Onko mitää mahdollisuuksia?.. Ei kyl yleensä kannattas niihin horoskooppeihin uskoa mutta osaako kukaan sanoa miten nämä tähtimerkit sopivat yhteen? :) Kiitos
Vaaka (M) + Kalat (N)?
5
1032
Vastaukset
- vaaka vaan
onhan teillä mahdollisuuksia olen taikauskoinen mutta uskon että jos tarpeeksi rakastaa se kumoaa jopa horoskoopit
- Nimetön
Moi oon ite vaaka tsäl , eli normi mies ,mut tottakai ,kala ja vaaka sopii yhteen ? Pitkä juttu kerrottavaks ; )
- Minä~87
Millainen kalat on yleensä luonteelta?... Olen itsekki tutustunu yhteen "kalaan" joka on tyttö, ja minä olen vaaka... meillä on ollut mukavia juttuja.. mutta ku tänää sil oli vähä huono päivä... ku sitä painaa jotku asiat mieltä... mutta ei kerro mitä... :(
- Puppy
Minä~87 kirjoitti:
Millainen kalat on yleensä luonteelta?... Olen itsekki tutustunu yhteen "kalaan" joka on tyttö, ja minä olen vaaka... meillä on ollut mukavia juttuja.. mutta ku tänää sil oli vähä huono päivä... ku sitä painaa jotku asiat mieltä... mutta ei kerro mitä... :(
Olen kalanainen ja vähän vanhempaa vuosimallia kuin sinä. Seurustelen vaakamiehen kanssa ja täytyy sanoa että melko haastellista on, mutta kun pitää
huumorilla erilaisuudet kurissa pärjää hyvin.
Me kalanaiset saatamme olla oikukkaita ja mököttääkin vaakamiehen mielestä pikkuasioista. Toisaalta vaakamiehen paasaus asioista saattaa kalanaista kyllästyttää.
Jos haluat katsoa minkälainen kala sulla
on verkossa, muista että huumorilla selviää aika
pitkälle!!!! - Puppy
Puppy kirjoitti:
Olen kalanainen ja vähän vanhempaa vuosimallia kuin sinä. Seurustelen vaakamiehen kanssa ja täytyy sanoa että melko haastellista on, mutta kun pitää
huumorilla erilaisuudet kurissa pärjää hyvin.
Me kalanaiset saatamme olla oikukkaita ja mököttääkin vaakamiehen mielestä pikkuasioista. Toisaalta vaakamiehen paasaus asioista saattaa kalanaista kyllästyttää.
Jos haluat katsoa minkälainen kala sulla
on verkossa, muista että huumorilla selviää aika
pitkälle!!!!erotiikka puoli on satumaista!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784