Lehtomäen Valintatalo

Piupalipaupali

Kävin tänään asioimassa L.mäen Valintatalossa. Paikkana entuudestaan tuttu joten en asioinut siellä ensimmäistä kertaa. Aiemmin työntekijät ovat olleet iloisia ja palveluun olen ollut tyytyväinen. Tänään kassan takana istui kookas nainen, joka oli hidas kuin etana, hyvä kun juuri ja juuri tervehti, kun antoi vaihtorahaa, niin ääntä ei meinannut kuulua lainkaan. Yleiskuva oli sellainen, että kyseinen ihminen oli täysillä kyllästynyt työhönsä ja elämäänsä. Sinällään valitettavaa, että kaikki tuo näkyi asiakkaalle. Ei todellakaan kuuluisi asiakaspalveluammattiin tuollaisella asenteella

14

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostokset tehtyä

      ja rahasta oikein takaisin. Mutta jos jotain traumoja jäi, niin eikös Kaupungilla ole kriisiapua saatavilla.

      • tiivitaavi.

        Tai sit voi mennä "kriisihoidattamaan" itseään jonnekin juottolaan...

        Rahaa kyl palaa, mut kriisit varmaan jää sinne humalahöyryiseen baariin...?


    • make

      itse en asioisi edes paikassa jossa on paskaa palvelua ja menen aina isoissakin kaupoissa kassalle jossa on parhaimman näkönen tyttö.

    • olet sinä kuule

      siinähän oli ennen ruokavarasto ja silloin oli vielä palvelua,nyt kun se muuttui valintataloksi,palvelu HUONONI rankasti.Kaikki vanhat sai lähteä ja uusia tulee joka viikko tilalle.Sama ongelma toistunut muissakin ex-ruokavarastoissa=(
      HARMI!!

    • jon

      Eksyin kerran kyseiseen kauppaan mutta en taida mennä enään oli niin viinalta haisevia asiakkaita mustalaisia jne että ei kiitos:-).

    • xera

      joo tiedän tapauksen ja samaa mieltä olen. Se on sellainen iso nais-henkilö joka hädin tuskin mahtuu tiskin taakse. Tuntuu ku kaverilla ei olis kaikki ihan kohdallaan...kattoo aina alta kulmien ja on todellakin hidas ku etana. Mitäköhän kriteerejä on päästä valintatalon kassalle? Miten työnantaja voi haluta sellaisen ihmisen asiaksapalveluun?? Karkoittaa viimisetkin asiakkaat...onneks ei tarvi siellä kovin useasti asioida..

    • Entinenasiakas

      Nykyään palvelu huonoa ja kamala ärtyisyys työntekijöillä!
      Siksi käyn Mintussa.
      Ennen siellä oli mukavia tyttöjä ja iloisia. Oli mukavaa mennä kauppaan asioille töitten jälkeen, jos oli raskas päivä töissä.Siellä piristyi.
      Asiakaspalvelullla voi ja jos käyttää tätä oikein, saada asiakkaat iloisiksi.

      • Anonyymi

        Mintussa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mintussa???

        Viesti sekä ketjun muut viestit on kirjoitettu vuonna 2006.
        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mintussa???

        K-market joka oli pari vuotta Lehtomäessä mutta kaatui kun puliukkojen rahat ei riittäneetkään sen ylläpitoon. Siis selkeä arviointivirhe Keskolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-market joka oli pari vuotta Lehtomäessä mutta kaatui kun puliukkojen rahat ei riittäneetkään sen ylläpitoon. Siis selkeä arviointivirhe Keskolta.

        Minttuun tuli uusi kauppias joka nosti kaljalaatikon hintaa 30 euroon. Samaan aikaan viereisessä S-marketissa sama kaljalaatikko maksoi 20 euroa. Ei mikään ihme, että kauppa meni nurin.


    • mie vaan

      me ollaan ainakin saatu aina ihan positiivista palvelua kyseisessä kaupassa. ihan iloisia myyjiä on ollut.. ehkä satuit vaan huonoon päivään paikalle..

    • ex myyjä

      joopa joo. olen ollut elintarvikekaupassa töissä vuosia ja tiedän tasantarkkaan millaisia katteita kauppiaat hamuavat. Esim. eräs keskon kauppa (jossa työskentelin) - muistan kun markat muuttuivat euroiksi, oli kauppiaan käsky tämä:
      - nyt kun markat muuttuvat euroiksi hinnat muutetaan täsmälleen vastaaviksi euroiksi, mutta kun tulee uutta tavaraa, niin nostetaan hintoja. Nyt on hyvä nostaa - ei asiakkaat tajua. Tuntu tosi pahalta "kusettamiselta" asiakkaita kohtaan, mutta tehtävä oli jos työpaikan halusit säilyttää.
      Se ei ollut itse keskusliikkeen käsky, vaan kauppiaan oma käsky. Keskusliike anto toisenlaiset ohjeet. Joten katetta tavaroissa on ja sillähän hintaa palvelua pitäis saada. Itse suosin varsin paljon nykyään Prismaa ja muita s-ryhmän kauppoja. Siellä palvelu on paljon asiakaslähtösempää ku keskon kaupoissa.

    • Anonyymi

      Missähän tää on sijainnut??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe