Minäkin olen nainen jokaisen miehen pahimmista painajaisista.
Olen 175cm pitkä, 56kg, pitkäsäärinen ja suurisilmäinen. Minulla on vaaleat pitkät hiukset ja ruskettunut iho.
Olen omillani toimeentuleva, minulla on oma asunto, ja yliopisto tutkinto. Puhun useampaa kieltä ja minulla on oma ura jota rakastan.
Minussa on kuitenkin jotain niin luontaantyöntävää, että miehet juoksevat yleensä viimeistään kolmansien treffien jälkeen pakoon kauhusta kiljuen.
Minulla on omia mielipiteitä, minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia. Minä haluan myös paljon seksiä, ja se näyttää pelottavan miehiä- Olen joka miehen painajainen!
toinen painajaismainen nainen
19
1577
Vastaukset
- huomio..
Ihan vaan huomiona: Sanoit lauseen "Minä" vähintään seitsemän kertaa lyhyehkössä viestissäsi, myös "haluan" tuli riittävän monta kertaa esiin. Se on noin laajemmin ajateltuna aika luotaantyöntävää.
- raun
Ei ihme, ettei miehille kelpaa.
- pullopersekapitalistisika
'minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia'
Ok, siinä meni sitten ensi yönkin unet. Eikös yliopistotutkinto ole yhdyssana ? Oletko Lappeen rannasta ? - .....
Ei aina ne pelkät ulkoiset puitteet....
- kvinnan.
Luulen, että itse tiiät parhaiten, jos siis fiksu olet, että missä vika. Täällä voi ihmiset arvailla mitä vaan, koska eihän susta ton listan perusteella löydy vikaa.
Syitä voisi olla, esim:
-mies voi kokea, ettei ansaitse sua
-olet liian:
innokas
etäinen
vaativa
täydellinen
-treffaat vääriä miehiä
-elämäntapasi/-tavoitteesi eivät kuulosta siltä, mitä miehet toivoisivat elämältään
jnejnejne...
Ei välttämättä mikään noista syistä...mieti ite, sie tunnet ittes parhaiten.- neitokainen
Olet oikeassa, ainakin muutamassa. No minulle on sanottu, että olen liian innokas (silloin harvoin kun olen tavannut jonkun josta oikeasti tykkään).
Sen lisäksi moni mies on ihmetellyt esim. "mitä sinä minussa näet" , eli useat miehet kai kokevat minut liian täydelliseksi tai jotain, siksi uhkaavaksi.
Mutta samaan hengenvetoon voisin ihmetellä, miksi sitten miehille on ok olla "yli innokas", kuten he aina ovat kolmansille treffeille asti. Ekoilla treffeillä puhutaan tulevaisuudesta yhdessä, toisella vitsaillaan naimisiin menosta, perheen perustamisesta jne. Kolmansilla ollaan "rakastuneita", ja kun sitten minä alan lämmetä, kun ajattelen "tämä nyt on varmaan se oikea", niin mies juoksee pakoon minkä kerkeää!
olen päättänyt että tästä lähtien muutan taktiikkaa, en ala puhua tunteistani mitään ennen kuin ensimmäinen vuosi on tullut täyteen, pelaan vaikeasti tavoiteltavaa, päivittelen sitä, että miehet puhuvat sitoutumisesta liian pian, jne jne. kaikkea sitä mitä normaalisti en tekisi. - pullopersekapitalistisika
neitokainen kirjoitti:
Olet oikeassa, ainakin muutamassa. No minulle on sanottu, että olen liian innokas (silloin harvoin kun olen tavannut jonkun josta oikeasti tykkään).
Sen lisäksi moni mies on ihmetellyt esim. "mitä sinä minussa näet" , eli useat miehet kai kokevat minut liian täydelliseksi tai jotain, siksi uhkaavaksi.
Mutta samaan hengenvetoon voisin ihmetellä, miksi sitten miehille on ok olla "yli innokas", kuten he aina ovat kolmansille treffeille asti. Ekoilla treffeillä puhutaan tulevaisuudesta yhdessä, toisella vitsaillaan naimisiin menosta, perheen perustamisesta jne. Kolmansilla ollaan "rakastuneita", ja kun sitten minä alan lämmetä, kun ajattelen "tämä nyt on varmaan se oikea", niin mies juoksee pakoon minkä kerkeää!
olen päättänyt että tästä lähtien muutan taktiikkaa, en ala puhua tunteistani mitään ennen kuin ensimmäinen vuosi on tullut täyteen, pelaan vaikeasti tavoiteltavaa, päivittelen sitä, että miehet puhuvat sitoutumisesta liian pian, jne jne. kaikkea sitä mitä normaalisti en tekisi.No miehet länkyttää että pääsee pukille, tolla lätinällä se yleensä kolmansilla treffeillä jo onnaakin. Sitten ku tavara on noudettu, ei kannatakaan enää kestotilausta tehdä. En kyllä jaksa uskoa etteivätkö naiset, nämä parisuhteiden 'erikois-ekspertit' muka noin ilmiselvää asiaa tajuaisi. Taitaa olla vain lämpimän ilman siirtoa huvin vuoksi nämäkin kirjoittelut.
- neitokainen
pullopersekapitalistisika kirjoitti:
No miehet länkyttää että pääsee pukille, tolla lätinällä se yleensä kolmansilla treffeillä jo onnaakin. Sitten ku tavara on noudettu, ei kannatakaan enää kestotilausta tehdä. En kyllä jaksa uskoa etteivätkö naiset, nämä parisuhteiden 'erikois-ekspertit' muka noin ilmiselvää asiaa tajuaisi. Taitaa olla vain lämpimän ilman siirtoa huvin vuoksi nämäkin kirjoittelut.
no omat ystäväni, jotka ovat nyt kihloissa, ovat kyllä jo hypännet sänkyyn toisilla treffeillä, eikä se ole suhdetta siihen kaatanut! Joten ei siinäkään ole välttämättä mitään perää. Mutta toisaalta, omasta kokemuksesta sanon, että sen ainuan kerran kun olen miestä odotuttanut 2 kk ennen sänkyyn meno, sai miehen kyllä kolmeksi vuodeksi koukkuun.
- pullopersekapitalistisika
neitokainen kirjoitti:
no omat ystäväni, jotka ovat nyt kihloissa, ovat kyllä jo hypännet sänkyyn toisilla treffeillä, eikä se ole suhdetta siihen kaatanut! Joten ei siinäkään ole välttämättä mitään perää. Mutta toisaalta, omasta kokemuksesta sanon, että sen ainuan kerran kun olen miestä odotuttanut 2 kk ennen sänkyyn meno, sai miehen kyllä kolmeksi vuodeksi koukkuun.
Melkoinen musta leski olet: '..sai miehen kyllä kolmeksi vuodeksi koukkuun.'. Mitä sitten teit, perkasit ja savustit ?
- kvinnan.
neitokainen kirjoitti:
olen päättänyt että tästä lähtien muutan taktiikkaa, en ala puhua tunteistani mitään ennen kuin ensimmäinen vuosi on tullut täyteen, pelaan vaikeasti tavoiteltavaa, päivittelen sitä, että miehet puhuvat sitoutumisesta liian pian, jne jne. kaikkea sitä mitä normaalisti en tekisi.no mie en ole mikään missi ja vielä amk-tutkintokin kesken jnejne, mutta huomannut saman, että miehet ovat ihan yli-innokkaita alussa (jopa rakkaudentunnustuksia), mutta sitten kun piiitkän varovaisen tarkastelun jälkeen itse kiinnostuu...
Silti olen ehdottomasti sitä mieltä, että ei sitä omaa kiinnostustaan kannata alkaa peittelemäänkään, koska kyllä ne miehet jotka sut oikeesti haluaa kestää sen että toinenkin osapuoli haluaa. Ei nyt tietty heti ekatokakolkki-treffeillä ole terveen merkki alkaa tunnustamaan rakkautta. Voi sanoa, että "pidän sinusta" jo aika lyhyen tutustumisen jälkeen. Mutta jos sulla on jotain kaavailuja toisen "pään menoksi", joita esität jo alussa, se voi säikäyttää.
En suosittele kuitenkaan siis sitä tunteista puhumattomuus-taktiikkaa. Ite olin vuoden sellaisessa suhteessa, jossa mies oli koko ajan innokas ja vakuutteli olevansa tosissaan. Mie aattelin, että saan sen miehen, kun en puhu tunteistani mitään....ja siihenhän se loppui, kun minä viimein uskalsin tunnustaa tunteeni, vuosi siinä vierähti huijatessa sitä ja itteeni. Eli ei kannata tuhlata aikaa, sanoo heti suoraan mitä tuntee.
Ja kuule, ihan normaalia se on, että suhteet tyssää jossain vaiheessa, ei sussa välttämättä mitään vikaa ole. Kaikki eivät vain sovi yhteen. Eikä kannata alkaa pitämään omaa ulkonäköä/menestystä minään automaattisena pääsylippuna jokaisen sydämeen, ei saa aliarvioida "vähempiosaisia". Tarkoitan, että tunteet ne on rumilla ja köyhilläkin. Ei kai kukaan halua tulla vain osaksi toisen elämänsuunnitelmia, vaan olla se yhteistyökumppani. - neitokainen
kvinnan. kirjoitti:
no mie en ole mikään missi ja vielä amk-tutkintokin kesken jnejne, mutta huomannut saman, että miehet ovat ihan yli-innokkaita alussa (jopa rakkaudentunnustuksia), mutta sitten kun piiitkän varovaisen tarkastelun jälkeen itse kiinnostuu...
Silti olen ehdottomasti sitä mieltä, että ei sitä omaa kiinnostustaan kannata alkaa peittelemäänkään, koska kyllä ne miehet jotka sut oikeesti haluaa kestää sen että toinenkin osapuoli haluaa. Ei nyt tietty heti ekatokakolkki-treffeillä ole terveen merkki alkaa tunnustamaan rakkautta. Voi sanoa, että "pidän sinusta" jo aika lyhyen tutustumisen jälkeen. Mutta jos sulla on jotain kaavailuja toisen "pään menoksi", joita esität jo alussa, se voi säikäyttää.
En suosittele kuitenkaan siis sitä tunteista puhumattomuus-taktiikkaa. Ite olin vuoden sellaisessa suhteessa, jossa mies oli koko ajan innokas ja vakuutteli olevansa tosissaan. Mie aattelin, että saan sen miehen, kun en puhu tunteistani mitään....ja siihenhän se loppui, kun minä viimein uskalsin tunnustaa tunteeni, vuosi siinä vierähti huijatessa sitä ja itteeni. Eli ei kannata tuhlata aikaa, sanoo heti suoraan mitä tuntee.
Ja kuule, ihan normaalia se on, että suhteet tyssää jossain vaiheessa, ei sussa välttämättä mitään vikaa ole. Kaikki eivät vain sovi yhteen. Eikä kannata alkaa pitämään omaa ulkonäköä/menestystä minään automaattisena pääsylippuna jokaisen sydämeen, ei saa aliarvioida "vähempiosaisia". Tarkoitan, että tunteet ne on rumilla ja köyhilläkin. Ei kai kukaan halua tulla vain osaksi toisen elämänsuunnitelmia, vaan olla se yhteistyökumppani.No joo joo, mutta kokemuksesta sanon, että pisimmät suhteet jotka mulla on ollut 2 X 3 vuotta, ovat olleet miehien kanssa, joille en koskaan sanonut rakastavani tms. Sitten taas on käynyt niin, että kun olen luullut löytäväni "sen oiken", niin olen sanonut tykkääväni kolmansilla treffeillä, ja mies on täysin pimahtanut.
Itse olisin tällä hetkellä tyytyväinen jos saisin pidettyä miehen edes yli kolmansien treffien, voihan sitä aina selitellä, että "ei ole sattunut se oikea kohdalle" jne. mutta toisaalta, kuka tahansa olisi voinut olla se oikea, mutta joku, luultavasti juuri se "yli innokkuus" saa yleensä miehet pyrkimään pakoon. Miehet haluavat loppujen lopuksi tuntea itsensä "saalistajaksi" ja jos nainen "antautuu" miehiltä menee mielenkiinto. Eli siksi kannattaa AINA pysyä hieman mysteerisenä, sillä en enää usko että semmoista miestä onkaan, joka tuntisi rakkautta ensisilmäyksellä, ja jos nainenkin tuntee samoin, niin kaikki olisi yhtä ruusuilla tanssimista.
Miehen ja naisen kanssakäyminen on aina PELIÄ, ja nekin ystäväni, jotka ovat nyt kihloissa, ovat pelanneet, tietäen, tai tietämättään peliä suhteen alussa. JOtkut ovat siinä parempia luonnostaan kuin toiset. Itse olen siinä surkea! :) - kvinnan.
neitokainen kirjoitti:
No joo joo, mutta kokemuksesta sanon, että pisimmät suhteet jotka mulla on ollut 2 X 3 vuotta, ovat olleet miehien kanssa, joille en koskaan sanonut rakastavani tms. Sitten taas on käynyt niin, että kun olen luullut löytäväni "sen oiken", niin olen sanonut tykkääväni kolmansilla treffeillä, ja mies on täysin pimahtanut.
Itse olisin tällä hetkellä tyytyväinen jos saisin pidettyä miehen edes yli kolmansien treffien, voihan sitä aina selitellä, että "ei ole sattunut se oikea kohdalle" jne. mutta toisaalta, kuka tahansa olisi voinut olla se oikea, mutta joku, luultavasti juuri se "yli innokkuus" saa yleensä miehet pyrkimään pakoon. Miehet haluavat loppujen lopuksi tuntea itsensä "saalistajaksi" ja jos nainen "antautuu" miehiltä menee mielenkiinto. Eli siksi kannattaa AINA pysyä hieman mysteerisenä, sillä en enää usko että semmoista miestä onkaan, joka tuntisi rakkautta ensisilmäyksellä, ja jos nainenkin tuntee samoin, niin kaikki olisi yhtä ruusuilla tanssimista.
Miehen ja naisen kanssakäyminen on aina PELIÄ, ja nekin ystäväni, jotka ovat nyt kihloissa, ovat pelanneet, tietäen, tai tietämättään peliä suhteen alussa. JOtkut ovat siinä parempia luonnostaan kuin toiset. Itse olen siinä surkea! :)no ite oon kyllä mieluummin yksin, kun pelailen kenenkään kanssa. Ei se ole rakkautta koskaan ollutkaan, jos suhde kaatuu siihen, että mies ei enää saa tavoitella. Itsellä onneksi kokemusta myös pitkästä suhteesta, jossa sai antaa ja vastaanottaa rakkaudenosoituksia niin paljon kuin sielu sieti. Ja kyllä se sielu sietää vaikka mitä, jos kumpikin rakastuneita.
Tuo että lähtee karkuun jo siinä vaiheessa, kun sanoo että tykkää, on mielestäni merkki siitä, ettei suhteesta ois kuitenkaan tullut mitään. Hyvä että häipyvät jo siinä vaiheessa. Mut tosiaan, jos sen tykkäämisen sanoo sen jälkeen tai siinä yhteydessä, kun on kertonut että "minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia. Minä haluan myös paljon seksiä", niin ei oo ihme jos pakenevat.
Eli tunteista saa puhua, mut miehelle (tai naisellekaan) ei ehkä kannata heti alussa alkaa puhua omista elämänsuunnitelmistaan, koska olipa ne mitä hyvänsä, alkaa se mies (tai nainen) miettiä, et mikähän mun rooli niissä on.
Itelleni on totaalinen turn-off, jos mies puhuu avioliitto/lapsihaaveistaan tai siitä, että haluaa vielä reissailla vuosikaudet ennen asettumista -kumpikin suunnitelma vihjailee vähän liikaa siitä, mikä mun tarkoitus/tarkoituksettomuus on miehen elämässä. Ei tollasii ääneen suunnitteluja siis ennen kunnollista toisen tuntemista. Ite en ainakaan kenenkään kalusteeksi halua. Kyl se lähtee sielujen sympatiasta, ja jos sielunkumppanin löytää, sille voi kyllä tunnustaa tunteensakin. Eri asia jos haluaa miehen vain siksi että se kuuluu kalustoon.
- Muikku.
Tässä maassa kauniit ja fiksut naiset eivät saa miehiä. Paitsi jos et esitä hyvin hyvin hyvin hyvin huonoitsetuntoista ja kaikkea anteeksipyytelevää surkimusta....valitan...
- Muikku.
Niin. Tai sitten jos et ole pinnallinen ja itsekäs p****nen, joka kyllä taatusti löytää kaltaistaan seuraa...
- kvinnan.
siitä se siis johtuukin ;)
- SAMA VALITUS
Mikä teitä naisia vaivaa? Tässä nopeat ohjeet.
*Älä anna sitä seksiä ennen kuin on selvää, että sitä kannattaa miehelle antaa. Älä. Anna. Liian. Nopeasti.
*Ole lämmin ja anna tunteidesi syttyä, vaikka seksiä ei vielä olisikaan. "Minulla on omia mielipiteitä, minä haluan mennä naimisiin, ja lapsia."
- Tämä on varmaan suurin ongelmasi. Kolmansilla treffeillä ei vielä kannata kovin paljon esittää omia (jyrkkiä ja ehdottomia) mielipiteitä. Naimisiin menemisestä ja lasten hankinnasta ei kannata puhua mitään, ellei mies ota aihetta esiin.- neitokainen
Joo, alan oppia sen, mutta toisaalta ne on aina ne miehet jotka ovat alussa "yli innokkaita" ja kun minä alan lämpenemään, niin mies painelee vuorille. kai pitäisi vain jatkaa sitä kaverillista viileyttä, ja antaa miehen ratketa pelihousuissaan innokkuudessaan.?
- laiha minun
mittapuun mukaan aivan liian !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402