta vastaavasta elikkä siitepölyallergia koira-allergia pahenee sanoisinko yllättäen näin pahaksi?" Onhan tietysti meillä vielä nuo linnutkin. Joku sanoo tietty, mikset ole jo hävittänyt elukoita, mutta kun ovat meille niin rakkaita. Jos joku kertoisi onko nyt viimeinen hetki luopua lemmikeistä :(. Se on vain mahdottoman vaikeaa :(, mutta jollei muuta mahdollisuutta ole....... niin pakkokai se sitten on. Miten itse olette toimineet? Minulla on ollut aina esim. koira ja tuntuisi todella vaikea luopua siitä.
Voihan koiran hilseet ja
linnun höyhenet!!
1
370
Vastaukset
- Mutta oireeton silti
Itse allergisena sanoisin että ne linnut ovat pahempia pölyntuottajia kuin koirat,joten jos on oireita niin luopuisin linnuista ja katsoisin miten tilanne parantuu.Ne linnut nimittäin pölisevät aika kovasti "kyniessään" itseään ja lennellessään, on kokemusta meilläkin,meiltä linnut lähti koirat jatkaa eikä ole oireitakaan.Pidät koiran puhtaana ja hyvänä ilman vaihdon niin toivon mukaan pärjäät paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155