Uniklubi on paras gootti bändi mitä on ikinä ollut ja mitä ikinä tulee!!! Ottakaa kantaa!
Mun mieli pide!
8
1069
Vastaukset
- ööööööööööööö
Gootti?
- abcdefghijhlmnopq
Mielipide
Gootibändi - Herbiina
enpä tiedä että gootti....hyvä muuten on
- UK-Fani forever
UK on mun lempibändi eikä se kyllä mikään goottibändi oo. Ei kajaalin käyttäminen tee UK:sta goottibändiä.
- -UK-
UK-Fani forever kirjoitti:
UK on mun lempibändi eikä se kyllä mikään goottibändi oo. Ei kajaalin käyttäminen tee UK:sta goottibändiä.
ei munkaan mielestä se oo mikään vitun gootti bändi vaan rock bändi!!! =P
- ...
-UK- kirjoitti:
ei munkaan mielestä se oo mikään vitun gootti bändi vaan rock bändi!!! =P
Joo joo, eikös se oo sanottu jo aika monta kertaa, ettei Uniklubi oo goottibändi? No ei se kyl oo, joojoo..
- rastapää
Hyvä bändi, mut kaukana gootti meiningistä.
- Nimimerkkimies
Joo, totta, aivan sairaan kova goottibändi....no ei sentään, leikki leikkinä =)....vaikuttaa kovasti siltä, että aloitusviesti on tehty trollina...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?4162213Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh661347Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 891171
- 1001037
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133954- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770