WIN98SE näyttö jää postiluukuksi.. ?

JH.

Saadakseni muut kiusallisuudet siivotuksi pois formatoin C-levyn ja asensin W98SE:n uudelleen Tekra8000:ni.
Nyt näyttö on jämähtänyt 640x480 -kokoon ja näytön asetuksen liuku ei suostu inahtamaan isommalle. Olisiko joku helppo vika ?

3

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu.

      "Olisiko joku helppo vika ?"

      On. Näytönohjaimen ajuri puuttuu. Asenna se ensin.

      • JH.

        Näyttö pulahti kuin pulahtikin koko ruudulle:
        Oli Toshiban utilities and drivers -tiedostot kai menneet tuon C-levyn formatoinnin yhteydessä. Formatoin ja asensin W98:n uudelleen ja hain Toshiban sitelta Tecran näyttöajurin, ja jollain kumman räpeltämisellä sain sen toimimaan.


      • tämä sitten?
        JH. kirjoitti:

        Näyttö pulahti kuin pulahtikin koko ruudulle:
        Oli Toshiban utilities and drivers -tiedostot kai menneet tuon C-levyn formatoinnin yhteydessä. Formatoin ja asensin W98:n uudelleen ja hain Toshiban sitelta Tecran näyttöajurin, ja jollain kumman räpeltämisellä sain sen toimimaan.

        Mulla on sama ongelma, mutta toshiban satellite pro 4200 seriesin kanssa. Kokeilin koneessa xp:tä mutta toimi niin hunosti, että palasin 98:iin ja nyt tuli samat ongelmat (c aseman formatoinnin jälkeen ) . Tuolta toshiban saitilita en löytänyt oikeita ajureita. Voisiko joku ystävällinen sielu heittää mulle jotain linkkiä tai vinkkiä?? Tää on tuskaa käyttää 640x480 resoo ja 16 väriä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe