Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ahdistava vesimies

loona

Olen jousimiesnainen ja tapasin vesimiehen jonka kanssa tunsin sielujen sympatiaa ja ihastuimme kovasti toisiimme. Tunne oli molemminpuoleinen ja aloite suhteen aloittamiseksi tuli miehen puolelta. Alun jälkeen mies otti aina välillä etäisyyttä ja vaikka ihmettelinkin, soin sen hänelle koska annan aina toiselle tilaa ja olemme aina pystyneet keskustelemaan asioista avoimesti ja järkevästi. Olemme nyt tunteneet puoli vuotta ja suhde on ollut yhtä soutamista ja huopaamista miehen puolelta. Yritän ymmärtää hänen oikkujaan ja antaa tilaa. Haluaisin ymmärtää, että miksi hän käyttäytyy kuin käyttäytyy. Kun olemme yhdessä, tunnen vahvasti kuinka hän välittää minusta. Hän kuitenkin jotenkin pakenee läheisyyttämme ystäviensä pariin, ja joskus kun olemme samaan aikaan juhlimassa ystäviemme kanssa, hän saattaa jutella paljon toisten naisten kanssa flirttaillen, ihan kuin haluaisi loukata tunteitani. Joskus hänen käytöksensä tuntuu kylmältä ja välinpitämättömältä.Kuitenkin kun kysyn asiasta, hän sanoo ihan muuta. Alan olla todella väsynyt vaikka kuin yritän olla kärsivällinen ja ymmärtää. Olen sanonut hänelle rehellisesti tunteistani ja toivestani, kuitenkaan vaatimatta mitään. En tiedä mitä muuta voisin tehdä. En ota hänestä selvää, välittääkö hän minusta oikeasti vai haluaako vaan pelleillä tunteillani. Minusta sellaista tunnetta, joka välillämme on, on todella harvinaista löytää. Olen varma että en voi olla ainoa joka tuntee niin. Miksi hän tuntuu olevan valmis luopumaan siitä tunteesta mikä meillä on ja mielummin flirttailemaan ympäriinsä ilman mitään oikeaa tunnetta? Onko vesimiehessä lainkaan syvällisyyttä vai pakenevatko mielummin pinnallisuuksien perään..?

40

5789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vain..

      Toi sun teksti oli niin tutun kuulosta! Itse olen vesimies(N) ja olen ihan samanlainen,ja myös mun ex-mieheni joka on myös vesimies. me vain ollaan tälläsiä.. "tuuli viirejä" :) yritä vain jaksaa/ymmärtää!
      vesimiehet eivät ole maailman parhaita vaihtoehtoja "KUMPPANIKSI" kuin vain 60v.silloin ne ei vaan yksinkertaisesti jaksa. tietysti ei pidä yleistää. mutta kaikki mun tapaamat veskarit ovat tälläisä pösilöitä! :D

      Tsemiä! beace and "Love"

      -yks niistä-

    • kaksostyty

      siis niin tuttua juttua mitä kirjoitit!!sanasta sanaan. Siksi jo hetken epäilin,että josko kyse olisi samasta miekkosesta :S

      Meillä tätä soutamista ja huopaamista on kestänyt vuosia! Mutta minä vain jaksan juuri tuo samaisen tunteen vuoksi,jota kuvailit! Vaikka kuinka yritän taistella tätä "tyhmyyttä" ja pompottelua vastaan.. erkaantua.. ei onnistu.Tuskin koskaan onnistuukaan. Voi meitä! :D

      Toivotan sulle voimia.. ehkä joskus vielä meitäkin onnistaa tuon vesimiehen suhteen.

    • syksykimurantti
    • loona

      ..ja arvatkaa mikä hänen käytöksessään on erityisen loukkaavaa? jos törmäämme esim ravintolassa juhliessamme ja menen hänen luokseen juttelemaan ihan normaalisti (en todellakaan yritä edes koskea häneen tai muuta julkisella paikalla), hän saattaa jutella normaalisti mutta välttelee katsettani , ei katso silmiin. Minulla ole epämukava olo tilanteessa ja poistun paikalta. Hetken kuluttua saatan nähdä kuinka hän juttelee jonkun pikkupimun kanssa vapautuneesti naista silmiin katsellen. Tämä elekieli on niin loukkaavaa, että sydämeni halkeaa kahtia. Olenko niin kamala? Ja kun häivyn paikalta enkä ota mitään yhteyttä enää häneen, hän saattaa soittaa perääni että niinkuin ei mitään. En voi ymmärtää, mielestäni hänen elekielensä puhuisi sen puolesta ettei hän edes pidä minusta...Puhuu kuitenkin ihan muuta.

    • aqua

      Kyllähän vesimiehestä syvällisyyttä löytyy..
      Itse seurustelin vesimies-miehen kanssa 5,5vuotta. Olen myös itse vesimies. Minun oli pakko lopetta suhde, sillä tiesin, ettei siitä mitään olisi tullut. Vaikka pidinkin hänestä paaaljon. Hän muuttui yhtäkkiä ja alkoi olemaan pois viikonloput kokonaan kotoa. En kestänyt enää. Eikä hän halunnut selvittää asiaa. Ei pystynyt puhumaan asiasta. Valitti, kun minä muka luulin että hänellä oli joku uoinen. En tiedä kyllä totuutta.. Oltais varmaan vielä yhdessä, jos hän olisi halunnut selvittää asian. Mutta ilmeisesti hän ei sitten halunnut enää olla minun kanssa. Minulle jäi sellainen tunne ja hän silti sanoo, että minä ajoin hänet pois. Ja tavallaan ajoinkin. Sain vain itkeä yksin..

    • loona

      ..jokatapauksessa luulen että mulle riittää vesimiehet ja siirrän koko homman kaveripohjalle. Jousimiehen ja vesimiehen pitäisi olla muka joku todella hyvin yhteensopiva pari mutta kokemukseni mukaan niistä on vaan ystäviksi. Ei vesimiehen kanssa pysty olla suhteessa kukaan selväjärkinen, tollanen häilyvyys vie järjen.

      • lähein

        Veskari syyttää aina toista ja on aina oikeassa. Ja myös uskoo siihen. Se on kovanaama joka tie ilon toisesta. Sadisti se on


    • kalat

      HEI!AJATTELIN VASTATA SULLE.OLEN 25V KALANAINEN.ELÄNYT KOHTA 10V VESIMIEHEN KANSSA.MUTKIA ON OLLUT MATKALLA.VESIMIES ON KYLMÄ,VAIKKEI VÄLTTÄMÄTTÄ TARKOTA SITÄ.HÄNEN KANSSAAN TUNTUU VÄLILLÄ ERITTÄIN VAIKELTA.FLIRTTAILU ON HEIDÄN OMA SYSTEEEMI.EI TÄMÄ OLE AINAKAAAN MINUA PETTÄNYT.ELI VIATONTA FLIRTTIÄ,JOSTA EN ITSEKÄÄN PIDÄ.HÄN EI SIEDÄ NAISEN PETTÄMISTÄ JA ON MUSTASUKKAINEN.TOIVOTTAVASTI TÄMÄ KUVASI JOTAIN.PÄRJÄILE!

    • uusifaniuusifani

      Olen myös vesimiesmies. On hieman uskaliasta ja riskaabelia neuvoa muita kun ei ole sen syvempää tai varmempaa tietoa. Pahoittelen. Vaikuttaa siltä että olisit valmis syventämään suhdetta mutta mies ei. Kun syvät tarpeet eivät kohtaa niin ero voi olla edessä. Roikkumaan ei kannata jäädä. Kuvaamasi miehen käytös on valitettavan kypsymätöntä ja loukkaa sinua. Olisin itse koiraa uskollisempi ja samoin monet tuntemani vesimiehet, suoranaisia agape-tyyppejä. Ehkä te vain olette liian erilaisia tai odotuksenne poikkeavat liiaksi.

      • loona

        no siltähän se vaikuttaa että hän ei halua sitoutua oikeasti. tuntuu että hän on päättänyt vältellä sitä kaikin mahdollisin keinoin. kuitenkaan hän ei halua laskea irti minusta mikä mielestäni on ristiritaista. päättäisi sitten ettei halua ja seisoisi päätöksensä takana. mikä siinä on niin vaikeaa.


      • loona

        ...ja mitä tuohon lojaaliuteen tulee niin kyllä hän onkin erittäin lojaali ystävä. niinkuin kaikki vesimiehet. romanttisessa mielessä tämä voikin sitten olla eri juttu.


      • Amalia
        loona kirjoitti:

        ...ja mitä tuohon lojaaliuteen tulee niin kyllä hän onkin erittäin lojaali ystävä. niinkuin kaikki vesimiehet. romanttisessa mielessä tämä voikin sitten olla eri juttu.

        Hei vain...
        Keskustelunne vesimiehistä on niin todellista että ei voi muuta kuin ihmetellä ja kuitenkin pieni osa puhuuu myös vesimiesten puolesta, no luulen että te joilla on pelkkää hyvää sanottavaa vesimiehistä, taidatte tuntea sellaisen jolla on nouseva merkki joku aivan muu, sillä kun tapasin oman vesimieheni luin heti tästä salaperäisestä olennosta kaiken horoskoopeista. Yleiskuvaus pätee! Saatikka nyt sitten nämä teidän ja itseasiassa monen muunkin puheet vesimiehistä. Itsekkäitä, itsekeskeisiä, itsenäisiä, itserakkaita, aina paras kaikessa ja jos on väärässä joskus niin on kuitenkin aina oikeassa, hmm.
        Tapasin puoli vuotta sitten tämän "vesimiehen", vaihdettiin numerot ja olen siitä lähtien ollut loukussa. Aivan ihana... monessa mielessä. Tosin en edelleenkään tunne koko ihmistä.
        Hän haluaa minut lähelleen silloin kuin hänelle itselleen sopii, kuuntelemme musiikkia, saunomme ja harrastamme ihanaa seksiä. Hän on kuitenkin etäinen, ei halua tapailla oman kotinsa ulkopuolella, pitää minut kaukana ystävistään ja perheestään, pysyy myös kaukana minun elämästäni. Tulin siis hyvin nopeasti siihen tulokseen ettei hän halua muuta kuin seksiä. Tiesin ettei suhde voisi edetä mihinkään, olemme muutenkin kuin yö ja päivä, vai olemmeko? Lopetin sitten suhteen, kahteen kuukauteen emme olleet tekemisissä, sitten hän laittaa viestin ja kysyy kuinka voin. Vastaan ja kerron että olen ajatellut myös ottaa häneen yhteyttä, mutta en ole uskaltanut, jota hän kovasti ihmettelee ja pyytää minua luokseen; "Tule mun luokseni..." Mitäs siihen sitten vastaat, noniin ja taas ollaan samassa pisteessä. Loukussa. Aamuyöstä herään kun hän kietoo kätensä ympärilleni, en uskalla liikahtaa ettei hän heräisi. On kolea aamu, mutta peiton alla on lämmin, hän tuntuu ja tuoksuu ihanalle... Haluaisin niin pitää häntä hyvänä. Sitten hän herää, vetää kätensä nopeasti pois ja kaikki on taas ohi. Herättyäni olen tekemässä lähtöä, ilmoitan sen myös hänelle ja hän vastaa "eiku menoks sitten vaan..." voi jestas...
        Taas on yksi niistä aamuista, hänen tuoksunsa yhä ihollani mietin ja jo ikävöin häntä, mietin mitä ihmettä hän mahtaa ajatella...


      • samada
        Amalia kirjoitti:

        Hei vain...
        Keskustelunne vesimiehistä on niin todellista että ei voi muuta kuin ihmetellä ja kuitenkin pieni osa puhuuu myös vesimiesten puolesta, no luulen että te joilla on pelkkää hyvää sanottavaa vesimiehistä, taidatte tuntea sellaisen jolla on nouseva merkki joku aivan muu, sillä kun tapasin oman vesimieheni luin heti tästä salaperäisestä olennosta kaiken horoskoopeista. Yleiskuvaus pätee! Saatikka nyt sitten nämä teidän ja itseasiassa monen muunkin puheet vesimiehistä. Itsekkäitä, itsekeskeisiä, itsenäisiä, itserakkaita, aina paras kaikessa ja jos on väärässä joskus niin on kuitenkin aina oikeassa, hmm.
        Tapasin puoli vuotta sitten tämän "vesimiehen", vaihdettiin numerot ja olen siitä lähtien ollut loukussa. Aivan ihana... monessa mielessä. Tosin en edelleenkään tunne koko ihmistä.
        Hän haluaa minut lähelleen silloin kuin hänelle itselleen sopii, kuuntelemme musiikkia, saunomme ja harrastamme ihanaa seksiä. Hän on kuitenkin etäinen, ei halua tapailla oman kotinsa ulkopuolella, pitää minut kaukana ystävistään ja perheestään, pysyy myös kaukana minun elämästäni. Tulin siis hyvin nopeasti siihen tulokseen ettei hän halua muuta kuin seksiä. Tiesin ettei suhde voisi edetä mihinkään, olemme muutenkin kuin yö ja päivä, vai olemmeko? Lopetin sitten suhteen, kahteen kuukauteen emme olleet tekemisissä, sitten hän laittaa viestin ja kysyy kuinka voin. Vastaan ja kerron että olen ajatellut myös ottaa häneen yhteyttä, mutta en ole uskaltanut, jota hän kovasti ihmettelee ja pyytää minua luokseen; "Tule mun luokseni..." Mitäs siihen sitten vastaat, noniin ja taas ollaan samassa pisteessä. Loukussa. Aamuyöstä herään kun hän kietoo kätensä ympärilleni, en uskalla liikahtaa ettei hän heräisi. On kolea aamu, mutta peiton alla on lämmin, hän tuntuu ja tuoksuu ihanalle... Haluaisin niin pitää häntä hyvänä. Sitten hän herää, vetää kätensä nopeasti pois ja kaikki on taas ohi. Herättyäni olen tekemässä lähtöä, ilmoitan sen myös hänelle ja hän vastaa "eiku menoks sitten vaan..." voi jestas...
        Taas on yksi niistä aamuista, hänen tuoksunsa yhä ihollani mietin ja jo ikävöin häntä, mietin mitä ihmettä hän mahtaa ajatella...

        AIVAN SAMA TILANNE MULLA!! paitsi nyt meillä kai kokonaan homma loppu, kun vesimies ei pystynyt jatkamaan, kun halusin enemmän eli seurustella.


      • jessi11
        samada kirjoitti:

        AIVAN SAMA TILANNE MULLA!! paitsi nyt meillä kai kokonaan homma loppu, kun vesimies ei pystynyt jatkamaan, kun halusin enemmän eli seurustella.

        No niin sama tilanne kun mulla että tulee väkisin mieleen onko kyseessä sama mies?? :) Ehkä tää mun vesimies on ehtinyt mun ohella säätää ja särkeä muitakin sydämiä, en ihmettelisi enää yhtään. detskuja? pk-seutu? :)


      • samada
        jessi11 kirjoitti:

        No niin sama tilanne kun mulla että tulee väkisin mieleen onko kyseessä sama mies?? :) Ehkä tää mun vesimies on ehtinyt mun ohella säätää ja särkeä muitakin sydämiä, en ihmettelisi enää yhtään. detskuja? pk-seutu? :)

        Ei lähellekkään sieltä :) vissiin tämmöinen käyttäytyminen on tyypillistä vesimiehille. He eivät vissiin osaa näyttää niitä tunteitaan kunnolla tai en tiedä. Outoja tapauksia, mutta silti niin ihania.


      • Piitu-P
        Amalia kirjoitti:

        Hei vain...
        Keskustelunne vesimiehistä on niin todellista että ei voi muuta kuin ihmetellä ja kuitenkin pieni osa puhuuu myös vesimiesten puolesta, no luulen että te joilla on pelkkää hyvää sanottavaa vesimiehistä, taidatte tuntea sellaisen jolla on nouseva merkki joku aivan muu, sillä kun tapasin oman vesimieheni luin heti tästä salaperäisestä olennosta kaiken horoskoopeista. Yleiskuvaus pätee! Saatikka nyt sitten nämä teidän ja itseasiassa monen muunkin puheet vesimiehistä. Itsekkäitä, itsekeskeisiä, itsenäisiä, itserakkaita, aina paras kaikessa ja jos on väärässä joskus niin on kuitenkin aina oikeassa, hmm.
        Tapasin puoli vuotta sitten tämän "vesimiehen", vaihdettiin numerot ja olen siitä lähtien ollut loukussa. Aivan ihana... monessa mielessä. Tosin en edelleenkään tunne koko ihmistä.
        Hän haluaa minut lähelleen silloin kuin hänelle itselleen sopii, kuuntelemme musiikkia, saunomme ja harrastamme ihanaa seksiä. Hän on kuitenkin etäinen, ei halua tapailla oman kotinsa ulkopuolella, pitää minut kaukana ystävistään ja perheestään, pysyy myös kaukana minun elämästäni. Tulin siis hyvin nopeasti siihen tulokseen ettei hän halua muuta kuin seksiä. Tiesin ettei suhde voisi edetä mihinkään, olemme muutenkin kuin yö ja päivä, vai olemmeko? Lopetin sitten suhteen, kahteen kuukauteen emme olleet tekemisissä, sitten hän laittaa viestin ja kysyy kuinka voin. Vastaan ja kerron että olen ajatellut myös ottaa häneen yhteyttä, mutta en ole uskaltanut, jota hän kovasti ihmettelee ja pyytää minua luokseen; "Tule mun luokseni..." Mitäs siihen sitten vastaat, noniin ja taas ollaan samassa pisteessä. Loukussa. Aamuyöstä herään kun hän kietoo kätensä ympärilleni, en uskalla liikahtaa ettei hän heräisi. On kolea aamu, mutta peiton alla on lämmin, hän tuntuu ja tuoksuu ihanalle... Haluaisin niin pitää häntä hyvänä. Sitten hän herää, vetää kätensä nopeasti pois ja kaikki on taas ohi. Herättyäni olen tekemässä lähtöä, ilmoitan sen myös hänelle ja hän vastaa "eiku menoks sitten vaan..." voi jestas...
        Taas on yksi niistä aamuista, hänen tuoksunsa yhä ihollani mietin ja jo ikävöin häntä, mietin mitä ihmettä hän mahtaa ajatella...

        Kuulostipa kumman tutulta. Ettei olisi sama mies, jota itse tapailen. Ihan sama kuvio. Ollaan aina miehen luona. Ei käydä missään muualla. Kuunnellaan musiikkia, katsotaan tv:tä, saunotaan ja rakastellaan. Mies suukottelee yöllä joka kerta, kun sattuu heräämään. Pitää vieressään saman peiton alla. Aamulla hän lähtee töihin, vie minut mennessään kotiin. Ja seuraavan kerran nähdään, kun mies sattuu soittamaan. Mies tekee 7-23 töitä. Eli yhteistä aikaa on illalla tunti ja aamulla toinen tunti. Ja kaikki ex:ät on kuulema olleet ihan kamalia, kun eivät ole ymmärtäneet hänen työntekoaan. Wake up! It's fucking time to die.


      • Sanon minä...
        Amalia kirjoitti:

        Hei vain...
        Keskustelunne vesimiehistä on niin todellista että ei voi muuta kuin ihmetellä ja kuitenkin pieni osa puhuuu myös vesimiesten puolesta, no luulen että te joilla on pelkkää hyvää sanottavaa vesimiehistä, taidatte tuntea sellaisen jolla on nouseva merkki joku aivan muu, sillä kun tapasin oman vesimieheni luin heti tästä salaperäisestä olennosta kaiken horoskoopeista. Yleiskuvaus pätee! Saatikka nyt sitten nämä teidän ja itseasiassa monen muunkin puheet vesimiehistä. Itsekkäitä, itsekeskeisiä, itsenäisiä, itserakkaita, aina paras kaikessa ja jos on väärässä joskus niin on kuitenkin aina oikeassa, hmm.
        Tapasin puoli vuotta sitten tämän "vesimiehen", vaihdettiin numerot ja olen siitä lähtien ollut loukussa. Aivan ihana... monessa mielessä. Tosin en edelleenkään tunne koko ihmistä.
        Hän haluaa minut lähelleen silloin kuin hänelle itselleen sopii, kuuntelemme musiikkia, saunomme ja harrastamme ihanaa seksiä. Hän on kuitenkin etäinen, ei halua tapailla oman kotinsa ulkopuolella, pitää minut kaukana ystävistään ja perheestään, pysyy myös kaukana minun elämästäni. Tulin siis hyvin nopeasti siihen tulokseen ettei hän halua muuta kuin seksiä. Tiesin ettei suhde voisi edetä mihinkään, olemme muutenkin kuin yö ja päivä, vai olemmeko? Lopetin sitten suhteen, kahteen kuukauteen emme olleet tekemisissä, sitten hän laittaa viestin ja kysyy kuinka voin. Vastaan ja kerron että olen ajatellut myös ottaa häneen yhteyttä, mutta en ole uskaltanut, jota hän kovasti ihmettelee ja pyytää minua luokseen; "Tule mun luokseni..." Mitäs siihen sitten vastaat, noniin ja taas ollaan samassa pisteessä. Loukussa. Aamuyöstä herään kun hän kietoo kätensä ympärilleni, en uskalla liikahtaa ettei hän heräisi. On kolea aamu, mutta peiton alla on lämmin, hän tuntuu ja tuoksuu ihanalle... Haluaisin niin pitää häntä hyvänä. Sitten hän herää, vetää kätensä nopeasti pois ja kaikki on taas ohi. Herättyäni olen tekemässä lähtöä, ilmoitan sen myös hänelle ja hän vastaa "eiku menoks sitten vaan..." voi jestas...
        Taas on yksi niistä aamuista, hänen tuoksunsa yhä ihollani mietin ja jo ikävöin häntä, mietin mitä ihmettä hän mahtaa ajatella...

        Pakko kysyä, koska kuulostaa niin tutulta... Mistä päin tää sun tuttavuus on?


      • Piitu-P
        Sanon minä... kirjoitti:

        Pakko kysyä, koska kuulostaa niin tutulta... Mistä päin tää sun tuttavuus on?

        Joo, en minäkään voi sanoa kuin että huh huh. Mutta tämä mies, josta minä kerroin, on Jyväskylästä.


      • Amalia
        Piitu-P kirjoitti:

        Kuulostipa kumman tutulta. Ettei olisi sama mies, jota itse tapailen. Ihan sama kuvio. Ollaan aina miehen luona. Ei käydä missään muualla. Kuunnellaan musiikkia, katsotaan tv:tä, saunotaan ja rakastellaan. Mies suukottelee yöllä joka kerta, kun sattuu heräämään. Pitää vieressään saman peiton alla. Aamulla hän lähtee töihin, vie minut mennessään kotiin. Ja seuraavan kerran nähdään, kun mies sattuu soittamaan. Mies tekee 7-23 töitä. Eli yhteistä aikaa on illalla tunti ja aamulla toinen tunti. Ja kaikki ex:ät on kuulema olleet ihan kamalia, kun eivät ole ymmärtäneet hänen työntekoaan. Wake up! It's fucking time to die.

        Hui... Kylläpäs meni kylmät väreet, kun luin sun viestin. Onko mua näin pahasti kusetettu, mutta ei kai sentään, tämä mun mies on töissä 10-18 yleensä :)
        Mikä heitä vaivaa...???!


      • Amalia
        Sanon minä... kirjoitti:

        Pakko kysyä, koska kuulostaa niin tutulta... Mistä päin tää sun tuttavuus on?

        Vantaalta...


      • Huh huh...
        Amalia kirjoitti:

        Vantaalta...

        Pystytkö kertomaan jotain tarkempaa faktaa, esim. ikä ja muita tuntomerkkejä... Olis mielenkiintoista tietää, ollaanko oltu tekemisissä saman miehen kanssa. Vantaa nimittäin täsmää ja tietysti sun stoori myös...


      • edelliseen...
        Huh huh... kirjoitti:

        Pystytkö kertomaan jotain tarkempaa faktaa, esim. ikä ja muita tuntomerkkejä... Olis mielenkiintoista tietää, ollaanko oltu tekemisissä saman miehen kanssa. Vantaa nimittäin täsmää ja tietysti sun stoori myös...

        ajattelin nyt samantien kertoa, että tää mun tuttavuus siis on tumma, noin 30-v ja lyhyt... Ja tykkää saunoa! Miten on, Amalia, täsmääkö???


      • Amalia
        edelliseen... kirjoitti:

        ajattelin nyt samantien kertoa, että tää mun tuttavuus siis on tumma, noin 30-v ja lyhyt... Ja tykkää saunoa! Miten on, Amalia, täsmääkö???

        Täsmää joo, 29 v., lyhyt, tumma ja sillä on pieni koira. En viitsis kenekään nimiä mainita, mut jos me oikeesti puhutaan samasta ihmisestä niin mä sille jätkälle näytän..


      • Täsmää...
        Amalia kirjoitti:

        Täsmää joo, 29 v., lyhyt, tumma ja sillä on pieni koira. En viitsis kenekään nimiä mainita, mut jos me oikeesti puhutaan samasta ihmisestä niin mä sille jätkälle näytän..

        Nyt vaikuttaa siltä, että puhutaan samasta ihmisestä. Koirakin täsmää ja kyseinen henkilö on vielä tällä hetkellä 29-v. Olen viettänyt hänen kanssaan joitakin iltoja viimeisen 1,5 kk aikana. Kun tapasimme, kysyin häneltä, tapaileeko muita naisia tällä hetkellä. Tämän kielsi. Sanoi olevansa rehellinen ja sanojensa mittainen mies. Lopetti yhteydenpidon aivan yhtä äkkiä. Olit kirjoittanut esimmäisen kirjoituksesi 8.9. Vielä edellisenä iltana hän pyysi minua luokseen... Tarkemmin sanottuna asuu siis Vantaan K...ssa, nimi alkaa J:llä...


      • lisäys...
        Täsmää... kirjoitti:

        Nyt vaikuttaa siltä, että puhutaan samasta ihmisestä. Koirakin täsmää ja kyseinen henkilö on vielä tällä hetkellä 29-v. Olen viettänyt hänen kanssaan joitakin iltoja viimeisen 1,5 kk aikana. Kun tapasimme, kysyin häneltä, tapaileeko muita naisia tällä hetkellä. Tämän kielsi. Sanoi olevansa rehellinen ja sanojensa mittainen mies. Lopetti yhteydenpidon aivan yhtä äkkiä. Olit kirjoittanut esimmäisen kirjoituksesi 8.9. Vielä edellisenä iltana hän pyysi minua luokseen... Tarkemmin sanottuna asuu siis Vantaan K...ssa, nimi alkaa J:llä...

        ... tähän edelliseen. Keksitäänkö yhdessä jotain kivaa jäynää tälle "sanojensa mittaiselle ja rehelliselle" miehelle?


      • Amalia
        lisäys... kirjoitti:

        ... tähän edelliseen. Keksitäänkö yhdessä jotain kivaa jäynää tälle "sanojensa mittaiselle ja rehelliselle" miehelle?

        Voi vittu mä sanon mikä paska. Silloin 8.9. kirjoitin sen jutun ja edellisen yön olin ollu siellä, seuraavan kerran olin seuraavana viikonloppuna tai niihin aikoihin... en muista nyt ihan tarkkaan, voi vittu mikä kusipää. Olihan se mulle selvää että sillä on muita, ei siin mitään sillee mut että tollee pallottelee ihmisiä, pitää ihan idiootteina!
        Nyt mulla menee kyllä nää ajat ihan sekaisin hei.. 13.8. se laittoi mulle viestin n. kahden kuukauden "eron" jälkeen (olin siis vetäny ns. välit poikki sen kanssa aikaisemmin)että mitä mulle kuuluu ja vieläkö mulla on jotain muuta meneillään ym. no sit se kovasti pyyteli mua sinne sen luo ja kun en oikein päässy, se rinkutti mulle koko viikon siitä eteenpäin kunnes sit seuraavana viikonloppuna menin...
        Sen jälkeen se on pyydelly mua joka viikonloppu ja välil viikolla sinne, muutamaa kertaa lukuunottamatta.
        Onko sulla jäänyt sinne jotain hius juttuja joskus??
        Tää asia ei kyllä jää tähän, jotain on keksittävä ja heti! Onko se ottanut suhun yhteyttä milloin viimeks?? Milloin olit siellä viimeks?
        Voitaisko me vaihtaa meidän yhteystiedot jotenkin? Ettei tän kautte tarttis...? Jos sua siis kiinnostaa...


      • ...päätös...

        ...olemme siis höylänneet samaa miestä samoihin aikoihin! Tämä on fakta, joka paljastui lopullisesti palstan ulkopuolella. Olkoon tämä opetuksena kaikille! ELÄKÖÖN NETTI JA SUOMI24!!!!


    • SHL

      Voi miten samanlaista meillä oli. Näin kyllä miten vesimiesmies tahtoo olla villi ja vapaa valloittaja. Sellaisenakin hän oli aivan ihana. Opettelin kärsivällisyyttä ja varoin kaikkea mikä olisi saanut hänet tuntemaan, että yritän häntä sitoa: en kysellyt seuraavasta tapaamisestamme tms. Olen itsekin vesimies ja molemmat siis kavahdimme sitoutumista. Mutta se peli "tule lähelle, mene pois" oli kuitenkin vähitellen minulle liikaa ja lopetin jutun. Olen nyt yrittänyt monta kuukautta jo ymmärtää, miksi en jaksanut ja miksi siinä kävi näin. Ja ikävöinyt. Oli helpottavaa lukea muiden kokemuksista.

      • surullinen11

        Vesimies-miehet on kylmiä! Eivät ikävöi..eivät näytä tuntevan mitään...:( ihme psykopaatteja


      • kaksosN
        surullinen11 kirjoitti:

        Vesimies-miehet on kylmiä! Eivät ikävöi..eivät näytä tuntevan mitään...:( ihme psykopaatteja

        sinusta,hän kyllä pitää sinut ajantasalla (tiedät missä mennään,ei tarvitse itsekseen ihmetellä) ja tekee kaikkensa,jotta olisit onnellinen.Mutta jos hän ei toimi näin..niin jätä se..ja etsi mies joka on arvoisesi ja rakastaa sinua.


      • SAMAA
        surullinen11 kirjoitti:

        Vesimies-miehet on kylmiä! Eivät ikävöi..eivät näytä tuntevan mitään...:( ihme psykopaatteja

        ELI TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!!


    • lisbeth

      Itse olen vesimies horoskoopiltani olen myös itse soutanut omassa suhteessani ja kuitenkin voin sanoa että se saattaa johtua sitoutumise pelosta sillä tunnetusti vesimieshän on vapaa sielultaan ja ei pidä kahlitsemisesta... mutta aina voin tehdä kompromisseja jopa minäkin olen vesinaisena alkanut arvostamaan myös toista eri tavalla mutta säilyttäen tietenkin vapauden tunteen toisen kanssa varmaan selitän asian vaikeasti mutta toivon että sait siihen ongelmaasi edes jonkinlaista apua

    • "kärsinyt"

      Vesimiehen kanssa 20.vuotta yhdessÄ,ENKÄ suosittele kenellekkään veskaria.Jo seurustelu aikana hän petti mua entisen tyttöystävän kanssa ja valehteli asioita ja se ei kuulunut mulle jos hän vietti aikaa exänsä kanssa.Tunteitaan hän ei osaa näyttää eikä puhua niistä kaikki on selvää mitä turhia puhua.Riittää kun makuukammarin puolella menee hyvin.Mutta ei voi moittia muuten kova tekeen töitä ja hyvä isä omalla tavallaan lapsillemme.Haluaa mielyttää kaikkia ja olla hyvissä väleissä. Välillä olen tuntenut olevani kakkos nainen hänen elämässään ja muut naiset ykkösiä.Minunkin mieheni on leikkinyt kissa hiiri leikkiä ollaanko vaiko eikö olla enää yhdessä.

      • 20 v kokemus

        Sama täällä ja kun joutui seikkailuistaan tilille, niin kehtas vielä sanoa, että hän ei ole tehnyt väärin. Kuvio on sama näissä vesimiesmerkkisissä riippumatta sukupuolesta. Sitten vesimiehen antama sana on voimassa kunnes hän toisin päättää.
        Vesimies on maineensa veroinen, vainoharhainenkin jossain määrin eikä ota mistään syytä itselleen. Eikä pyydä anteeksi.


    • juupelisjuu

      Sun täytyy ottaa puheeksi se mikä sua vaivaa.. eli se että hän flirtailee muiden kanssa sanoa selkeesti miltä se susta tuntuu... ja miten se suhun vaikuttaa -VesimiesNAINEN

      • loona

        Olenkin ottanut asian rehellisesti esille ja sanonut asiallisesti että se tuntuu musta pahalle. Muttakun hänen vastaus on aina että hän ymmärtää että musta tuntuu sille ja että kaikki ei ole ihan niinkun mä luulen. Mitään muuta en siitä irti saa. Me ei koskaan tapella vaan meillä on hyvä keskusteluyhteys, ja pysytään asiassa jne.. ja hän on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen , siksi on vaikea olla vihainenkaan hänelle..Mutta tää vaan on nin tätä. Vietetään ihana yö yhdessä ja se häviää eikä kuulu viikkoon jne kunnes taas ilmestyy jostain. Ihan mahdotonta.

        Ja mahtavaa että joku peluri-veskari täällä jo jäikin kiinni säätämisestä :) En olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi ollut omani


      • jjjj
        loona kirjoitti:

        Olenkin ottanut asian rehellisesti esille ja sanonut asiallisesti että se tuntuu musta pahalle. Muttakun hänen vastaus on aina että hän ymmärtää että musta tuntuu sille ja että kaikki ei ole ihan niinkun mä luulen. Mitään muuta en siitä irti saa. Me ei koskaan tapella vaan meillä on hyvä keskusteluyhteys, ja pysytään asiassa jne.. ja hän on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen , siksi on vaikea olla vihainenkaan hänelle..Mutta tää vaan on nin tätä. Vietetään ihana yö yhdessä ja se häviää eikä kuulu viikkoon jne kunnes taas ilmestyy jostain. Ihan mahdotonta.

        Ja mahtavaa että joku peluri-veskari täällä jo jäikin kiinni säätämisestä :) En olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi ollut omani

        toi juttu haiskahtaa aika pahasti..:/ en sano että sun pitä se jättää mutta ei tommosta sun kuuluis kattoa..ihan oikeesti jos mies ei ota sun huolta vakavasti tai ottaa ja ottaa mutta ei niin kuin sen pitäisi ja sä haluisit... vietätätte ihanan yän ja sitten hän häipyy viikoksi.. anteeksi mutta tää kuulostaa jotenki siltä että se on sitä että hän on kanssasi silloin kun tarvitsee seksiä... silloin kun mies/nainen ei ymmärrä mitä puhut ja sanot sille ja vielä kun sanot sen selvästi ja tekee noin kun juuri kerroit.. on asiat pahasti mielessä..


      • löönä
        loona kirjoitti:

        Olenkin ottanut asian rehellisesti esille ja sanonut asiallisesti että se tuntuu musta pahalle. Muttakun hänen vastaus on aina että hän ymmärtää että musta tuntuu sille ja että kaikki ei ole ihan niinkun mä luulen. Mitään muuta en siitä irti saa. Me ei koskaan tapella vaan meillä on hyvä keskusteluyhteys, ja pysytään asiassa jne.. ja hän on aina ystävällinen ja ymmärtäväinen , siksi on vaikea olla vihainenkaan hänelle..Mutta tää vaan on nin tätä. Vietetään ihana yö yhdessä ja se häviää eikä kuulu viikkoon jne kunnes taas ilmestyy jostain. Ihan mahdotonta.

        Ja mahtavaa että joku peluri-veskari täällä jo jäikin kiinni säätämisestä :) En olisi yhtään ihmetellyt vaikka olisi ollut omani

        Siis aivan samanlaista oli minullakin ja vesimies miehellä yli vuoden. Kaverit selittivät, että hän vai hyväksikäyttää minua, mutta en siihen itse uskonut, enkä usko siihen vieläkään. Juuri sama, että ihana yö yhdessä ja sitten taas ei miehestä kuulu. Mutta nytten meillä ei ole enää mitään, kun mies halusi lopettaa koko "säätämisen". Itsestä vain tuntuu siltä että pääsin liika lähelle häntä ja hänen maailmaansa ja salaisuuksia, ja hän puski minut pois= pakeni. (Tätä naisen logiikkaa :D)Ikävä on häntä kovasti, mutta yhteyttä en ota häneen.


      • loona
        jjjj kirjoitti:

        toi juttu haiskahtaa aika pahasti..:/ en sano että sun pitä se jättää mutta ei tommosta sun kuuluis kattoa..ihan oikeesti jos mies ei ota sun huolta vakavasti tai ottaa ja ottaa mutta ei niin kuin sen pitäisi ja sä haluisit... vietätätte ihanan yän ja sitten hän häipyy viikoksi.. anteeksi mutta tää kuulostaa jotenki siltä että se on sitä että hän on kanssasi silloin kun tarvitsee seksiä... silloin kun mies/nainen ei ymmärrä mitä puhut ja sanot sille ja vielä kun sanot sen selvästi ja tekee noin kun juuri kerroit.. on asiat pahasti mielessä..

        niin siis en mä ole mikään idiootti, olemme paljon keskustelleet siitä että onko kyse vaan seksistä vai muustakin, koska olen ALUSTA ASTI sanonut hänelle etten halua mitään seksisuhdetta pelkästään. Kyllä hän senkin tietää. Pikemminkin se tuntuu minusta sille, että hän pelkää sitä että jos vietämme paljon aikaa yhdessä , hän ei enää hallitse tunteitaan tai sitoutuu liikaa. No oli miten oli, en voi muuttaa häntä tai hänen käyttäytymismalleja. On siis oma päätökseni jaksanko tätä vai jatkanko matkaa. Olen halunnut ottaa rauhallisesti ja katsoa jos asiat muuttuisivat mutta ei siltä näytä joten voi olla että olisi parempi unohtaa koko juttu. On vaan niin p**stä kun on niin harvinaista että tapaa sellasen ihmisen kenen kanssa on sitä taianomaista kemiaa niin en voi käsittää miksi hän ei halua pitää siitä kiinni vaan juosta karkuun..


      • jjjj
        loona kirjoitti:

        niin siis en mä ole mikään idiootti, olemme paljon keskustelleet siitä että onko kyse vaan seksistä vai muustakin, koska olen ALUSTA ASTI sanonut hänelle etten halua mitään seksisuhdetta pelkästään. Kyllä hän senkin tietää. Pikemminkin se tuntuu minusta sille, että hän pelkää sitä että jos vietämme paljon aikaa yhdessä , hän ei enää hallitse tunteitaan tai sitoutuu liikaa. No oli miten oli, en voi muuttaa häntä tai hänen käyttäytymismalleja. On siis oma päätökseni jaksanko tätä vai jatkanko matkaa. Olen halunnut ottaa rauhallisesti ja katsoa jos asiat muuttuisivat mutta ei siltä näytä joten voi olla että olisi parempi unohtaa koko juttu. On vaan niin p**stä kun on niin harvinaista että tapaa sellasen ihmisen kenen kanssa on sitä taianomaista kemiaa niin en voi käsittää miksi hän ei halua pitää siitä kiinni vaan juosta karkuun..

        jep olen samaa mieltä kanssasi niistä viimeisistä lauseista, mutta nii tottakun se vaan on noin toi ei voi jatkua tai voi jos sä jaksat sitä.. ja sillä toisella puolella taitaa olla onkun sortin sitoutumis kammo.. mietin että johtuukohan tämä hänen jostain asiasta mikä on sattunut joskun aikaisemmin että hän pelkää sitoutua ja menettää hallintansa tunteisiin...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe