Tässä ketjussa saa valittaa vaikka mistä niin että tervetuloa valittamaan!
Valitusketju!
12
1053
Vastaukset
- Alien-8
hiton kipeet:((Kannettiin eilen kaverin kanssa pesukone 4 kerrokseen.
Hiton hissittömät talot:((mutta ole onnellinen, että "vain" pesukone eikä piano......, 4.kerros eikä hissiä *on kokemusta*
Terveisin, MM.- Alien-8
Man-of-Mystery kirjoitti:
mutta ole onnellinen, että "vain" pesukone eikä piano......, 4.kerros eikä hissiä *on kokemusta*
Terveisin, MM.se yleiskunto vaan rapautuu..vielä vuos sitten heittelin 50 kg:n säkkejä Turun satamassa..
Pitäis kai mennä punttisalille katselemaan..;) - Iso-Iita evk
Alien-8 kirjoitti:
se yleiskunto vaan rapautuu..vielä vuos sitten heittelin 50 kg:n säkkejä Turun satamassa..
Pitäis kai mennä punttisalille katselemaan..;)ei se katselemalla se kunto kohennu kihi..DD
- Alien-8
Iso-Iita evk kirjoitti:
ei se katselemalla se kunto kohennu kihi..DD
kuntoni nyt NIIN huono ole..:)Onhan mulla kotona käsipainot,ja niitä telkkua katellessa tulee nosteltua.
Täytyy kai mennä tuonne salille ihan vakavissaan,kun kerran käsketään;D - Iso-Iita evk
Alien-8 kirjoitti:
kuntoni nyt NIIN huono ole..:)Onhan mulla kotona käsipainot,ja niitä telkkua katellessa tulee nosteltua.
Täytyy kai mennä tuonne salille ihan vakavissaan,kun kerran käsketään;Dettä ei se pelkällä kattelemisela se kunto nouse..määkin katoin juoksukilpailuja telkasta ja moukarinheittoo kun oli Eeämmät mutta ei vaan kunto kohonnu..:))
- Iso-Iita evk
noista meijän naapureista kun yökauvet soittavat musiikkia niin ettei saa nukuttua..:(
- Iso-Iita evk
Joo, eiks ookki? kihi..pitää sit päivällä ottaa päikkärit vai mitä.:)))
- mikael-poju
..ruosteisest ketjust mie,,huuhaasuojelulainvastanen jo...))))))
- Dippikastike..
nenä ja korvat tukossa,ärsyttää..:)räyh ja rääh..
- ja syystä!
1. Mun ihana pimu jätti mut ilman mitään pätevää syytä vaikka mä rakastin sitä ihan valtavasti!
2. Mun pomo on ääliö, saatanan höyrypää, paskiainen, paniikissa kokoajan, pelko omasta pallistaan! Pilaa ilmapiirin täysin!
3. Mun palkasta menee melkein puolet veroa, voi vittu!Enkä mä edes käytä mitään julkisia palveluja! Taas mua on kusetettu! Arghhh!
4. Suomen sairas autovero, oksettaa, vitun kieroilijat, "Eu:n vapaat markkinat", joo joo. Kusetusta!
5. Patsastelevat poliitikot, voi hitto. Pelkkiä puhuvia päitä, suurella palkalla! Riviin vaan ja side silmille. Tulen mielelläni ampujaksi, RK62 7.62:lla.
6. Ulkomaalaiset pahoinpitelijät & raiskaajat. Terveiset teille, laulakaa: Menolippu, menolippu, menolippu mulla kauas ooo-on!!!
7. G.W.BUSH. Voiko enää idiootinpaa presidenttiä maalle valita? No ei. Pohjat on nyt nähty. Seuraava on varmasti järkevämpi, vaikka olisi sitten Cheetah.- aliisa
jopas olikin valittamista ;O)) kyllä maailma on julma!!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1643014Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.332834Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii391846Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K281829- 1901731
- 2061536
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3251493- 1031466
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �171279Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,711235