Sitten vielä, Live setti esitetään myös elokuva teattereissa kautta maan (25.9.06), saas nähdä tulee ko ko. leffa esitettäväksi tänne suomeen?
DM "Touring The Angel: Live In Milan" live
2
395
Vastaukset
- Tanjuska
Voi että, kyllä se saisi tulla myös Suomeenkin. Mä ainakin menisin katsomaan sen keikan "uudestaan". Voi, voi, voi, mä niin haluaisin... Mihinkä pitäisi vedota/ottaa yhteyttä jotta tämä voisi tapahtua? Voi, mä niin haluaisin..
- (sisterofnight)
Näin Bowien Realityn ekan kerran Bio Rexin kankaalta suorana Lontoosta melkein tasan kolme vuotta sitten! Salissa oli aluksi vähän jäykempää jengiä, mutta kyllä tietyssä vaiheessa jengi nousi huutamaan ja tanssimaan. Se oli tietty livekeikka eikä dvd, mutta kuitenkin. Iso kangas, mahtava äänentoisto, kaverit messissä = parempaa ei vois keksiä!
(tuskin täällä kuitenkaan, USA:ssa ne tarvii paljon promoa ja siellä toi tapa julkistaa dvd:t on maan tapa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335612
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2444088- 91725
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154968Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 40766
Mitä ihmettä on
tapahtunut Maisan elämässä? Koko naama aivan eri näkönen, hampputukka liehuu ja kiloja reippaasti lisää. Poskien pönäkk65742