Yhteensopivuus??

Utelias

Onko kellään mitään tietoa miten hyvin Leijona/Lohikäärme(m)(76) ja Neitsyt/Apina(n)(80)sopivat yhteen ku olen löytänyt sellasen timantin et mielellään en päästäs tätä kaunista mutta herkkää neitiä meneen,mut en halua loukata kun on nii hieno ihminen kyseessä!!
Me ollaan kavreerattu jo jonku aikaa ja nyt molemmat tunnusti et on tunteita muitakin ja paljon, eli jos joku ihana immeinen vois auttaa täsä kymysyksessä???

2

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Basu

Heissuli... Kuules Leijonan ja Neitsyen osalta ette oikeastaan sovi, mutta ei hätää. Se on oikeestaan sinusta kiinni. Kannattaa välttää mahdollisimman paljon tilanteita joista neityt voi tulla mustasukkaiseksi. Silloin teillä menee hyvin. Leijonat on yleensä vilkkaita ihmisiä myös naisrintamalla ja se ei aina neitsyttä miellytä. Neitsyt loukkaantuu helposti ja tulee petetyksi jos se joutuu sellaiseen tilanteeseen. "Housut jalassa" kirjaimellisesti niin eiköhän pysy neitsyt neiti tyytyväisenä.

Kiinalaisten horoskooppien kohdalla teillä on toivoa. Te ette ole ihan 100% suosiossa, mutta jos se ei teitä haittaa ja yritystä on molemmin puolin niin teillä ei pitäisi olla hätää. Kompromissit peliin niin kyllä te pärjäätte. Lohikäärmeet on ylpeitä ja joskus vähän itsekeskeisiä, mutta jos joskus pystyt niin anna periksi. Kulta on sitte tyytyväinen. Apina on aika sopeutuva joten ei pitäisi olla ongelmia.

Toivottavasti neuvoista oli apua teille! Ja hyvät jatkot vain :)

• Utelias

Joo kiitoksia näistä, ja kyl mie sen tiesin et se kiinalainen jotenki passas mut se länsimaalainen ei, tai näin olen joskus saanu kuulla mut hyvä et valotit vähän tätä ja mun uuden kultsin välistä mahiksia, so thanks =)

Elämän iloa kaikille monta tuhatta kiloa =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1600
    2. 210
      1487
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      990
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      777
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      745
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      702
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      695
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      692
    10. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      686
    Aihe