minkälaisia ja missä kanarialla on nudistirantoja?
kanarian rannat
33
8189
Vastaukset
- Tiialle
Espanjasta tietoa löytyy runsaasti suomen suurimmasta naturisti keskustelu viestiketjusta. Osoite sinne:
http://forum.soneraplaza.fi/messages/148666578.html- Kiitos
On hyvä että joku panostaa vapaaseen valintaan, jos ei ole jäsen natustiliitoissa. Antamassasi osoitetiedossa on paljon tietoa monista vaihtoehdoista Espanjassa.
- Espanjaanko?
Ne jotka suunnittelee matkustamista, ehkä suurimpaan naturistimaahan, jossa tunnetusti on hyvät ja vapaat rannat.
Ylen tietosivu; http://ww2.yle.fi/pls/show/frameUutiset?id=213916 ilmoittelee, Eta aloittaa uudelleen aseellisen taistelun.
Etan taistelu on vanha asia, taistelua on käyty Baskimaan itsenäisyydestä lähes 30 vuotta, Etalle ei riitä laaja autonomia, vaan se jatkaa taistelua täydellisestä itsenäisyydestään. - Tiialle
Katso turvallinen matka kohde, kesä on myynnissä;
http://fi.soneraplaza.net/kauppakanava/redirect/1,14593,1-2-629,00.html - Faubus
Gran Canarialla on kuuluisa Maspalomasin dyynialue, jossa on aika iso alue erikseen merkitty naturisteille. Se on myös homojen suosima paikka. Gran Canarialla on myös rauhallisempia rantoja, mutta niihin pitää erikseen osata mennä, turisti ei sattumoisin löydä.
Fuerteventura on naturistin paratiisi, siellä on paljon rauhallista rantaa ja paljon naturisteja.
Lanzarotellakin on mm. legendaarinen "Papukaijaranta" Playa Blancan lähellä.
Teneriffalla sensijaan ei ole montakaan paikkaa.
Kaikista näistä löytyy tietoa osoitteesta http://www.naturismo.org/canarias.html jossa on luettelo kaikkien saarten naturistirannoista; monen kohdalla on nappi josta avautuu valokuva tai pieni kartankappale joka opastaa rannalle.- Johan
Käydessäni siellä papukaijarannalla, olimme seuralaiseni kanssa ainoat alastomat. Sitäpaitsi sinne oli älyttömän huono tie, taisi mennä vuokraamon autosta runko poikki! Ainakin pamahdus oli sitä luokkaa. Mutta Fuerteventurassa rantaa piisaa. Eikä naturismin harjoittamiseen tarvi minnekään rannalle mennä. Dyyneillä voi kävellä tai juosta vaikka koko päivän ihan aatamina. Ja tulipa autoiltuakin saari päästä päähän ihan siinä samassa asussa.
- kokematon LM
kiitos Faubus tuosta linkistä.olen hakenut vastaavaa tietoa todella kauan enkä ole löytänyt.
- nakuna lomalla
Johan kirjoitti:
Käydessäni siellä papukaijarannalla, olimme seuralaiseni kanssa ainoat alastomat. Sitäpaitsi sinne oli älyttömän huono tie, taisi mennä vuokraamon autosta runko poikki! Ainakin pamahdus oli sitä luokkaa. Mutta Fuerteventurassa rantaa piisaa. Eikä naturismin harjoittamiseen tarvi minnekään rannalle mennä. Dyyneillä voi kävellä tai juosta vaikka koko päivän ihan aatamina. Ja tulipa autoiltuakin saari päästä päähän ihan siinä samassa asussa.
Kävimme tuossa joulun alla pariviikkoa Fuerteventuralla, paikka oli meille ainakin pettymys, silmänkantamattomiin rosoisia kalliota eikä Corralejon dyynit houkutellut sen kummemmin.
Kävimme myös saaren eteläosassa Jandian hiekkarannalla jossa kyllä hiekkaa ja aurinkoa riitti, mutta ilmeisesti nuo kaksi viikkoa oli tehneet tehtävänsä kun paikka ei enää herättänyt kiinnostusta.Matkamme oli enempi ns.2viikon kaupunkiloma(kyläpahasia), samanlaisia mielipiteitä saimme kuulla muiltakin turisteilta.
Kävimme toki Suomalaisella sisulla lähes jokapäivä
rannalla mutta mistään nakurannasta ei oikein voinut puhua olimme lähes ainoat jotka ottivat aurinkoa ilkosillaan, tunsimme itsemme aika orvoiksi tuolla rannalla.
Olemme suunitelleet vielä tänätalvena lähteä "korjausmatkalle" Inglesin rannoille,jossa tunnemme olomme kotoisammaksi siellä kun on laajat hiekkarannat eikä vain pahaset kinttupolut.
Ennenkaikkea voi ottaa nakuna aurinkoa ihan rauhassa kenenkään tuijottamatta.
Fuerteventura on tuulista päätellen enempikin surffaajien kuin auringonottajien saari
- Tiialle
Tavoittelet Espanjaa Tiia!
EU alueen paras linkki lista, löytyy:
http://spainforvisitors.com/sections/nudistbeaches.htm
Paras vaihtoehto on kuitenkin, menet haku koneella netistä tutkiin, hakusana on esim: spain nudist
Tai jos vain haluat tietoa Canarialta, tässä on kaikki tieto:
http://www.google.fi/search?q=canaria naturist&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=fi&lr=
Parhaana hakukoneena pidän http://www.google.fi
Hyvää matkaa! - Jussi
www.nudismo-naturismo.com
- Lisäksi
Jos vain haluat tietoa Canarialta, tässä on kaikki tieto:
http://www.google.fi/search?q=canaria naturist&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=fi&lr=
muuta ei löydy netistä, joten jos matkasi ei näillä muutamalla tuhannella tiedolla toteudu, suunittelusi mukaan, niin tiedossa ei ole vikaa, vaan vikaa täytyy etsiä muualta.
Voit vielä yrittää jotain muuta tietoa hakea , tähän paras tieto on: http://fkk-online.de/links.htm, se on koko EU alueen paras lista.
- Johan
Varataan majoitus, ostetaan lento, vuokrataan auto ja menoksi. Siellä se ranta on.
Nettisurfailut sitten erikseen. - Täysinautinto
Olin viime vuoden lopulla kolme viikkoa Maspalomaksessa. Vietin paljon myös aikaa nudistirannalla. Sielä olevan porukan keski-ikä on noin 50 vuotta. Onneksi nuorempiakin löytyy.
Yhtenä päivänä etsin suojaisen ja yksinäisen paikan ja kävin ottamaan rajatonta rusketusta. Olin varmaankin nukahtanut, koska heräsin siihen, että kuulin läheltäni suomalaista puhetta. Raotin varovasti silmiäni ja näin muutaman metrin päässä kaksi keksi-ikäistä alastonta naista hyväilemssä toisiaan. Minulla alkoi tietysti välittömästi seista. Hetken kuluttua toinen naisista huomasi tilani. Naiset luulivat ilmeisesti minua ulkomaalaiseksi koska juttelivat aivan avoimesti suomeksi. Suunnittelivat mitä kaikkea minulle voisi tehdä. Tätä kuunnellessa penikseni seisoi entistä ryhdikkäämpänä ja kovempana. Minä teeskentelin edeleen nukkuvani. Sitten toinen naisista tuli viereeni ja alkoi hyväillä penistäni. Ensin käsin ja sitten huulin. Hetken päästä myös toinen naisista yhtyi hyväilyihin käyden siten päälleni, että hänen posliininen pimpsansa oli minun kasvojeni yläpuolella. Toinen naisista sujautti penikseni omaan vaginaansa. Sitten naiset kävivät suutelemaan toisiaan. Minä kävin nuolemaan kasvojeni yläpuolela olevaa todella kaunista posliinin sileää häpyä. En tietysti kestänyt tuota kuin hetken vaan purkauduin naisen sisälle. Myös molemmat naiset saivat silloin orgasmin.
Emme puhuneet kokoa aikan sanaakaan. Hetken päästä naiset keräsivät pyyhkeensä ja lähtivät pois. Kokemus oli todella nautinto. Ja vielä sanotaan että suomalaiset naiset ovat häveliäitä.- zzzzz
Minkä satusetätopeliuksen olemmekaan saaneet joukkoomme. Voisit aloittaa vaikka jossakin Jallu-lehdessä.
- Gran Kanariaan ihastunut
Itse olen käynyt 90-luvun alusta saakka Maspalomaksen dyyneillä. Meno dyynien sisäosassa nudistien suosimalla alueella on muuttunut melkoisesti viime vuosina. Parina viime vuotena on ollut näkyvissä seksiä entistä enemmän. Viime joulukuussa meno oli jo melko villiä.
Kerrankin yksi saksalainen mies ja kaksi naista rakasteli aivan estottomasti. Ympärille oli kokoontunut rinki alastomia itseään tyydyttäviä miehiä ja naisia katsomaan tuota menoa. Miehet runkkasivat ja suihkuttivat siemennesteensä rakastelijoiden päälle. Osa naisista liittyi mukaan rakasteluun.
Minäkin menin uteliaisuuttani katsomaan mitä piirin sisällä tapahtuu. Seisoessa ringissä viereinen nainen otti kädestäni kiinni ja veti sen haarojensa väliin kehoittaen minua tyydyttämään häntä sormin. Sitten hän otti kiinni juhlakunnossa seisovasta peniksestäni ja alkoi runkata minua. Niin siinä sitten tulimme molemmat tyytyväisiksi.
Koko dyynialueella meno ei kyllä totuuden nimissä ole yhtä hurjaa. Alue on niin suuri, että sieltä varmasti jokainen löytää mieleisensä seuran ja paikan. Löytyy niin rauhallisia alueita, että voi olla vaikka koko päivän yksin kenenkään häiritsemättä.
Rannan läheinen alue on myös aivan asiallinen. - Sipe
Gran Kanariaan ihastunut kirjoitti:
Itse olen käynyt 90-luvun alusta saakka Maspalomaksen dyyneillä. Meno dyynien sisäosassa nudistien suosimalla alueella on muuttunut melkoisesti viime vuosina. Parina viime vuotena on ollut näkyvissä seksiä entistä enemmän. Viime joulukuussa meno oli jo melko villiä.
Kerrankin yksi saksalainen mies ja kaksi naista rakasteli aivan estottomasti. Ympärille oli kokoontunut rinki alastomia itseään tyydyttäviä miehiä ja naisia katsomaan tuota menoa. Miehet runkkasivat ja suihkuttivat siemennesteensä rakastelijoiden päälle. Osa naisista liittyi mukaan rakasteluun.
Minäkin menin uteliaisuuttani katsomaan mitä piirin sisällä tapahtuu. Seisoessa ringissä viereinen nainen otti kädestäni kiinni ja veti sen haarojensa väliin kehoittaen minua tyydyttämään häntä sormin. Sitten hän otti kiinni juhlakunnossa seisovasta peniksestäni ja alkoi runkata minua. Niin siinä sitten tulimme molemmat tyytyväisiksi.
Koko dyynialueella meno ei kyllä totuuden nimissä ole yhtä hurjaa. Alue on niin suuri, että sieltä varmasti jokainen löytää mieleisensä seuran ja paikan. Löytyy niin rauhallisia alueita, että voi olla vaikka koko päivän yksin kenenkään häiritsemättä.
Rannan läheinen alue on myös aivan asiallinen.Myös minun havaintojeni mukaan nuo "ringit" ovat lisääntyneet Maspalomaksen dyyneillä. Ennen siellä näkyin vain toisiaan hyväileviä homo- ja lesbopaperja. Nyt viime marraskuussa aivan avoimesti rakastelevia heteroita.
Myös ystävallisiä palvelujen tarjoajia oli. Olin ottamassa aurinkoa Eevan asussa ja samalla viihdytin itseäni, kun minulta tultiin kysymään, että tarvitsenko apua. Nostaessani katseeni totesin avun tarjoajan olevan komea kauttaaltaan ruskettunut noin 30-vuotias uros, jolla oli mahtavin näkemäni erektio. Tottakai tuollainen apu kelpasi. - Mielikuvitusta
".....keksi-ikäistä alastonta naista hyväilemssä toisiaan."
Kyllä on paksua. En ole kyllä huomannut mitään vastaavaa siellä käydessäni. Sen sijaan näin usein rannalla partioivia poliisiautoja sekä mönkijöillä pitkin dyynejä liikkuvia vartijoita.
Jos meno on kuvatun kaltaista, aluehan voitaisiin samantien sulkea. Sehän on sentään luonnonsuojelualuetta. - zzzzzz
Mielikuvitusta kirjoitti:
".....keksi-ikäistä alastonta naista hyväilemssä toisiaan."
Kyllä on paksua. En ole kyllä huomannut mitään vastaavaa siellä käydessäni. Sen sijaan näin usein rannalla partioivia poliisiautoja sekä mönkijöillä pitkin dyynejä liikkuvia vartijoita.
Jos meno on kuvatun kaltaista, aluehan voitaisiin samantien sulkea. Sehän on sentään luonnonsuojelualuetta.Nämä on niitä jotka seikkaileet päivät ja yöt netissä ja haaveilevat. Menee päivät ja yöt sekaisin, samoin tosi ja kuvittelu.
Yleensäkin on aika helppo jostakin jutusta päätellä onko kyseinen kirjoittaja edes käynyt kyseisessä kohteessa. - kanarian kävijä
zzzzzz kirjoitti:
Nämä on niitä jotka seikkaileet päivät ja yöt netissä ja haaveilevat. Menee päivät ja yöt sekaisin, samoin tosi ja kuvittelu.
Yleensäkin on aika helppo jostakin jutusta päätellä onko kyseinen kirjoittaja edes käynyt kyseisessä kohteessa.Kyllä nuo jutut on pitkälti todenmukaisia, ehkä jonkinverran väritettyjä. Olemme vaimoni kanssa käyneet viimeiset 5 vuotta Maspalomaksen dyyneillä ja havaintoni mukaan meno siellä on tosiaan välillä aika villiä. Tosin suurimmaksi osaksi Saksalaisten toimesta, he harrastavat seksiä julkisesti ja täysin estoitta. Jos he niin miksei sitten mekin, onhan se niin erilaista rakastella kuuman auringon alla kuin kotona.
Porukka tosiaan seisoo ringissä ympärillä, toiset tyydyttävät itseään toiset vain katselevat menoa.
Olemme mekin erään Saksalaisparin toimesta tulleet houkutelluksi hotelliin "jatkoille" ja kyllä meillä oli ihan mukava yö heidän kanssaan.
Viime reissulla tein sellaisen havainnon että nakuilijat olivat levittäytyneet lähes koko rannalle aurinkoa ottamaan,pelaamaan tai muutenvain oleilemaan, mutta nämä seksitouhut hoidetaan edelleen,onneksi, dyynien suojassa . - loma
kanarian kävijä kirjoitti:
Kyllä nuo jutut on pitkälti todenmukaisia, ehkä jonkinverran väritettyjä. Olemme vaimoni kanssa käyneet viimeiset 5 vuotta Maspalomaksen dyyneillä ja havaintoni mukaan meno siellä on tosiaan välillä aika villiä. Tosin suurimmaksi osaksi Saksalaisten toimesta, he harrastavat seksiä julkisesti ja täysin estoitta. Jos he niin miksei sitten mekin, onhan se niin erilaista rakastella kuuman auringon alla kuin kotona.
Porukka tosiaan seisoo ringissä ympärillä, toiset tyydyttävät itseään toiset vain katselevat menoa.
Olemme mekin erään Saksalaisparin toimesta tulleet houkutelluksi hotelliin "jatkoille" ja kyllä meillä oli ihan mukava yö heidän kanssaan.
Viime reissulla tein sellaisen havainnon että nakuilijat olivat levittäytyneet lähes koko rannalle aurinkoa ottamaan,pelaamaan tai muutenvain oleilemaan, mutta nämä seksitouhut hoidetaan edelleen,onneksi, dyynien suojassa .Olemme lähdössä lomalle ja myös nakurannat täytyy kokea, mutta miten on jos mies rannalla lähtee katselemaan muualle ja nainen jää yksin makailemaan onko takaisin tullessa siellä hänen vieressä mahdollinen viihdyttäjä paikalla.
- Nudisti
loma kirjoitti:
Olemme lähdössä lomalle ja myös nakurannat täytyy kokea, mutta miten on jos mies rannalla lähtee katselemaan muualle ja nainen jää yksin makailemaan onko takaisin tullessa siellä hänen vieressä mahdollinen viihdyttäjä paikalla.
Se on kokonaan naisesta kiinni, miten siihen suhtautuu. Jos joku tulee, luontevin systeemi on se, keskustelee asiallisesti, jos alkaa tulemaan sellaista keskustelua, että ei kiinnosta, pyytää kohteliaasti siirtymään muualle.
Keskustelu on tervettä, jos aiheetkin on, joten siinä on mahdollisuus tehdä tunnetuksi naturismia.
Nudisti - Nudisti
Kyllä nuo jutut on pitkälti todenmukaisia, ehkä jonkinverran väritettyjä. Olemme vaimoni kanssa käyneet viimeiset 5 vuotta Maspalomaksen dyyneillä ja havaintoni mukaan meno siellä on tosiaan välillä aika villiä. Tosin suurimmaksi osaksi Saksalaisten toimesta, he harrastavat seksiä julkisesti ja täysin estoitta. Jos he niin miksei sitten mekin, onhan se niin erilaista rakastella kuuman auringon alla kuin kotona.
Viime reissulla tein sellaisen havainnon että nakuilijat olivat levittäytyneet lähes koko rannalle aurinkoa ottamaan,pelaamaan tai muutenvain oleilemaan, mutta nämä seksitouhut hoidetaan edelleen,onneksi, dyynien suojassa .Ei yhdessä siis ole yksin vika, jopa myönnät.
Itse en ole vastaavaan perheeni kanssa törmännyt, olen käynyt viisi kertaa, eikä isompia valittamisen paikkoja ole.
Britit ja Saksalaiset on vilkkaita, mutta ei häiriöksi. Ne vaan on niin paljon edellä meitä kaikessa tällä alueella.
Nudisti - zzzzzz
Nudisti kirjoitti:
Ei yhdessä siis ole yksin vika, jopa myönnät.
Itse en ole vastaavaan perheeni kanssa törmännyt, olen käynyt viisi kertaa, eikä isompia valittamisen paikkoja ole.
Britit ja Saksalaiset on vilkkaita, mutta ei häiriöksi. Ne vaan on niin paljon edellä meitä kaikessa tällä alueella.
NudistiÄlä viitsi höpöttää asiasta, josta et näytä tajuavan vähääkään.
- nudisti2
zzzzzz kirjoitti:
Älä viitsi höpöttää asiasta, josta et näytä tajuavan vähääkään.
Arvoisa zzzzzzz kirjoitat aivan totta. Kyseine kirjoittaja ei omaa perhettä eikä ole käynyt Kanarialla vuosittain
- Nudisti
nudisti2 kirjoitti:
Arvoisa zzzzzzz kirjoitat aivan totta. Kyseine kirjoittaja ei omaa perhettä eikä ole käynyt Kanarialla vuosittain
Käyn vuosittain ja tiedän mistä kirjoitan?
Asia on yleensä niin, sitä löytää mitä etsii. Miten voi olla niin erilaisia ajatuksia rannoista, riippuu vaan siitä, kuka milloinkin kirjoittaa??
Minä olen perheen kanssa liikkeellä, enkä mene sellaisiin rantoihin missä on häiriöitä, ne kun ei sovi lapsille katseltavaksi.
Joten pysykää pois, samoin kun pysytte ilotaloista, jos pysytte! - skinny dipper
Viime reissulla tein sellaisen havainnon että nakuilijat olivat levittäytyneet lähes koko rannalle aurinkoa ottamaan,pelaamaan tai muutenvain oleilemaan, mutta nämä seksitouhut hoidetaan edelleen,onneksi, dyynien suojassa .Kyllä Maspalomaksessa julkista rakastelua näkee, jos vain viitsii dyynien taakse kävellä. Itse olin siellä 1998 kesällä ja yksi pariskunta rakasteli näissä kivistä kasatuissa tuulensuojissa siten, että nainen ratsasti miehen päällä. Julkiseen rakasteluun törmää melkein joka nakurannalla, esim. Yyterissä viime elokuussa yksi pariskunta harrasti oraaliseksiä monta tuntia, eikä missään piilossa, vaan siellä missä kaikki muutkin ovat ja lopuksi ilmeisesti paineitten ollessa liian kovat suorittivat yhdynnän. Siinä ortodoksinudisteille miettimistä.
- Ei häiriöitä
loma kirjoitti:
Olemme lähdössä lomalle ja myös nakurannat täytyy kokea, mutta miten on jos mies rannalla lähtee katselemaan muualle ja nainen jää yksin makailemaan onko takaisin tullessa siellä hänen vieressä mahdollinen viihdyttäjä paikalla.
Maspalomaksen dyynialue on niin suuri, että varmasti kaikille löytyy miellyttävä paikka. Villimpää menoa ja seksiseuraa löytyy dyynien Maspalomaksen puolelta. Eli kun tulet rannalle kuivan kanavan oikeaa puolta niin jonkin verran ennen rantaa on kanavan vasemmalla puolella kamelifarmi. Mene tämän kohadlta kanavan vasmemalle puolelle ja heti kohta kemelien jälkeen suunnista vasemmalle dyyneille. Älä kävele rantaan saakka vaan käänny vasemmelle pientä pensaikkoa kasvavalle alueelle. Täällä minä vietin viime jouluna aivan ihastuttavan loman. Jos haluaa mahtavia kokemuksia niin mukaan vain estoitta rinkeihin.
Jos haluaa olla aivan omassa rauhassa niin kannattaa kävellä vähän pidemmälle dyynien suojaan.
Rannan läheisyys on aivan normaali uimaranta. Tosin yläosattomia ja alastomia vartaloita näkyy melko runsaasti, mutta kaikki käyttäytyvät aivan asiallisesti. - jos..
Viime reissulla tein sellaisen havainnon että nakuilijat olivat levittäytyneet lähes koko rannalle aurinkoa ottamaan,pelaamaan tai muutenvain oleilemaan, mutta nämä seksitouhut hoidetaan edelleen,onneksi, dyynien suojassa .entä jos siellä haluaa pientä jännitystä ja toivoisi paria tai yksinäistä seuraan pitäisikö miehen poistua hetkeksi aikaa ja liittyä sit seuraan, vai miten kannattaisi käyttäytyä.
- Jossille
jos.. kirjoitti:
entä jos siellä haluaa pientä jännitystä ja toivoisi paria tai yksinäistä seuraan pitäisikö miehen poistua hetkeksi aikaa ja liittyä sit seuraan, vai miten kannattaisi käyttäytyä.
Niinpä, jos siellä haluaa pientä jännitystä, niin sehän on itsestä kiinni. Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia, toiset avioparit jopa sopimuksella vaihtavat vaimojaan, että ei tule aika pitkäksi. Löytyy tosia että ollaan monta avioparia yhdessä samassa sängyssä, ihana kun hipit ennen vanhaan. Käyttäytymissäännöt on ihan omien mielihalujen mukaan, että eipäs muuta.
Itse kuitenkin pidän omasta vaimosta, ja en halua siihen mukaan postinkantajaa enkä nokisutaria, ihan vaan yksin hoitelen. Niin kuitenkin on, malleja on monia. - nautiskelija
jos.. kirjoitti:
entä jos siellä haluaa pientä jännitystä ja toivoisi paria tai yksinäistä seuraan pitäisikö miehen poistua hetkeksi aikaa ja liittyä sit seuraan, vai miten kannattaisi käyttäytyä.
Kun jäät joksikin aikaa yksinäisen näköiseksi (vierellä ei ole muiden pyyhkeitä tai tavaroita) niin kyllä seuraa löytyy. Voit myös mennä rohkeasti mukaan rinkeihin joita muodostuu rakastelevia pareja tai ryhmiä katsomaan. Itse viime marraskuussa meinin yhteen tälläiseen rinkiin. Sen keskellä yksi mies yritti tyydyttää kahta naista. Minä en voinut vastustaa pitkään halujani vaan kävin hyväilemään ja imemään toisen naisen ihanilta näyttäviä rintoja. Olin siinä kontallani ja hetken kuluttua tunsin paksun peniksen painujan kiivaana sykkivään pimpsaani. Kokemus oli huikea.
- rajaton rusketus
loma kirjoitti:
Olen taas lähdössä hiihtolomalla Maspalomaksen dyyneille. Olen ollut silleä joka vuosi vuodsta -93 alkaen. Esittelen kaikille turvallista seuraa kaipaaville mielelläni myös nakualuetta. Saatte halutessanne myös turvallista ja miesseuraa ja huluamianne palveluja.
- Hiihtoniilo
rajaton rusketus kirjoitti:
Olen taas lähdössä hiihtolomalla Maspalomaksen dyyneille. Olen ollut silleä joka vuosi vuodsta -93 alkaen. Esittelen kaikille turvallista seuraa kaipaaville mielelläni myös nakualuetta. Saatte halutessanne myös turvallista ja miesseuraa ja huluamianne palveluja.
Muista ottaa sukset ja pipo mukaan! Jalka potkee, suksi notkee sujuilevi sukkelaan...
- ?
nautiskelija kirjoitti:
Kun jäät joksikin aikaa yksinäisen näköiseksi (vierellä ei ole muiden pyyhkeitä tai tavaroita) niin kyllä seuraa löytyy. Voit myös mennä rohkeasti mukaan rinkeihin joita muodostuu rakastelevia pareja tai ryhmiä katsomaan. Itse viime marraskuussa meinin yhteen tälläiseen rinkiin. Sen keskellä yksi mies yritti tyydyttää kahta naista. Minä en voinut vastustaa pitkään halujani vaan kävin hyväilemään ja imemään toisen naisen ihanilta näyttäviä rintoja. Olin siinä kontallani ja hetken kuluttua tunsin paksun peniksen painujan kiivaana sykkivään pimpsaani. Kokemus oli huikea.
Entäs se turvaseksi? Onkos siellä kaikilla joku pikku kortsupussukka mukana vai paljaaltaanko vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841