Kouvolan paras baari/Yökerho

Wagner Love

Niin mikäs on Kouvolan paras baari/Yökerho?
Asiallisia vastauksia kiitos.

65

7721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keneltä kysyy

      ja mistä tykkää. Nuorisolle on Onnelat sun muut ja vähän kokeneemmat käy Mulligansissa.

      • amarilloxx

        Amarillo on täysin ykkönen. Turha edes vaivautua muualle.


      • tumpelo87

        Mulligans on ykkönen...ei ehkä muuta kun lihavaa pillua...saa kuitenkin aina!!=)


      • VielHengis
        tumpelo87 kirjoitti:

        Mulligans on ykkönen...ei ehkä muuta kun lihavaa pillua...saa kuitenkin aina!!=)

        Tuomo sekaantuu ikuisuuden vanhoihin mummoihin ja kommentoi ikuisuuden vanhoihin ketjuihin.


      • Tumpelo87

        Mitäs läskipillua tuli taas vinkumaan?? Pitäähän herras miehenä muille kertoa mistä pillua saa!!=)


      • VielHengis
        Tumpelo87 kirjoitti:

        Mitäs läskipillua tuli taas vinkumaan?? Pitäähän herras miehenä muille kertoa mistä pillua saa!!=)

        Tuomo ja herras_mies samassa lauseessa? Kun Tuomo kertoo mistä saa puolikuollutta läskipillua, se kiinnostaa meitä yhtä paljon kuin kertoisit missä saa sekaantua eläimiin. Tuomon ainoa kriteeri pillulle on se että pillu on kiinne jossain millä on pulssi. Meillä muilla on enemmän kriteerejä.

        Älä aina ota niin ittees näistä kirjotuksista. Yrittäisit edes vittuilla uskottavasti.


      • tumpelo87

        No kuules sanoppas itse mistä saa hyvää pillua?? en vaimoksi läski pillua ota...kokeilen kerran...potkin sitten pellolle!!=)


      • VielHengis
        tumpelo87 kirjoitti:

        No kuules sanoppas itse mistä saa hyvää pillua?? en vaimoksi läski pillua ota...kokeilen kerran...potkin sitten pellolle!!=)

        Minä en ole väittänytkään että pystyisin kertomaan mistä tuollainen sika-naamari risuparta saisi pillua. Ei se niin mene että touhuat mummojen kanssa vain siksi ettei kukaan muu hommaa sulle kunnon naista. Ei se muitten vika ole.

        Rauhotu nyt jo. Ei tää niin vakavaa ole. Senku köyrit mummoja. Ei se meitä muita haittaa vaikka ajatus on kuvottava. Hyvä vaan että sä ja mummot ootte tyytyväisiä.


      • tumpelo87

        Mikäs mammanpoika se itse olet?? Persenaama varmaan!! saan muita kun mummoja...läski pilluja vaan....


      • VielHengis
        tumpelo87 kirjoitti:

        Mikäs mammanpoika se itse olet?? Persenaama varmaan!! saan muita kun mummoja...läski pilluja vaan....

        Kaikki Mulliganssin humppaajat on mummoja. Ei ole muiden ongelma kun et saa muuta ku läskejä. Tyydy kohtaloosi ja lopeta vertaistuen kerjääminen netissä. Jotkut on rumia ja niille ei irtoa kuin kännisiltä läskeiltä.

        Ota nyt ihan lunkisti vaan. Ihan hyvä että sä saat edes jotain, ku jotkut ei saa edes läskeiltä. Älä ole tommonen mielespahottaja kun sulle kerrotaan totuuksia.


      • Tumpelo87

        Kuules sinä mamman poika v alehtelet...!! Et ole pillua nähnytkään..
        =)


      • VielHengis
        Tumpelo87 kirjoitti:

        Kuules sinä mamman poika v alehtelet...!! Et ole pillua nähnytkään..
        =)

        Riittääkö älykkyytesi vastaamaan: Mitä olen valehdellut? Voit esim. kertoa missä valheellinen viestini on. Ymmärrän jos kykysi ei riitä.


      • Tumpelo87

        Mullissa myös nuoria läski pilluja....ymmärrän sinua itseäsi neitsyt mamman poikaa vituttaa kun pillua et saa...!!=)


      • VielHengis
        Tumpelo87 kirjoitti:

        Mullissa myös nuoria läski pilluja....ymmärrän sinua itseäsi neitsyt mamman poikaa vituttaa kun pillua et saa...!!=)

        Älykkyytesi ei riittänyt vastaamaan kysymykseen...


      • Tumpelo87

        Valehtelit...on myös muita kun mummoja...missä kauniit naiset??;)


    • pahalla

      mutta tuntuu että tätä samaa asiaa kysellään melkein joka viikko.Tuntuu että Kouvolassa olis tuhansia ravinteleita mistä kysyä mikä milloinkin on paras.

    • M K

      Kun Marilyn aikoinaan vaihtoi tyyliään yökerhosta keski-ikäisten humppahelvetiksi ei Kouvolaan jäänyt ainoatakaan kunnollista paikkaa tälläselle kahenkympin paremmalla puolella olevalle. Onnela sentään pääsi tasolle kohtuullinen, aina siihen asti kun alensivat ikärajoja niin, että just täysikäinenkin nuoriso sisään pääsee.

    • M K

      Niin, paras baari.. Vanha kunnon Illu(sion) aikoinaan oli mahtava baari aloitella/istua iltaa/tavata tuttuja. Nyt ei sitten ole enää sitäkään :( Ei korvaa Amarillo, vaikka miten yrittäisi.

      Taidan olla jo vanha ja tunteellinen höppänä, kaipailen kultaista nuoruutta ja vanhoja hyviä aikoja :)

      • Vanha höppänä

        Kai mäkin sitten oon vanha ja tunteellinen höppänä, mutta paras oli aikoinaan Vaakuna ennen kuin se muuttui nuorison teknohelvetiksi, siis kun oli se iso remontti missä koko sisustus muutettiin täysin ja ruvettiin soittamaan vaan teknoa, sitä ennen se oli tyylikäs yökerho.


      • mieltä
        Vanha höppänä kirjoitti:

        Kai mäkin sitten oon vanha ja tunteellinen höppänä, mutta paras oli aikoinaan Vaakuna ennen kuin se muuttui nuorison teknohelvetiksi, siis kun oli se iso remontti missä koko sisustus muutettiin täysin ja ruvettiin soittamaan vaan teknoa, sitä ennen se oli tyylikäs yökerho.

        Juuh, eipä taida täällä olla mitään kivaa paikkaa kolmenkympin hujakoilla oleville. Kaiholla minäkin muistelen kunnon vaakunan aikoja...


      • liuhfa
        mieltä kirjoitti:

        Juuh, eipä taida täällä olla mitään kivaa paikkaa kolmenkympin hujakoilla oleville. Kaiholla minäkin muistelen kunnon vaakunan aikoja...

        Samoilla linjoilla eli kun Mulligansin humpat ei oikein nappaa niin kyllä vanhaa kunnon Vaakunaa tulee ikävä. JOnnekin ku pitää kuitenkin mennä niin kyllä mono usein Onnelan suuntaan vie. Toki vaatii kunnon kooman ennen sinne menoa...


    • Pyöreä Torppa

      on ehdottomasti paras kuppila Kouvolassa. ei mitään turhia kotkotuksia tai prameita sisustuksia vaan pelkistettyä dokaamista.
      Mikäpä siellä on päiväkaljolla istua ja kuunnella epävireistä karaokea. Välillä ottaa kuuluisan lohileivän hiukopalaksi.
      Ja näkeepä siellä joskus jopa ns. hienostoakin hakemassa rahvaanomaisia kokemuksia!

      • ontto

        tykkäsin heti paikasta..semmonen kansankuppila. 2krt tai 3krt tai 4krt käyneenä. tarjoilijat mukavia misuja täytyy tulla kattoo uudestaan


    • rulaa parhaiten

      se löytyy Tanttarin metsästä. Happy hour-tarjouksena mm. kenkälankkia näkkärin päällä ja lasol 4cl sekä menneniä 2cl, kaikki yhteensä 2,50e !!!!

      • asiaaaaaaa

        voikkaalle. Eikä paikalla niin väliä. Sieltä ne löytyy.


    • Jotainrajaanyt

      Ilmankos kahelit kuusaan mummot luulevat nuorten miesten olevan heistä kiinnostuneita, kun eräs tuomo jahtaa heitä silmät kiiluen mulliganssissa...

    • ei.näin

      En tiedä. Varmaan nekin on jouduttu jo sulkemaan "säästösyistä" niinku kaikki Kouvolassa. Niiden pitäis pikkuhiljaa alkaa tajuta ettei toi säästämiin auta.

      • tumpelo87

        mulliganssia ei saa sulkea...!! helppo pillu taattava hinnalla millä hyvänsä!!=)


    • hahahahha

      Bar Q ei ainakaan. WNB gangsta räppäreiden sukurutsuluola. Yritetää esittää kovaa vaikka näytetään tytöltä.

      Aikuistukaa aikuiset miehet!!!

    • tumpelo87

      Mulligans...Barq,house of rock....näistä saa pillua!! etenkin mullin lihava pillut antavat aina....=)

    • ikiteiniX

      Mikä siinä on et Kouvolan n. yli ja ali 30 miehet ettii just ja just 18.vuotiaita naisia? Ootteko te vähä jääny henkisesti teiniksi?

      • Uffe32

        Se johtuu siitä, että naiset kun löytävät sidukan ja kermaliköörit niin paino nousee muutamassa vuodessa huomattavasti. 30 vuotiaat naiset ovat yleensä jo 25-35 kiloa ylipainoisia.
        Sitten kun ei ole kenenkään mielestä haluttava niin luetaan kiukkuisten feministien kirjoittamia artikkeleita naistenlehdistä jossa kehotetaan olemaan välittämättä miesten mielipiteistä.
        Näissä feministien kotkotuksissa läskikin muuttuu muodoiksi.
        Tottakai se on täysin miesten vika jos nainen ei välitä itsestään ja löydä miesseuraa.

        Minä ainakin etsin baarista 18 vuotiaita ne ovat timmissä kunnossa energisiä ja elämäniloisia.


      • tumpelo..87

        samaa mieltä...löysäpillut kertakäyttäkamaa...!!=)


    • piinipienipyörii

      Miksi tuo DJ Rusty saa soittaa joka paikassa vaikka on ihan paska dj? Suhteillako?

    • roolileikithalloweenina

      Eikö noi gangsta rappareiden matkijat Bar Q:ssa tajua miten idiooteilta näyttävät? Snapback lippis päähän ja huivi nenän alapuolelle.

      Välillä näkee matkakeskuksella bussia venaamassa näitä apinoita. Ooh oon kova oon poltellu maria kaks kertaa uuuh.

    • höpöhöpövaan

      "Minä ainakin etsin baarista 18 vuotiaita ne ovat timmissä kunnossa energisiä ja elämäniloisia."


      paskat sinä mitään pikkuhuoria halua etsiä, kunhan kiukuspäissäsi vaan riippakullinesi kimität kun 30v naiset eivät sinulle seuraa ole antaneet.

      niinhän se teillä aina menee vai mitä?
      tuskin kukaan aikuinen etsii seuraa pikkutytöistä jos saa aikuistakin naista?

    • saahansitäettiä

      "Mikä siinä on et Kouvolan n. yli ja ali 30 miehet ettii just ja just 18.vuotiaita naisia? Ootteko te vähä jääny henkisesti teiniksi?"

      saahan sitä ettiä mitä haluaa ja nussia paksuksi vaikka naapurin koiran.
      tosin 30 naiset on kyllä kauniimpia

    • TeletappiHyvähappi

      Kouvolan paras baari on ehdottomasti teletappibaari. Sinne on ilmainen sisäänpääsy eikä portsarit heitä ikinä ulos. Juomatkin maksaa alle euron pullo.

    • montunmuistot

      Paras baari oli aloitella aikanaan aseman monttu. Siellä oli menoa ja meininkiä, poke ovella jne.

      Siellä viihtyi pidempääkin.

      • kysyy

        Aikanaan entä nyt?


      • montunmuistot
        kysyy kirjoitti:

        Aikanaan entä nyt?

        No nyt en ole moniin vuosiin käyny kouvolan baareissa kun harvoin. Harventunut noi juhlimiset ja silloin kun olen juhlinut, olenkin käynyt muissa kaupungeissa ja reissusta palatessa joskus jäänyt kouvolan mestoihin.

        No riippuu vähän ajankohdasta, oletko viikolla, kesällä tai talvella jne. Kesällä viikolla on ollut vanhassa mestarissa kova meno, kun on lähes päivittäin aukikin kolmeen.

        Myöskin mutteri on ok. varsinkin jos on vkl. karaokekisoja, niin porukkaa muualtakin.

        Teinihelvetit ei kiinnosta. Mullikas ihan kiva ilta ollut, mut sekin 2011. Että tätä nykyy ei siitä tietoo.


      • Tumpelo..87

        Mullikassa saa pillua aina...piipahda ihmeessä uudestaan!! =) aika löysää pillua tarjonta tosin.....


    • eisiinäookaanmikää

      "Mikä siinä on et Kouvolan n. yli ja ali 30 miehet ettii just ja just 18.vuotiaita naisia? Ootteko te vähä jääny henkisesti teiniksi?"

      pyh, ton ikäset pikkulutkat ei oo naisia.
      ja sen ikäset miehet löytää varmasti parempaa kuin 18v...

      ne on pikkutyttöjen märkiä unia vaan että raavaat isomahaiset 30 äijät
      niitä etsisi.
      kyllä löytyy parempaa!

      • montunmuistot

        Samaa mieltä. Minulla oli 21 vuotiaana 35v muija ketä tapailin hauskanpidon merkeissä n. vuoden päivät. Ja just 18-20 vuotiaana baareista lähti mukaan lähes aina 25-35 vuotiaita. Keskimäärin 30v.

        Itse olen ollut ns. vanhoihin raameihin syntynyt ja 16v kossua alkosta ostin jne. Toki oli niitä mun ikäisiäkin, mutta seksi ja jutut oli täysin eri planeetalta aikuisella naisella, kuin teineillä. Lisäksi se nosti omaakin itsetuntoa kun sai tehtyy vaikutuksen. ;)

        Veikkaan että olisin henkisesti paljon vähemmän kehittynyt, jos olisin pyörinyt teinien kanssa. 18 vuotiaalle oli ihan kehittävää kaikinpuolin tavata n. 10v vanhempia Naisia.

        Ällötti nekin, ketkä 18 vuotiaana ajoivat pillurallia yläasteen ympärillä ja iskivät 14-16v LAPSIA. Hyi hitto!!!


      • arvaaa

        Tollaiseen monttuun vois ampua A.K 47 ,naisen pahoinpitelijä!


    • isokokoinenkovajätkä

      tuu rohkeesti vaa koittamaan ja muista puhtaat pöksyt mukaan kun vanhat kastuu kuitenkin

      • jjoojo

        Laita kuule vaipat ,ettei sulla paskat valu lattioille.Mikähän sullakin on kovaa?HAHAHA


      • Vekelpaskathousus

        Nii veke zuni vaipat vaan jalkaan ettei paskatoo aina housus ku kerra viikos uskaltaudut kauppaa kävelee


      • potkukyniksenpyllyyn
        jjoojo kirjoitti:

        Laita kuule vaipat ,ettei sulla paskat valu lattioille.Mikähän sullakin on kovaa?HAHAHA

        ai mikä mulla on kovaa?
        nyrkit ja kengän kärjet.

        voi olla sulla lähtö kovaa kun kevyempi luuranko olet.

        se on tää some huvittava paikka kun tänne uskaltautuu kaikki
        alle satakiloiset laihat simpanssit isottelemaan vaikka isoa ei
        ole missään. elopainoakaan ei ole edes sataa kiloa.

        onko kouvola täynnä homoja kun laihuus on noin suosittua jopa
        ukkojen piirissä?
        yleensähän hintit niitä pikku lihaksia pullistelee ja liikkuu kireissä vetimissä.
        akkojen touhua semmonen on.

        niin että kukahan se housuun paskoo hajuttomia ämmien pieruja?
        sellainen kuka karttaa makkaraa ja olutta, eli munaton kakara.


    • betoniaaa

      Nykyään Betony. Ei tarvitse katsella kenenkään yrittävän tanssia on yksi perustelu. Musiikki tarpeeksi hiljaisella että voi puhua. Ystävällinen henkilökunta. Miinuksena liian pienet tilat.

    • tosiäijä130koogee

      "Minä ainakin etsin baarista 18 vuotiaita ne ovat timmissä kunnossa energisiä ja elämäniloisia."

      pyh, vitut ovat.
      parempia saa 30 naisista ketkä ei näytä anoreksiasta kärsiviltä ja jotka on naisellisen kauniitakin, toisin mitä pikkuhuorat.
      sakkolihan paneminen on tietty hauskaa vaihtelua mutta jos pelimies taidot on kohdillaan ( mitä luusereilla ei ole ) niin saa ikäistäänkin oikeaa naista.

      että eläpä viitti yleistää pikku pissiksiä niin maan maailman tappiin asti.
      mutta jos niitä saa panna saman ikäiset rusinamunat niin saan minäkin
      niitä panna jos ne antaa ( ikää 40v ja muna pystyssä joka päivä yli 20cm kovana ).

      ei tällä palstalla mussuta kuin paskahousut ja pellet toisin kuin minä.
      tumpelo87 tuskin saa edes näin pitkää litaniaa tänne kirjoitettua.
      sekin kertoo jo ettei muuta seuraa löydä kuin nuorisotalon pikkuhuoria joilla
      on vittu samaa kokoa mitä tumpelon aivotkin.

      ennen tätä paskasometusta ei sanojaan äijät häpeilleet.
      nyt on kaikenmaailman hinttarit tutkimassa nettipalstoja mitä paskaa
      tänne pulputetaan, hui sentään.
      ihan sakkoa pitäs maksella jos pahan sanan päästää.

    • negerionpelle

      loput kouvoloidit onkin sitten näitä vitun saatanan matuturpia jotka porukalla pelleilee ja isottelee vitun mutaturvat.
      pikkukakaroistakin näillä vitun parta apinoilla on suuret puheet itsestään ja näille nuoruus on joku vitun status kovuudelle vielä, ai vittu kun ottaa aivoon nää!

      kerran kun kadulla mulle vittuilevat niin lähtee partalapsi vittu pietarin maille ja muut saatanan hispaanot perässä!
      oppivat vittu että suomessa ei kakskymppiset partasuut pitkään hypi aikuisten miesten tiellä, tai löytävät teholta ittensä!

    • tattoopower

      Arvatkaas ketkä vie kaikki naiset? Voikkaan isot, vahvat, lihaksikkaiksi treenatut 140kg painavat tatuoidut linnankundit, jotka ajoi mannet pois kouvolan alueelta.

      • tumpelo..87

        älä valehtele mamman poika!! Minä itse vien kaikki naiset!!=)


      • tumpelo..87

        Vanhan kertausta: Kun Tuomo kertoo mistä saa puolikuollutta läskipillua, se kiinnostaa meitä yhtä paljon kuin kertoisit missä saa sekaantua eläimiin. Tuomon ainoa kriteeri pillulle on se että pillu on kiinne jossain millä on pulssi. Meillä muilla on enemmän kriteerejä.


      • Tumpelo..87

        Minun kriteerini vaimoksi..
        .pitää olla tiukka pillu ei iso pillu...isopillu kelpaa kertapanoksi!!=) sinä selittelet...et saisi varmaan edes isoa pillua...=)


    • vittuasinäoletvailla

      "älä valehtele mamman poika!! Minä itse vien kaikki naiset!!=)"

      sinä vitut mitään vie.
      haukut naisia täällä.
      laita edes etunimesi ja paikka missä haluat tipahtaa niin
      se riittää?

      T: janne

      • Tumpelo..87

        Tules valkealan apsille niin äijjä tipahtaa maan p7ntaan alta aikayksikön!!=)


    • Paljon_juonnut

      Heikko on Kouvolan ravintolatarjonta nykyään, ei vaan yksinkertaisesti asiakaspohja riitä baareja elättämään. Nuoriso vielä vähän yrittää noissa käydä mutta ei heilläkään rahaa ole noissa kuluttaa. Amarillo paras nuoriso paikka, Mulligans vanhemmalle väelle.

      • tumpelo..87

        Mulligans ja saanti taattua...aika pulskaa eukkoa tosin...


    • käpykylä-on-käpykylä

      Haetaanko Kouvolan baaria 2009 edeltävältä ajalta vai sen jälkeistä?? Pitää muistaa, että Kouvola-nimisessä tuppukylässä oli silloin vain 30 000 asukasta ja pinta-ala vaivaiset 1,5 % nykyisestä lehmiläänistä, josta on jo 10 vuodessa paennut 5000 ihmistä.

    • Anonyymi

      Pojat jotka kovasti yrittää räppää, mutta eivät osaa. BAR Q.

    • Anonyymi

      Juu, mutta vanhakin halua vittua.

    • Anonyymi

      samaa paskaa kaikki. mölyäviä apinoita ja ei kuule mitään.
      kotona parempi ryypätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe