Haluaisin saada kommenttia miten sopii yhteen rapuN ja leijonaM?
RapuN ja leijonaM
13
2059
Vastaukset
- Rapunainen*
Minuakin kiinnostaisi. Monet ovat sanoneet, ettei muka sovi yhteen...Silti niin tykkään eräästä jellonamiehestä...
- Misty
yhteen alkuunkaan.Olen vesimiesnainen ja mieheni on leijona ja ollaan oltu yhdessä jo 22 vuotta,siinä näette että tämä on tiimi!
- Rapunainen*
Misty kirjoitti:
yhteen alkuunkaan.Olen vesimiesnainen ja mieheni on leijona ja ollaan oltu yhdessä jo 22 vuotta,siinä näette että tämä on tiimi!
pelkästä horoskooppimerkistä kiinni, että saa pitkän liiton rakennettua?
- ole h.merkistä
Rapunainen* kirjoitti:
pelkästä horoskooppimerkistä kiinni, että saa pitkän liiton rakennettua?
kiinni. Juuri rakkaimmista ihmisistä elämässäni useat ovat olleet leijonia, nykyistä aviomiestäni myöten. Olen rapunainen.
Avioliittoon ja muuhunkin suhteeseen vaikuttavat monet muut(kin) tekijät. Ei siis pidä sortua yleistämään. - Misty
ole h.merkistä kirjoitti:
kiinni. Juuri rakkaimmista ihmisistä elämässäni useat ovat olleet leijonia, nykyistä aviomiestäni myöten. Olen rapunainen.
Avioliittoon ja muuhunkin suhteeseen vaikuttavat monet muut(kin) tekijät. Ei siis pidä sortua yleistämään.on typerää kysellä sopiiko semmonen ja semmonen horoskooppimerkki yhteen.Kyllähän nyt jokainen tietää että kaikki ollaan yksilöitä!!!!!!
- _hande_
leijona m ja rapu n sopii täydellisesti yhteen.. =) itelläki on jellona m.. ;)
- _hande_
Misty kirjoitti:
kyllä muuten soppiii jellona ja rapu.. kannattaa varroo ettei rapu n tule ja vie sun ukkoa..
- Misty
_hande_ kirjoitti:
leijona m ja rapu n sopii täydellisesti yhteen.. =) itelläki on jellona m.. ;)
jos sovitte.Yritinhän tossa jo sanoa että on typerää ajatella ihmistä jonku horoskooppimerkin perusteella.
- Misty
Misty kirjoitti:
jos sovitte.Yritinhän tossa jo sanoa että on typerää ajatella ihmistä jonku horoskooppimerkin perusteella.
Ei mun ukkoa kukaan vie.!!!!!!
- on niitä muitakin viety
Misty kirjoitti:
Ei mun ukkoa kukaan vie.!!!!!!
...
- Misty
on niitä muitakin viety kirjoitti:
...
muttei minulta,hah,hah.
Tää meidän juttu on kuule aivan erikoinen tapaus,onhan vuosien varrella monenlaista sattunu mutta kummasti me vaan pidetään yhtä.Onhan se rakkaus se tärkein asia toista kohtaan mutta kyllä sitä ihminen myös tottuu toiseen niin paljon ettei enää jaksais uuden kans aloittaa kaikkia alusta. - Rapunainen*
Tuntuu, että lähennymme kokoajan. Ensin mies sanoi, ettei halua vakavaa juttua ja olen antanut hänen olla ja ottaa itse yhteyttä ja nyt hän viestittelee kokoajan ja huhhuh miten ihanan herkkä. Mies minun makuuni!!
- Misty
Rapunainen* kirjoitti:
Tuntuu, että lähennymme kokoajan. Ensin mies sanoi, ettei halua vakavaa juttua ja olen antanut hänen olla ja ottaa itse yhteyttä ja nyt hän viestittelee kokoajan ja huhhuh miten ihanan herkkä. Mies minun makuuni!!
teille ihanaa elämää ja paljon onnellisia yhteisiä vuosia,niinkuin meilläkin on ollut ja tulee jatkossakin olemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029