Ponia halvalla keltään?

Nimetön

Haluaisn ostaa halvalla ponin.serkkuni talli sijaitsee n.2km päässä joten ei kovin kaukana ja pääsisin päivittäin käymään tallilla joten poni ei joutuisi olemaan ainakaan yksin. Myös tallilla asustaa jo ennestään yksi hepo jonka kanssa se voisi olla yhdessä. iällä tai rodulla ei ole niinkään väliä, korkeus 120cm-140cm.

15

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milja.oksanen

Onko sinulla vanhempien lupa*??

• mä tiedän !!!! :)

katto kaa hevostalli netistä
      :):)

• Mulla on

Mulla olis tarjota kiltti ja säyseä risteytystamma (suomnepienhevonen ja risteytysponi)Ikää 7 vuotta.Maastovarma ja on aivan ihana mamman kultakimpale, myynnin syy on, olen kasvanut "Esterilleni" liian isoksi poni on 135cm.Kisattu esteitä 80cm ja osaa He b.Sopii myös pihattoon, tulee toimeen kaikkien kanssa.Varsonut kerran.Maastovarma yms.Raspaukset ja rokotukset kunnossa.Mukaan tulee kaikki varusteet.(Satula,loimet,suojat,huovat,suitset,kärryt,valjaat,harjat ym.
      Ja hintaa tältä mussukalta löytyy 150€ hevonen siis nyt seisoo tarhassa 10x10 ja on100km päästä minusta eli liikuntaa saa 3 kertaa 1kk ja on siis tarhassa yksin ei laitumella.Kirjottele jos kiinnostuit:)

• S.Heppahullu!

oISIN TOD KIINNOSTUNUT! Voitko sä myydä sen mulle?

• Ponifani<3

Onko poni terve? Onko jalkavaivoja ym? Sopisiko poni ensihevoseksi?

Olisin kiinnostunut:)

• ponia vailla

Onkos poni viel myynnissä? siskoni etsii ponia ja ei ole mistään löytänyt sopivaa joten tämä saattaisi olla juuri hyvä! :) laitathan sähköpostia osoitteeseen [email protected]

• kalort

Onks viel myynissä ja oisko jollai tallipaikka vapaana😍

• S.Heppahullu!

Haluaisin sen minkä sä ilmotin. Siis sinä Mulla on niin ostaisin sen! Ilmoita mulle siitä lisää. Mun sähköposti ois [email protected]

• hei halooooo

onx vähä halpa O.o 150€ varusteineen kärryt ja satula?? :O en ikinä ostaisi.. siis oli mikä hevonen tahansa niin eips.. no ehkä shettisvarsasta voisin maksaa et vähä järkee päähän!!

• ....

ja ehkä viidessä vuodessa on löytyny jo poni!!!

• popoijj

mä ostaisin ainakin, koska se on ihan helvetin halpa :D

• Piki<3

Jos halutte ostaa ponin tai hevosen Kirjoittakaa googleen: myyntihevoset

• hepparakasolen

mulla on kokemusta oon jo hypänny ja kaikkee ja menny ilman satulaa suomenhepalla niin voisin ostaa sen sulta 350 eurolla jasit viella sille tulisi ihan varmastirakastava koti. sanon sit mulla on otsikko

• .:.

IHMISET! Jos etsitte ponia halvalla, koska ei ole varaa, älkää ostako! Miten hoidatte kustannukset? Raspaus, kengitys, lääkitys, vakkuutus, varusteet...Todennäköisesti tuo 150 "säyseä" hevonen on kaikkea muuta. Myisittekö kilttiä ponianne 150 eurolla?nEi sillä budjetilla hevosta hankita. En halua haukkua, mutta näin säilytte pettymykseltä.

• huoh....

Ei kannata edes harkita tuon ilmotuksen perusteella sen ponin ostoa. Noin halvalla ei ikinä kannata ostaa!! Ties mitä jalkavaivoja tai muuta voi olla. Varatkaa nyt ainakin 2000e kunnollisen ponin ostamiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27