Lehtomäen Valintatalo

Piupalipaupali

Kävin tänään asioimassa L.mäen Valintatalossa. Paikkana entuudestaan tuttu joten en asioinut siellä ensimmäistä kertaa. Aiemmin työntekijät ovat olleet iloisia ja palveluun olen ollut tyytyväinen. Tänään kassan takana istui kookas nainen, joka oli hidas kuin etana, hyvä kun juuri ja juuri tervehti, kun antoi vaihtorahaa, niin ääntä ei meinannut kuulua lainkaan. Yleiskuva oli sellainen, että kyseinen ihminen oli täysillä kyllästynyt työhönsä ja elämäänsä. Sinällään valitettavaa, että kaikki tuo näkyi asiakkaalle. Ei todellakaan kuuluisi asiakaspalveluammattiin tuollaisella asenteella

14

1620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostokset tehtyä

      ja rahasta oikein takaisin. Mutta jos jotain traumoja jäi, niin eikös Kaupungilla ole kriisiapua saatavilla.

      • tiivitaavi.

        Tai sit voi mennä "kriisihoidattamaan" itseään jonnekin juottolaan...

        Rahaa kyl palaa, mut kriisit varmaan jää sinne humalahöyryiseen baariin...?


    • make

      itse en asioisi edes paikassa jossa on paskaa palvelua ja menen aina isoissakin kaupoissa kassalle jossa on parhaimman näkönen tyttö.

    • olet sinä kuule

      siinähän oli ennen ruokavarasto ja silloin oli vielä palvelua,nyt kun se muuttui valintataloksi,palvelu HUONONI rankasti.Kaikki vanhat sai lähteä ja uusia tulee joka viikko tilalle.Sama ongelma toistunut muissakin ex-ruokavarastoissa=(
      HARMI!!

    • jon

      Eksyin kerran kyseiseen kauppaan mutta en taida mennä enään oli niin viinalta haisevia asiakkaita mustalaisia jne että ei kiitos:-).

    • xera

      joo tiedän tapauksen ja samaa mieltä olen. Se on sellainen iso nais-henkilö joka hädin tuskin mahtuu tiskin taakse. Tuntuu ku kaverilla ei olis kaikki ihan kohdallaan...kattoo aina alta kulmien ja on todellakin hidas ku etana. Mitäköhän kriteerejä on päästä valintatalon kassalle? Miten työnantaja voi haluta sellaisen ihmisen asiaksapalveluun?? Karkoittaa viimisetkin asiakkaat...onneks ei tarvi siellä kovin useasti asioida..

    • Entinenasiakas

      Nykyään palvelu huonoa ja kamala ärtyisyys työntekijöillä!
      Siksi käyn Mintussa.
      Ennen siellä oli mukavia tyttöjä ja iloisia. Oli mukavaa mennä kauppaan asioille töitten jälkeen, jos oli raskas päivä töissä.Siellä piristyi.
      Asiakaspalvelullla voi ja jos käyttää tätä oikein, saada asiakkaat iloisiksi.

      • Anonyymi

        Mintussa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mintussa???

        Viesti sekä ketjun muut viestit on kirjoitettu vuonna 2006.
        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mintussa???

        K-market joka oli pari vuotta Lehtomäessä mutta kaatui kun puliukkojen rahat ei riittäneetkään sen ylläpitoon. Siis selkeä arviointivirhe Keskolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-market joka oli pari vuotta Lehtomäessä mutta kaatui kun puliukkojen rahat ei riittäneetkään sen ylläpitoon. Siis selkeä arviointivirhe Keskolta.

        Minttuun tuli uusi kauppias joka nosti kaljalaatikon hintaa 30 euroon. Samaan aikaan viereisessä S-marketissa sama kaljalaatikko maksoi 20 euroa. Ei mikään ihme, että kauppa meni nurin.


    • mie vaan

      me ollaan ainakin saatu aina ihan positiivista palvelua kyseisessä kaupassa. ihan iloisia myyjiä on ollut.. ehkä satuit vaan huonoon päivään paikalle..

    • ex myyjä

      joopa joo. olen ollut elintarvikekaupassa töissä vuosia ja tiedän tasantarkkaan millaisia katteita kauppiaat hamuavat. Esim. eräs keskon kauppa (jossa työskentelin) - muistan kun markat muuttuivat euroiksi, oli kauppiaan käsky tämä:
      - nyt kun markat muuttuvat euroiksi hinnat muutetaan täsmälleen vastaaviksi euroiksi, mutta kun tulee uutta tavaraa, niin nostetaan hintoja. Nyt on hyvä nostaa - ei asiakkaat tajua. Tuntu tosi pahalta "kusettamiselta" asiakkaita kohtaan, mutta tehtävä oli jos työpaikan halusit säilyttää.
      Se ei ollut itse keskusliikkeen käsky, vaan kauppiaan oma käsky. Keskusliike anto toisenlaiset ohjeet. Joten katetta tavaroissa on ja sillähän hintaa palvelua pitäis saada. Itse suosin varsin paljon nykyään Prismaa ja muita s-ryhmän kauppoja. Siellä palvelu on paljon asiakaslähtösempää ku keskon kaupoissa.

    • Anonyymi

      Missähän tää on sijainnut??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe