MÄ LUOTAN SIIHEN ET PIKKU G NOUSEE VIELÄ HUIPULLE TAKAS! MÄ ODOTAN UUSIA LEVYJÄ VANHOJA TUTTUJA KAPPALEITA KUUNNELLEN! USKOKAA! SIITÄ TULEE VIEL SUUREMPI STARA KU ENNEN OLI!!!
-sitä odottaen-
USKON SUHUN!
5
733
Vastaukset
- Puavo
Toivoo Keskustan puoluetoimiston väki...
Buhhahhhahhhahhaahhaa......!!!- ihmisetmeidän
sanotaanko nyt näin että rukoilen syvästi, ellen syvemmin, että Pikku G ei koskaan tulisi takaisin. Sehän oli taas yksi naurettavan "suosittu" suomalainen hirveänkuuloinen pikkupossukka.
- ensiksi
Jättää politikointi ja tutustua asioihin syvällisemmin.
Minä lopetin kuuntelemasta pikku g:tä juuri tästä syystä, kun hänet otettiin vaalimainokseksi ja arvot ovat puolueessa täysin erilaiset kun g:n sanoitukset. - Takarivin Taavi
Pikku G lopettaa räppärin uran koska hän tähtää politiikoksi. Uusia levyjä ei ole tulossa, ellei sitten pukata Pikku G:n 40 parasta (s)hittiä -vaalilevyä, elämäkerta, poseerausta Vanhasen ja Saarelan kanssa...
Pikkua parlamentaarikoksi preppaa lupaustensa mukaisesti pääministeri Vanhanen. Vanhis tosin sanoi viime talvena, ettei voi jatkaa sitä hommaa koska on vuonna 2007 tasavallan presidentti. Tasan ei käy onnen lahjat ja Masa on edelleen pääministeri, mutta Pohjolan seksikkäin sellainen.
Pikku alkaa esiintyä eduskunnasta putoavan Mikko Alatalon kanssa viikonloppuisin. Mikon vanha hitti menee uusiksi näin: Mä teinipoika oon/ tulin Nurmijärveltä eduskuntataloon/se on globaali ilmiö - jou/mä hyvä jätkä oon/En oo enää Pikku Gee vaan melkein tosi iso Gee/mä juoksupoika oon, mä ääniharava oon...- Watcher.
Itselläni on kaksi pikku g:n levyä, ensimmäisessä levyssä kaikki hitit ovat aivan perskeleen hyviä kun taas toinen oli jo aikamoinen pettymys. Epäilen että pikku g:tä ei tulla enään kuulemaan keikoilla eikä radioissa, se on kylmä fakta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355386Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki843464PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1193218Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423053Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne722929Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv922738Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest152425Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032297- 1651786
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91420