Muita raappahousu fetissejä?
raappahousut
3
710
Vastaukset
- sepalus auki vaan
Minulla on kaapissa varmaan 30 paria raappahousuja, pääasiassa perinteistä siniharmaata mutta muutama ruskea ja harmaa.
Niitä saa vielä ostaa uusinakin ja niinpä olen haalinut niitä varastoon. Olen erityisesti mieltynyt isonkokoisiin raappahousuihin, normaalisti minulle menisi varmaan 56 li XL koko mutta ostan aina kaikkein suurimmat 64 jopa 66 kokoisia löytyy.
Olen myös erityisen mieltynyt SA-int siniharmaisiin puuvilla-alushousuihin joita mielelläni pidän raaappahousujen alla alushousuina tai sitten aitoja valkoisia pitkiä puuvilla-alushousuja esim Juha kerrasto..
Ai että ne tekee hyvää.
Kerro miten sinä harrastat raappahousuja ja miten olisi kaveri näihin harrastuksiin.- autuas olo
Mikään muu ei ole niin kaunista kun sykkivä mulkku sojottaa aidoista raappahousujen sepaluksesta ja niiden alla aidot pehmetä vanhanajan puuvilla-flanellialushousu.
Siitä imettäja komentaa minut laitos-alushousu-raappahousupojan polvilleen eteensä ja siitä mulkku suuhun, ai saatan että voi tehdä hyvää kun on mulkku suussa ja kasvot vasten siniharaamaata puhdasta raappahousua..Siitä jos jostain tulee turvallinen olo, on kuin kehdossa olisi.
Kuka haluaisi imettää 50v laitos-raappahousupoikaa jolla alla pakkolaitos-muovihousut ja suuri eristyshuonevaippa sekä tukeva kumipuikko pepussa...niin ja mitä tapahtuukaan imetyksen jälkeen, saako poika mulkkua pyllyyn...
- raappa
Käytän aina tilanteen mukaan.Mulla myös monet raappahousut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855