janne niinimaa

hghg

janne niinimaa on palaamassa suomeen ja kärppiin!

12

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura1

      Se on fata morganaa, että Janne tulis Suomeen.Eiköhän se edelleen pysy rapakon takana, luulisin,jos pelaamaan pystyy. Päiväunia tietysti on lupa kaikilla nähdä;))

      • Ake

        tulis kuitenkin.Pieni kutina päällä et Jannen tasoista pakkia tarvittais just nyt..


      • Laura1
        Ake kirjoitti:

        tulis kuitenkin.Pieni kutina päällä et Jannen tasoista pakkia tarvittais just nyt..

        Oon aina tykänny Jannesta. Selkärankainen,joka tarpeen vaatiessa näyttää kyllä taitonsa ja ei nuoleskele ketään.Enpä vaan jaksa uskoa, että Nhl hänestä noin vaan luopuisi,jos vaan pelikuntoinen on.Kyllä ne sielläkin laadun perään tajuaa:)


      • Ake
        Laura1 kirjoitti:

        Oon aina tykänny Jannesta. Selkärankainen,joka tarpeen vaatiessa näyttää kyllä taitonsa ja ei nuoleskele ketään.Enpä vaan jaksa uskoa, että Nhl hänestä noin vaan luopuisi,jos vaan pelikuntoinen on.Kyllä ne sielläkin laadun perään tajuaa:)

        Josko veri vetäis Jannea kotikonnuille,miks ei..?


      • Laura1
        Ake kirjoitti:

        Josko veri vetäis Jannea kotikonnuille,miks ei..?

        Kyllähän hänellä on Oulussa duunia sekä Kärpissä että sen musajuttunsa kanssa,mutta mutta..laittakaa joku linkki missä tällaista autuutta meille luvataan=)!


      • 124142
        Laura1 kirjoitti:

        Kyllähän hänellä on Oulussa duunia sekä Kärpissä että sen musajuttunsa kanssa,mutta mutta..laittakaa joku linkki missä tällaista autuutta meille luvataan=)!

        taas näyttää laura1 tietävän, niinimaa on suht. koht. paska 6-7pakki ja itkupilli,lisäksi vaatii liikaa palkkaa varsinki 6-7pakiks. Osaa myös sählätä kovasti,sekin viellä mainittakoon että dallasiin on sopimusta viellä...


      • Laura1
        124142 kirjoitti:

        taas näyttää laura1 tietävän, niinimaa on suht. koht. paska 6-7pakki ja itkupilli,lisäksi vaatii liikaa palkkaa varsinki 6-7pakiks. Osaa myös sählätä kovasti,sekin viellä mainittakoon että dallasiin on sopimusta viellä...

        Otaksun vaan, että jos Janne ois vapaa solmimaan sopimuksen Kärppien kanssa,niin varmasti sinne menis. Lisäksi hänellähän on omat projektinsa Oulussa,niin että tuskin jäis peukaloitaan pyöritteleen mitenkään:)
        Mutta, mutta..Dallasissahan hän on ja pysyykin.


    • Vaikka Janne pelasikin uransa heikoimman kauden NHL:ssä, niin paluu ei vielä ole ajankohtainen. Janne on kärsinyt selkävaivoista ja jos ne estää NHL-pelit, niin estää se silloin myös liigapelitkin. Tällä haavaa ura jatkuu Dallasissa.

      • Laura1

        Näin Jannen eilen Marilynissa. Juteltiin ja lähdettiin Jannen kanssa jatkoille. Oli ollut neuvottelemassa Kärppien kanssa. On neuvotellut myös Jokereiden kanssa. Janne on kyllä ihana!


      • Laura1
        Laura1 kirjoitti:

        Näin Jannen eilen Marilynissa. Juteltiin ja lähdettiin Jannen kanssa jatkoille. Oli ollut neuvottelemassa Kärppien kanssa. On neuvotellut myös Jokereiden kanssa. Janne on kyllä ihana!

        Ei ois hassumpaa päästä höpöttelemään Jannen kanssa,mutta sen verran nuori jannu, että ei ihan miu mau mukkaa kuiteskaan, et sikäli hyvä yritys toinen "Laura1" ;)))!


      • Laura1 kirjoitti:

        Ei ois hassumpaa päästä höpöttelemään Jannen kanssa,mutta sen verran nuori jannu, että ei ihan miu mau mukkaa kuiteskaan, et sikäli hyvä yritys toinen "Laura1" ;)))!

        No minä olen Jannen kanssa jutellut ja se on sellainen luonnonlapsi. Ei se paljoa stressaa. Ja kuten huomaamme, on syitä miksi kannattaa rekisteröityä.


      • Laura1
        rosewater kirjoitti:

        No minä olen Jannen kanssa jutellut ja se on sellainen luonnonlapsi. Ei se paljoa stressaa. Ja kuten huomaamme, on syitä miksi kannattaa rekisteröityä.

        Mä en viitsi alkaa rekisteröimään. Jos joku onnensa saa mua feikkaamalla,niin olkoon niin.Ehkä toi ny kuitenkin on enemmän huumorilla heitettyä tuo nikkini käyttö.Otan sen ainakin niin:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe