Yhteensopivuus??

Utelias

Onko kellään mitään tietoa miten hyvin Leijona/Lohikäärme(m)(76) ja Neitsyt/Apina(n)(80)sopivat yhteen ku olen löytänyt sellasen timantin et mielellään en päästäs tätä kaunista mutta herkkää neitiä meneen,mut en halua loukata kun on nii hieno ihminen kyseessä!!
Me ollaan kavreerattu jo jonku aikaa ja nyt molemmat tunnusti et on tunteita muitakin ja paljon, eli jos joku ihana immeinen vois auttaa täsä kymysyksessä???

2

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basu

Heissuli... Kuules Leijonan ja Neitsyen osalta ette oikeastaan sovi, mutta ei hätää. Se on oikeestaan sinusta kiinni. Kannattaa välttää mahdollisimman paljon tilanteita joista neityt voi tulla mustasukkaiseksi. Silloin teillä menee hyvin. Leijonat on yleensä vilkkaita ihmisiä myös naisrintamalla ja se ei aina neitsyttä miellytä. Neitsyt loukkaantuu helposti ja tulee petetyksi jos se joutuu sellaiseen tilanteeseen. "Housut jalassa" kirjaimellisesti niin eiköhän pysy neitsyt neiti tyytyväisenä.

Kiinalaisten horoskooppien kohdalla teillä on toivoa. Te ette ole ihan 100% suosiossa, mutta jos se ei teitä haittaa ja yritystä on molemmin puolin niin teillä ei pitäisi olla hätää. Kompromissit peliin niin kyllä te pärjäätte. Lohikäärmeet on ylpeitä ja joskus vähän itsekeskeisiä, mutta jos joskus pystyt niin anna periksi. Kulta on sitte tyytyväinen. Apina on aika sopeutuva joten ei pitäisi olla ongelmia.

Toivottavasti neuvoista oli apua teille! Ja hyvät jatkot vain :)

• Utelias

Joo kiitoksia näistä, ja kyl mie sen tiesin et se kiinalainen jotenki passas mut se länsimaalainen ei, tai näin olen joskus saanu kuulla mut hyvä et valotit vähän tätä ja mun uuden kultsin välistä mahiksia, so thanks =)

Elämän iloa kaikille monta tuhatta kiloa =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      25
      3130
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2269
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2143
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1929
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1623
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      41
      1421
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1349
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1285
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      114
      1130
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1096
    Aihe