Yhteensopivuus??

Utelias

Onko kellään mitään tietoa miten hyvin Leijona/Lohikäärme(m)(76) ja Neitsyt/Apina(n)(80)sopivat yhteen ku olen löytänyt sellasen timantin et mielellään en päästäs tätä kaunista mutta herkkää neitiä meneen,mut en halua loukata kun on nii hieno ihminen kyseessä!!
Me ollaan kavreerattu jo jonku aikaa ja nyt molemmat tunnusti et on tunteita muitakin ja paljon, eli jos joku ihana immeinen vois auttaa täsä kymysyksessä???

2

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basu

      Heissuli... Kuules Leijonan ja Neitsyen osalta ette oikeastaan sovi, mutta ei hätää. Se on oikeestaan sinusta kiinni. Kannattaa välttää mahdollisimman paljon tilanteita joista neityt voi tulla mustasukkaiseksi. Silloin teillä menee hyvin. Leijonat on yleensä vilkkaita ihmisiä myös naisrintamalla ja se ei aina neitsyttä miellytä. Neitsyt loukkaantuu helposti ja tulee petetyksi jos se joutuu sellaiseen tilanteeseen. "Housut jalassa" kirjaimellisesti niin eiköhän pysy neitsyt neiti tyytyväisenä.

      Kiinalaisten horoskooppien kohdalla teillä on toivoa. Te ette ole ihan 100% suosiossa, mutta jos se ei teitä haittaa ja yritystä on molemmin puolin niin teillä ei pitäisi olla hätää. Kompromissit peliin niin kyllä te pärjäätte. Lohikäärmeet on ylpeitä ja joskus vähän itsekeskeisiä, mutta jos joskus pystyt niin anna periksi. Kulta on sitte tyytyväinen. Apina on aika sopeutuva joten ei pitäisi olla ongelmia.

      Toivottavasti neuvoista oli apua teille! Ja hyvät jatkot vain :)

      • Utelias

        Joo kiitoksia näistä, ja kyl mie sen tiesin et se kiinalainen jotenki passas mut se länsimaalainen ei, tai näin olen joskus saanu kuulla mut hyvä et valotit vähän tätä ja mun uuden kultsin välistä mahiksia, so thanks =)

        Elämän iloa kaikille monta tuhatta kiloa =))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe