Valkamakatu asuinpaikkana?

Muuttolintunen

Muutan joksikin aikaa Kotkaan työn/koulun vuoksi ja haen edullista suntoa keskustan liepeiltä. Kotkan vuokrataloilla on edullisia kämppiä mm. Valkamakadulla - onko tietoa ovatko missä kunnossa ja millaista seutua ko. alue on?

23

4862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjjj

      joo muuta mun kämppikseks.. valkamakatu on tosi rauhallist seutuu asua. Harvoin näkee mitää narkkareit tai turhast valittavii mummoi ja pappoi!!

      • muutoton

        En kyllä sinne muuttaisi. Tunnettua narkkariseutua, ihan kahelia porukkaa.


    • Kokenut

      Kaupungin vuokratalot nyt on mitä on. Siellä asuu niin kummaa porukkaa, ettei mitään rajaa. Alkkiksia, nistejä ym. sossupummeja ja niiden kahjuja pentuja.

    • Asukas vastaa

      Ihan mukavaa aluetta on Valkamakatu. Täällä on useampia osaketaloja, kaupungin vuokrataloja on neljä (?), eikä niissä ainakaan minua häiritseviä tyyppejä asu. Itse olen asunut Valkamakadulla useamman vuoden, eikä mitään valitettavaa ole. Toiset aina tuntuvat vaan tietävän asioista vähän enemmän, kuten nuo aikaisemmat kirjoittajat..

      Kaupungin vuokrataloon jos haluat, niin saat luultavasti naapureiksesi ainakin jonkunasteisia hörhöjä ja melu on tavallista osaketaloa kovempaa (yleensä). Kotkassa on kyllä tarjolla runsaasti yksityisten vuokraamia asuntoja, joten jos rauhaa kaipaat, niin suosittelen ennemmin niitä. Tosin alhainen hintataso voi houkuttaa kaupungille vuokralle.. Kämppien tasosta en tiedä, mutta kai nuo asuttavassa kunnossa on. Talot rakennettu 80-luvulla.

    • Valkamakadulta

      Asunut aiemmin siellä kaupungin vuokratalossa 5v. ja ainakin silloin oli ok, ei ollut hörhöjä. Rauhallista aluetta.

    • myöskin

      Ystäväni asui siellä vuokratalossa ja narkkareita oli.

      • ettei totuus unohtuisi

        Itse muutin sieltä pois parisen vuotta sitten.

        Asunto (39,5) oli ihan siisti, makuuhuone, olohuone ja keittokomero parvekkeella ja hissitalossa.

        Taloa isännöi Kotkan Vuokratalot Oy ja kunnosta piti huolta Hovinsaaren Huolto. Isännöitsijä oli ammattinsa osaava ja asukasviihtyvyyteen panostava henkilö ja Hovinsaaren Huollon henkilökunta oli hyvin koulutettua ja osaavaa.

        Vuokra oli yksityistä tasoa halvempaa, ja asunnon kunto parempi kuin asunnonhakuaikana vapailla markkinoilla tarjolla.

        Talossa asui muutama alkoholisoitunut ihminen, joista ei ollut varsinaisesti muuta vaivaa kuin haju. Häiriköintiä aiheuttaneet sai isännöitsijä rauhottumaan tai häädettyä kokonaan.

        Suosittelen.


      • lähteä
        ettei totuus unohtuisi kirjoitti:

        Itse muutin sieltä pois parisen vuotta sitten.

        Asunto (39,5) oli ihan siisti, makuuhuone, olohuone ja keittokomero parvekkeella ja hissitalossa.

        Taloa isännöi Kotkan Vuokratalot Oy ja kunnosta piti huolta Hovinsaaren Huolto. Isännöitsijä oli ammattinsa osaava ja asukasviihtyvyyteen panostava henkilö ja Hovinsaaren Huollon henkilökunta oli hyvin koulutettua ja osaavaa.

        Vuokra oli yksityistä tasoa halvempaa, ja asunnon kunto parempi kuin asunnonhakuaikana vapailla markkinoilla tarjolla.

        Talossa asui muutama alkoholisoitunut ihminen, joista ei ollut varsinaisesti muuta vaivaa kuin haju. Häiriköintiä aiheuttaneet sai isännöitsijä rauhottumaan tai häädettyä kokonaan.

        Suosittelen.

        Johan oli paratiisi. Miksi muutit pois? Kuulosti paremmalta kuin kalliit osaketalot. Itsellä toista tietoa.


      • ettei totuus unohtuisi
        lähteä kirjoitti:

        Johan oli paratiisi. Miksi muutit pois? Kuulosti paremmalta kuin kalliit osaketalot. Itsellä toista tietoa.

        mutta asunto jäi pieneksi.


      • ettei totuus unohtuisi
        lähteä kirjoitti:

        Johan oli paratiisi. Miksi muutit pois? Kuulosti paremmalta kuin kalliit osaketalot. Itsellä toista tietoa.

        parempi kuin aiempi rivitaloasunto Kaukolassa, jossa naapurien haukkuvat koirat terrorisoivat koko asuinalueen.


      • Muuttolintunen
        ettei totuus unohtuisi kirjoitti:

        parempi kuin aiempi rivitaloasunto Kaukolassa, jossa naapurien haukkuvat koirat terrorisoivat koko asuinalueen.

        Etukäteen tiesinkin, että ko. alue ei Kotkan halutuinta, mutta mulla asuminen olisi vain noin vuoden kestävää ja nimenoman taloudellisesta syystä joutuisin nyt sen vuoden vähän edullisemmin asumaan. varsinainen koti on siis toisella paikkakunnalla. Minua Valkamakadussa lisäksi kiinnostaa se, että se lähellä KOKS:a (tuleva työpaikka) ja aika lyhyt kävely matka Kotkansaarelle. Toki eivät kotkassa yksityisten vuokrakämpät kalliita ole, mutta moniin vaaditaan nykypäivänä aivan järjettömät takuut, niin se vähän vie mielenkiintoani niistä :)


      • Mnää vaan
        Muuttolintunen kirjoitti:

        Etukäteen tiesinkin, että ko. alue ei Kotkan halutuinta, mutta mulla asuminen olisi vain noin vuoden kestävää ja nimenoman taloudellisesta syystä joutuisin nyt sen vuoden vähän edullisemmin asumaan. varsinainen koti on siis toisella paikkakunnalla. Minua Valkamakadussa lisäksi kiinnostaa se, että se lähellä KOKS:a (tuleva työpaikka) ja aika lyhyt kävely matka Kotkansaarelle. Toki eivät kotkassa yksityisten vuokrakämpät kalliita ole, mutta moniin vaaditaan nykypäivänä aivan järjettömät takuut, niin se vähän vie mielenkiintoani niistä :)

        Jos koksiin oot menossa töihin, niin kysy kämppää sieltä. Sairaalalla on monta asuintaloa ihan sairaalan vieressä ja ovat edullisia asua.. Pääosin tarkoitettu henksalle, mutta asuu siellä taviksiakin.


    • Call Me Al

      Seutu on paljon rauhoittunut sitten 90 luvun lopun !

      Pari kaveria kun saatiin kiven sisään, niin kontaktit paranivat asukkaiden kesken !

      • muutamme kaiken

        Olen samaa mieltä.


    • kirjoitellaanko,,,

      ilmoittelehan mulle kun tulet niin mennään käupunkikierrokselle :)

      tv: BBT

      jos kerrot osoitteesi niin laitan postia ja samalla selviää mikä tämä BBT on niin et voi erehtyä henkilöstä ;)

    • syyliä naapurikyyliä
      • moron..

        tuossa linkissähän on kyse osaketalosta, ei vuokraasunnoista...


    • Anonyymi

      Osaketaloissa pahoha kyyliä....ennemmin vuokralle, saa olla rauhassa

    • Anonyymi

      Jos loisioita hakee seurakseen ja naapurikseen niin oiva paikka:) Siellä on todellakin uskomattomia työtä vieroksujia ja eivät ole tehneet mitään ikinä oman elonsa eteen ja ovat n. 60v. Mutta on totta että eivät he kyllä mitään osaa tehdäkkään. Ei semmoisia paskoja kukaan oikeaan työhön toki voi ottaa. Ei edes kun he olivat nuoria....
      Että siitä vaan....

      Idiootteja!! Surkeita tapauksia.
      PELKUREITA!

    • Anonyymi

      Tyttö asuu siel eikä ongelmia oo oĺlu ja kivaa porukkaa on. Hyvä ranta ihan vieressä ja grillipaikka yms. Hovarin peräkylää älä muuta

      • Anonyymi

        miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi?

        Pahoja kyytiä sielä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoja kyytiä sielä

        Muuta ennemmin vuokrataloon...saa olla rauhassa. Ko.talossa semmoisia etten viitsi edes sanoa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe