kyllä viina on hyvä aine juokaa vain!
Kirjoittanut: pienten puolesta 3.9.2006 klo 13.39
Kirjoittanut: Tentström-PAV-OPT 3.9.2006 klo 12.54
syntyy Suomessa vammaisena äidin raskausaikaisen alkoholinkäytön seurauksena, kertoo YLEn uutiset. Osa vammaisista on ylivilkkaita, keskittymiskyvyttömiä, osa monivammaisia, osa muilla tavoilla vammaisia. Kolme lasta päivässä!
Tämä on "biletyksen" ja "bailauksen" kääntöpuoli. Sen elämäntavan jota naistenlehdet, sanomalehdet ja yleisaikakauslehdet, internet, televisio ja radio ylistävät kauniilla ihmisten- ja pullonkuvilla ja hekumoivimmilla teksteillä mitä mainosmaakarit pystyvät rahalla aikaansaamaan.
Naisten juominen senkuin lisääntyy ja seuraukset kumuloituvat valtiovallan ja viinakauppiaiden myhäillessä tyytyväisinä. Suomella on sukupolven kuluttua hoidettavanaan satatuhantinen alkoholivammaisten joukko; sotainvalideja oli aikanaan noin 90.000.
Vertailun vuoksi mainittakoon, että Välimeren maissa naiset lopettavat kaiken alkoholinkäytön heti jos epäilevätkin olevansa raskaana.
Tulevat suomalaiset kiroavat meidät typeryytemme, itsepalvontamme, vastuuttomuutemme ja välinpitämättömyytemme takia. Erityisesti sen vuoksi ettemme halunneet valita päättäjiksemme ja vastuunkantajiksemme viisaita ja kaukokatseisia ihmisiä, vaan omia etujaan ajavia julkisuuden narreja
viina on hyvää ainetta...juokaa siis juopot
4
337
Vastaukset
- Toinen plagioija.
koko linkki ketjuineen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000001317&posting=22000000019200599 - Bimbsa
Lapsi ei voi valita vanhempiaan.
Lisäksi vielä nämä huumeäidit.
Yksikin äiti kirjoitti "Imetys" -palstalla että hän imettää vauvaansa humalassa eikä vauva ole moksiskaan!
Ei tietenkään vielä ole; mutta myöhemmin, vuosien kuluessa.
Vastuunsa tunteva aikuinen äiti (miksei vastuullinen nuori äitikin) sulkee korkin heti kun on tehnyt positiivisen raskaustestin.- vaivaa
Mutsin kertoman mukaan minulla oli pienenä kova koliikki, joka ilmeni läpi yön mittaisena rääkymisenä. Muidenkaan nukkumista ei tietenkään tullut mitään, pienessä vuokrakämpässä kun asuttiin.
Lastenlääkäri määräsi vaivan helpottamiseksi unilääkettä, jota mutsi sitten pienenä annoksina minulle kuulemma annostelikin. No, ajat olivat silloin toiset eli joskus sata vuotta sitten.
t. logiikka - komppasta
vaivaa kirjoitti:
Mutsin kertoman mukaan minulla oli pienenä kova koliikki, joka ilmeni läpi yön mittaisena rääkymisenä. Muidenkaan nukkumista ei tietenkään tullut mitään, pienessä vuokrakämpässä kun asuttiin.
Lastenlääkäri määräsi vaivan helpottamiseksi unilääkettä, jota mutsi sitten pienenä annoksina minulle kuulemma annostelikin. No, ajat olivat silloin toiset eli joskus sata vuotta sitten.
t. logiikkaLääkärit " ennen vanhaan" eivät tienneet niin paljon - minäkin olen sikiövaiheessa ja imettäessä saanut amfetamiinia - ei, äiti ei ollut narkkis mutta vaikean päänsäryn takia hänpä käytti kuten tuhannet muut HOTA pulveria jossa alkujen alussa oli yhtenä ainesosana amfetamiini, sittemmin se poistettiin.
Olen ikäni kärsinyt monista asioista, kaikki viittaa siihen että sikiöaikainen altistus teki tuhoa aivoilleni.
Mutta nykyään - kun tiedetään - miten vaarallista viina ja muut päihteet on ei sitä voi enää puolustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067688
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075868- 835147
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572891
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036