pelkuri? Aika moni tuntemani pelimies on saanut siipeensä joskus ensirakkaudeltaan. Tuntuu, että aika moni pelaa, koska pelkää- ei päinvastoin..
Onko pelimies
25
2087
Vastaukset
- poikkeuksellisen
tyhmä aloitus.
- Onhan sekin
joku meriitti. Jos tämä oli tyhmempi kuin kysymys millaiset rinnat tulisi olla naisella niin hienoa..
- omansalaiset
Onhan sekin kirjoitti:
joku meriitti. Jos tämä oli tyhmempi kuin kysymys millaiset rinnat tulisi olla naisella niin hienoa..
tissiketjussa vain ylistettiin täyteläisen suuria --väheksymättä pieniä!
- pelimies nro1
kyllä olet ihan oikeassa.
näin se menee.
t:pelimies - clacies
Mut yleensä kyllä siipeensä saaneet eivät saavuta tasoa jolla ulkoinen itsevarmuus ja karisma riittää siihen että herättää helposti naisten kiinnostuksen ja tottuu helppoon seksiin:) Vaikka kestävää parisuhdetta tai ensin jätetyksi tulemista pelkäisikin niin. Jotta halukkaiden naisten määrä saavuttaisi pisteen jossa voisi luottaa siihen, että uuden saa kun tarvii. Niin itsetunnnon olisi oltava hyvää luokkaa. Kun taas siipeensä saaneet enemmänkin kiertävät naiset kaukaa kun eivät uskalla mennä ottamaan riskiä torjutuksi tulemisesta:)
- NinaM
Samoin moni tuntemani pelimies on saanut siipeensä ensirakkaudeltaan.
Heille pelaaminen on exästä ylipääsemistä, itsetunnon kohotusta ja itselleen todistelemista. Kaikki eivät sentään ole naisvihaajia, jotku ovat sitäkin.- The real MC
Naisten paha virhe on kuvitella, että narsistit olisivat siipeensä saaneita raukkoja, jotka vain esittävät kovaa ja parantavat kyllä tapansa, jos heitä vain rakastaa tarpeeksi. Eivät parane, vaan pelkästään käyttävät hyväksi ja kun uhri ei enää jaksa, siirtyvät huijaamaan seuraavaa hyväsydämistä hölmöä.
- NinaM
The real MC kirjoitti:
Naisten paha virhe on kuvitella, että narsistit olisivat siipeensä saaneita raukkoja, jotka vain esittävät kovaa ja parantavat kyllä tapansa, jos heitä vain rakastaa tarpeeksi. Eivät parane, vaan pelkästään käyttävät hyväksi ja kun uhri ei enää jaksa, siirtyvät huijaamaan seuraavaa hyväsydämistä hölmöä.
Pari peluria kuitenkin tunnen vähän muuta kautta. En sanoisi raukoiksi, mutta naisilta siipeensä saaneita molemmat. Heille on tyypillistä sadatella ensirakkauttaan, joka on siis hirveintä mitä maailmassa on, eikä sitä kaivata yhtään. Joskus paljon myöhemmin nämä myöntävät, että on vieläkin tunteita juuri sitä naista kohtaan. Onhan se kovaa tulla jätetyksi.
En usko, että he esiintyvät yöelämässä siipeensä saaneina raukkoina. Ainakin se vähä mitä olen heitä siellämain nähnyt, on ollut aivan toisenlaista naisten lähestymistä. *heh* - Daedalos
NinaM kirjoitti:
Pari peluria kuitenkin tunnen vähän muuta kautta. En sanoisi raukoiksi, mutta naisilta siipeensä saaneita molemmat. Heille on tyypillistä sadatella ensirakkauttaan, joka on siis hirveintä mitä maailmassa on, eikä sitä kaivata yhtään. Joskus paljon myöhemmin nämä myöntävät, että on vieläkin tunteita juuri sitä naista kohtaan. Onhan se kovaa tulla jätetyksi.
En usko, että he esiintyvät yöelämässä siipeensä saaneina raukkoina. Ainakin se vähä mitä olen heitä siellämain nähnyt, on ollut aivan toisenlaista naisten lähestymistä. *heh*Ei pelurin tarvitse esiintyä siipeensä saaneena, se on naisen omaa tulkintaa. Peluri voi vetää vaikka kuinka vahvaa ja ylpeää roolia, koska naiset ovat taipuvaisia tekemään päätelmiä rivien välistä. "Se vaan esittää kovaa, mutta on oikeasti tosi symppis"...
- NinaM
Daedalos kirjoitti:
Ei pelurin tarvitse esiintyä siipeensä saaneena, se on naisen omaa tulkintaa. Peluri voi vetää vaikka kuinka vahvaa ja ylpeää roolia, koska naiset ovat taipuvaisia tekemään päätelmiä rivien välistä. "Se vaan esittää kovaa, mutta on oikeasti tosi symppis"...
he esiintyvät nähdäkseni vahvan ja ylpeän roolissa sataprosenttisesti. Myös he, joiden mt-ongelmista olen tietoinen muuta kautta tai ne, jotka ovat saaneet naisilta siipeen (mitä eivät todellakaan mainosta).
- NinaM
NinaM kirjoitti:
he esiintyvät nähdäkseni vahvan ja ylpeän roolissa sataprosenttisesti. Myös he, joiden mt-ongelmista olen tietoinen muuta kautta tai ne, jotka ovat saaneet naisilta siipeen (mitä eivät todellakaan mainosta).
Enkä nyt sitten tarkoita, että heidän tulisi mennä ensimmäiseksi selvittämään mt-ongelmiaan tai ensirakkauksiaan jollekin hotelli vantaan misulle.
Sitä vain, että sillä ylväällä kukkoilijan roolilla ei ole loppuun asti katetta. Mutta joka etsii yhden illan juttuja, ei sitä katetta tarvitsekaan. Ihmisen tuntevia tuollainen tietysti saattaa tavallaan ärsyttää, mutta eipä ole mun (itsetunto)ongelma, vaan heidän.
- The real MC
Pelimies on pohjimmiltaan tunnevammainen narsisti, joka kykenee vain ottamaan, mutta ei koskaan antamaan saati antautumaan. Eikä se johdu mistään traumaattisesta ensirakkaudesta vaan syyt löytyvät syvemmältä. Rakkaudessa kolhuja saaneet miehet ovat epävarmoja ja vetäytyviä eikä mitään kaikkivoipaa maailmanmiestä esittäviä pelureita.
- hossi
Määrin saattaa pelkurikin olla mut pääsääntöisesti tunnevammainen ja ylimielinen ihminen muita kohtaan. Pelkuri saattaa olla sen suhteen ettei pysty tai osaa ajatellakkaan vakiintumista mikä on sinäänsä hyväkin juttu kun tälläisestä henkilöstä tuskin on vakiintumaan. Hän ei osaa kunnioittaa eikä rakastaa ihmistä siten et jokin suhde tulisi kestämään määräänsä enempää. Hän tulee sen itse rikkomaan jossain kohtaa jollain konstilla ellei toinen osapuoli ole niin perässä vedettävä ja alistuu omaan kohtaloonsa. Tätä alistumista näkee vaan yllättävän paljon.
- paviaani persekin kelpaa sille
Hossi ei toi syy ole miksi joku mies huorailee.
Mies on HUORA vaan ei voi mitään siis HUORA-MIES. - Ihan pieni vinkki
Hossi, yrittäppä opetella ripaus "pelailua" ja "pelimiehen" käytöstä, flirttailua ja lirkuttelua, niin säkin saatat joskus saada..:D
- hossi
paviaani persekin kelpaa sille kirjoitti:
Hossi ei toi syy ole miksi joku mies huorailee.
Mies on HUORA vaan ei voi mitään siis HUORA-MIES.Siihen mitään syitä tarvitseekaan etsiä kun jotkut tekevät sen ihan luonnostaankin, oman edun ja mielihyvän ajattelua.
Useimmiten pelimies taitaa vaan olla liian huonolla itsetunnolla varustettu ja hän hakee siihen pönkitystä tuolla jatkuvalla naisten kaatamisella. - hossi
Ihan pieni vinkki kirjoitti:
Hossi, yrittäppä opetella ripaus "pelailua" ja "pelimiehen" käytöstä, flirttailua ja lirkuttelua, niin säkin saatat joskus saada..:D
Ihan vaan niillä pelimerkeillä mitä ollaan jaettu. Minulla ei ole tarvettaa siihen metsästykseen, tulen toimeen varsin hyvin ilmankin. Säästän mielummin sen kaiken sit myöhempään ajankohtaan jos sitä tapaa jonkun jonka kanssa on mahdollisuus johonkin pitempi aikaiseenkin.
- Ehkäpä jo ylihuomenna
hossi kirjoitti:
Ihan vaan niillä pelimerkeillä mitä ollaan jaettu. Minulla ei ole tarvettaa siihen metsästykseen, tulen toimeen varsin hyvin ilmankin. Säästän mielummin sen kaiken sit myöhempään ajankohtaan jos sitä tapaa jonkun jonka kanssa on mahdollisuus johonkin pitempi aikaiseenkin.
suhteet alkavat usein pelailulla ja flirtillä ja lirkuttelulla...ei ne "suuret rakkaudet" pelkästään mistään mystisestä "ensikatseesta" synny...
Muuten olen sitä mieltä, että sä löydät ennen pitkää ehdottomalla varmuudella sen naisen vierellesi..jos ei heti huomenna, niin kukaties jo ylihuomenna..:D
Ja siinä olet oikeassa, että aitous ja rehellisyys ovat ne suurimmat valttikortit...
ps. naiset tosin pitävät myös siitä, että "joutuvat" vietellyksi... - hossi
Ehkäpä jo ylihuomenna kirjoitti:
suhteet alkavat usein pelailulla ja flirtillä ja lirkuttelulla...ei ne "suuret rakkaudet" pelkästään mistään mystisestä "ensikatseesta" synny...
Muuten olen sitä mieltä, että sä löydät ennen pitkää ehdottomalla varmuudella sen naisen vierellesi..jos ei heti huomenna, niin kukaties jo ylihuomenna..:D
Ja siinä olet oikeassa, että aitous ja rehellisyys ovat ne suurimmat valttikortit...
ps. naiset tosin pitävät myös siitä, että "joutuvat" vietellyksi...Tuo peilailu ja flirtti minultakin jotenkin luonnistu mut teen sen silloin kun tapaan sellaisen johon haluan tutustua enkä suinkaan pelkän saamisen takia. Jossain määrin ku jääräpää ja vanhan-aikainen olen. :)
Kyllä se varmaan joskus tulee kohdalleen, ehkä huomenna, ens vuonna tai sit vaikka seuraavassa elämässä. Ken tietää.
- pullopersekapitalistisika
Lähes jokainen mies on saanut siipeensä ensirakkaudeltaan, kuuluu asiaan. Ovatko sitten kaikki miehet pelimiehiä ? Joukkoteoriaa tuntevat tietävät aloituksen olevan vain yksi ziljardista yleistyksestä, joita voi sunnuntaipäivän ratoksi kyhäillä.
Pelimiehuus ei taida riippua mistään muusta kuin siitä, onko mies pelimies vai ei. Toki naiset mielellään yhdistäisivät asian johonkin muuhun, helpommin havaittavaan asiaan jotta osaisivat tunnistaa, mutta pelimieshän tietää tuonkin :P - vili
näin asioita mietitään. onko parisuhde pelkuruutta? mielestäni on.
saman muijan kanssa samat asiat ja rutiinit vuodesta toiseen kokematta mitään uutta ja ihanaa. jos ei tosiaan tiedä mitä elämällään tekee ni kannattaa seurustella, siinä ei tosiaan tarvitse ajatella antaa vain ajan kulua ja elää toisen mukana.
se on aika hauska, kun laitetaan aina jonkun muun viaksi tälläinen peluri meininki. siinä huonoa lapsuutta, kypsymättömyyttä, pelkuruutta, kaikkea negatiivista ja elämä pilalla jne. jee jee.
ikinä ei ajatella sitä toista puolta. miksi sitten näin on. koko pelimies sana on niin karkea klisee, joka yleensä perustuu siihen, kun nainen luulee itsestään/asemastaa liikoja ja se tiputus voi olla saatananmoinen, jos pitää omaa hanuriaa päivän parhaana. kyse on huonosta häviämisestä, ei mistään muusta.- Elisabeth II
mitenkään arveluttavana miestä, joka kertoo avoimesti haluavansa elää sinkkuna ja kuksivansa sataa naista viikossa. Siis kertoo myös muualla kuin täällä netissä. :D
Sellainen hyväksyy itsensä, ei ole pel(k)uri.
Pel(k)uri on sellainen, joka käyttäytyy kypsymättömästi tai lapsellisesti, valehtelee, pitää usempaa naista kerrallaan kertomatta siitä heille, on uskoton avioliitossaan jne. KERTOMATTA SIITÄ MUILLE ASIANOSAISILLE.
Kohta syyttelette naisia, jotka uskovat ja luottavat, ja menevät heidän kanssaan naimisiin. Jos olisitte heidän kanssaan avioliitossa, syyttäisitte heitä vainoharhaisista epäilyistä.
"ei oo mun vika, ei oo mun vika" - pullopersekapitalistisika
Elisabeth II kirjoitti:
mitenkään arveluttavana miestä, joka kertoo avoimesti haluavansa elää sinkkuna ja kuksivansa sataa naista viikossa. Siis kertoo myös muualla kuin täällä netissä. :D
Pel(k)uri on sellainen, joka käyttäytyy kypsymättömästi tai lapsellisesti, valehtelee, pitää usempaa naista kerrallaan kertomatta siitä heille, on uskoton avioliitossaan jne. KERTOMATTA SIITÄ MUILLE ASIANOSAISILLE.
Kohta syyttelette naisia, jotka uskovat ja luottavat, ja menevät heidän kanssaan naimisiin. Jos olisitte heidän kanssaan avioliitossa, syyttäisitte heitä vainoharhaisista epäilyistä.
"ei oo mun vika, ei oo mun vika"'mitenkään arveluttavana miestä, joka kertoo avoimesti haluavansa elää sinkkuna ja kuksivansa sataa naista viikossa.'
Huijari tuo on, tai sitten omistaa harvinaisen paksun esinahan. Muuten taitaa olla viikon jälkeen enää riekaleet työkalusta jäljellä. - vili
Elisabeth II kirjoitti:
"ei oo mun vika, ei oo mun vika"aika perusasioitahan minä vain korostin. suoraan sanoen olen kyllästynyt sellaisiin naisiin jotka vain olettaa liikaa. esim. kävin treffeillä jonkun aikaa sitten ja homma meni sekstailuksi. pitelin yhteyttä ja menin vakkarihoidolle yöksi. sitten tulee näitä "sä olet sika" puheluja tältä treffikaverilta. nää kyrpii huolella..siinä olet oikeassa, et paneminen ei tarkoita yhtään mitään ja on aivan turha ketään sanoa pelimieheksi tai vastaavaksi, jos vain olettaa itse liikaa ja mitään ei ole sovittu. niin monta kertaa on näin käyny.
Mitä he mielestäsi pelkää? Minun tuntemani pelimiehet ovat naimisissa, joten sitoutumista he tuskin pelkäävät.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326737- 394182
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843410- 173356
- 122417
- 302415
- 251952
- 1621946
- 301803
- 1051402