Auto-Antero

affename

On palstan paras hahmo! Kiitos että tulit ansaitlta kesälomaltasi takaisin. Verbaalijonglöörauksesi pelastaa kurjimmankin loskakelipäivän! Kiitos!

32

2552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiran

häntää nostaa, ellei koira ite!

• sen..

koiran perverssi isäntä!! XD

• Auto-Antero 

sain vihdoin ladani kuntoon ja mummikin laittoi tilille vähän rahaa joten kyllä taas kelpaa kouluttaa nysväreitä.

• rane

Minä kun luulin, että oli hoidossa.

• ......

taitaa olla jakautunut persoona tai muut plagioivat luvatta. Antero kirjoittaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000019168849

Painelin Nihtisillasta rampille kehä IIlle länteen kun edessäni nysväsi joku Urpo.
      Ajauduin...

ja yllättäen mopohiiri toistaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000019220327

Painelin Nihtisillasta rampille kehä IIlle länteen kun takanani nysväsi joku Urpo.
      Sitten...

Taitaa olla melkoinen nysväri kun ei keksi mitään uutta

• Skitso

Hiiri on syntynyt 82 eli on nyt 24.
        Antero on rekisteröitynyt viime vuonna, jolloin hiiri oli 23 -> siks ikä on huumorimielessä Antsulla 93.

• ---

tai sitten menivät siinä peräkkäin :)

• ...

että kyseessä on todellakin sama satusetä.

• ällikällä lyöty

Pirskatti! Ajattelin ensin vastata ketjun ensimmäiseen viestiin, että paikasta palstan parhaimpana hahmona kamppailee Anteron tasolla viihtyvä ystävämme, verbaalivirtuoosi Prätkähiiri. Jahah, taisi tässä tapauksessa jaettu kehu ollakin kaksinkertainen kehu, kirjaimellisesti!

• Auto--Antero

Olemme kaksi eri henkilöä. Kieltämättä samanhenkistä asiaa irtoaa hiireltäkin. Minullakin on ollut prätkä, joten tidän mitä tuntuu tuulettaa 280km/h lasissa.. IIIhanaa!!!

• Prätkähiiri82

Olen minä ja antero on antero. tietysti kieltämättä olemme molemmat taitavia aloillamme. Antero näyttää olevan autonratissa kingi ja mä prätkämiehistä taas taitavin. Kukkahatut ja nysvärit haistakoon pitkän PA::KAN!!!

• kovin murheellista

Eihän voi olla totta että joku ihan tosissaan pitää noista Auto-Anteron jutuista? Eihän!

Kokeilin varsin "Etsi kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit" -toimintoa ja ällistyin. Lähes 700 viestiä samaa sontaa. Tässä poiminta:

"30 on hyvä kunhan laitetaan ykkönen eteen. Motareille nolla perään. Mikä vitun pyhimys lapsi on liikenteessä? Kurittomat ja vailla sivistystä olevat kakarat joutavatkin auton alle. Loistoautoni laatumoottori kestää kovaakin rääkkiä jälleenmyyntiarvon..."

Ymmärrän kyllä että sananvapauden nimissä tällaistenkin on annettava jonnekin kirjoitella. Muutenhan heiltä repeää suoni päässä. Mutta että joku vielä ihailee tätä. Todella murheellista.

Tiedän, ei pitäisi provosoitua kun provosoidaan. Silti minusta tämä on juuri sitä kamaa minkä pitäisi olla pysyvästi poistettavien listalla. Liikenteessä yksikin tällainen on aina liikaa. Siksi, että kun heiltä sitten lopuksi karkaa ajatuksen lisäksi ajoneuvo käsistä, yleensä siinä kuolee joku viaton sivullinenkin.

• Auto- -Antero

Viittäsataa Ladallani kaikista nysväreistä ohitte, repikää siitä. Hah hah ei teidän autot voita mun loistoLadaani millään.

• ÄIJÄLÄ

Olen kanssasi samaa mieltä. Auto Antero puhuu totena sellaista, mikä ei elävässä elämässä ja ajamisessa tule kuuloonkaan.
        Asiaa täällä pitäisi puhua, ei soopaa.
        Liikenne on senverran vakava paikka, ettei siitä pitäisi leikkitannerta tehdä.

• minä vaan taas

Takavuosina suomi24 palstoilla liikkui nimimerkki
        goldfinger.

Kyykytti mukamas porukoita.

Oli aina oikeassa vähän samanlaisilla provosoivilla teksteillä kuin antero.
        Paljastui 18 v pojaksi ja haukkui aina teinejä.

Rekisteröityjen nimimerkkien takaa voi paljastua vaikka mitä persoonallisuus häiriöitä.

Tuomittiin ties mistä ja myös suomi 24 oli syyttäjänä ..ehdonalaista siitä sit tuli ja sakkoja.

antero on mielestäni hieman omituinen loistoautoineen..

Sorry nyt vaan Anyero, mutta pitäskö vähän takistuttaa mielipiteitä.
        Nehän yllyttävät rikokseen, jota myös ylinopeus on

• minä vaan taas kirjoitti:

Takavuosina suomi24 palstoilla liikkui nimimerkki
        goldfinger.

Kyykytti mukamas porukoita.

Oli aina oikeassa vähän samanlaisilla provosoivilla teksteillä kuin antero.
        Paljastui 18 v pojaksi ja haukkui aina teinejä.

Rekisteröityjen nimimerkkien takaa voi paljastua vaikka mitä persoonallisuus häiriöitä.

Tuomittiin ties mistä ja myös suomi 24 oli syyttäjänä ..ehdonalaista siitä sit tuli ja sakkoja.

antero on mielestäni hieman omituinen loistoautoineen..

Sorry nyt vaan Anyero, mutta pitäskö vähän takistuttaa mielipiteitä.
        Nehän yllyttävät rikokseen, jota myös ylinopeus on

Eipä paljastunut miksikään nuorukaiseksi. Eikä paljastunut miksikään erityiseksi. Ei tuomittu mistään. Suomi24 ei esittänyt mitään vaatimuksia.

Ota vähän paremmin selvää asioista.

• Auto--Antero

Kyllä ja pahastikin. Nimittäin liikennesuunnittelun harjoittama hätävarjelun liioittelu, jossa kuusikaistaisella ajoväylällä on naurettava (RUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!) 30km/h rajoitus.

Juuri moisen paskanheiton vuoksi en kunnioita mitään rajoituksia tai sääntöjä.
        Haistavitun sääntönikkarit vetäköön vitun päähänsä! En anna niille paskan vertaa arvoa.
        Kontrasti on sama kuin nallekarkin varastamissta saisi kuolemantuomion.
        Äly hoi! Mielummin vedän täysillä!

• Auto--Antero kirjoitti:

Kyllä ja pahastikin. Nimittäin liikennesuunnittelun harjoittama hätävarjelun liioittelu, jossa kuusikaistaisella ajoväylällä on naurettava (RUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!) 30km/h rajoitus.

Haistavitun sääntönikkarit vetäköön vitun päähänsä! En anna niille paskan vertaa arvoa.

Tuohon ei ole juurikaan lisättävää, paitsi, että se mainitsemasi hätävarjelun liioittelu näkyy muuallakin kuin monikaistateillä ja lisämausteena huono liikennesuunnittelu, joka hidastaa, tai vaikeuttaa liikennettä.

• Kairakettu kirjoitti:

Eipä paljastunut miksikään nuorukaiseksi. Eikä paljastunut miksikään erityiseksi. Ei tuomittu mistään. Suomi24 ei esittänyt mitään vaatimuksia.

Ota vähän paremmin selvää asioista.

Eikä esittänyt vaatimuksia Enirokaan.

• kovin murheellista
        Auto--Antero kirjoitti:

Saat ihan vapaasti olla kunnioittamatta mitään rajoituksia tai sääntöjä. Siihen ei kukaan voi sinua velvoittaa. Sen kun vedät täysillä liikenteessä ja jatkat riehumistasi täällä palstoilla.

Murheellista minusta on se, että kun sinulle sattuu liikenteessä jotain, siinä melko varmasti sattuu jollekulle syyttömälle sivullisellekin. Ja erityisesti se, että joku ajattelukyvytön ihminen voi lukea noita juttujasi ihan totena ja jopa mallina.

Omalta osaltani lopetan tämän kannanoton tähän, enepää en tosiaan aio provosoitua ja uhrata energiaani. Ei se kuitenkaan mihinkään vaikuta. Näissä keskusteluissa viisaamman tunnistaa siitä että hän ymmärtää antaa periksi.

• Auto--Antero
        kovin murheellista kirjoitti:

Saat ihan vapaasti olla kunnioittamatta mitään rajoituksia tai sääntöjä. Siihen ei kukaan voi sinua velvoittaa. Sen kun vedät täysillä liikenteessä ja jatkat riehumistasi täällä palstoilla.

Murheellista minusta on se, että kun sinulle sattuu liikenteessä jotain, siinä melko varmasti sattuu jollekulle syyttömälle sivullisellekin. Ja erityisesti se, että joku ajattelukyvytön ihminen voi lukea noita juttujasi ihan totena ja jopa mallina.

Omalta osaltani lopetan tämän kannanoton tähän, enepää en tosiaan aio provosoitua ja uhrata energiaani. Ei se kuitenkaan mihinkään vaikuta. Näissä keskusteluissa viisaamman tunnistaa siitä että hän ymmärtää antaa periksi.

Ajotaitoni ansiosta, minulle ei voi sattua mitään. Vaikka usein ajotaidottomat sokkailevat edessäni, olen suvereenilla väistötekniikallani estänyt onnettomuudet.

Tyhmät ihmiset(95% autoilijoista), toimivat autokoulujen harhaoppeja noudattaen. Vaaratilanteessa isketään jarrupoljin pohjaan ja toivotaan parasta.

Minä sen sijaan polkaisen kaasua ja väistän eteenpäin. Yleensäkin väistän vaaratilanteen, joskus jopa kierrän, arvokasta aikaani tuhlaten.
        Parhaaksi olen kuitenkin havainnut eteenpäin väistämisen. Silloin ei aikaa huku tyhmään pysähtelyyn.

Kaiken kaikkiaan altistumisaika onnettomuudelle lyhenee, mitä kovempaa vauhtia ajellaan.
        Nopeus on turvaa, joka saavutetaan vain turbomoottorin avustuksella. Vanhat tehomoottorit (V8)ovat liian epätaloudellisia.

Kuinka ajat alta pois, kun lentokone laskeutuu päällesi? Jarrutatko, jolloin osuu varmasti, vai kiihdytätkö itsesi turvaan?
        Minä tiedän kuinka tilanteessa toimitaan....

• asiallisesti se on

• asiallisesti se on kirjoitti:

http://www.e-finland.org/center/etusivu/informaatiota/uutispalvelu/uutisia/mobiili/?//list=laaja/from=355/sort=down 12/

Saihan se hörhelö 30 päiväsakkoa toa 900 €uroa maksettavaksi keskustelupalstojen häiriköinnistä.

Pelottavan samantapaista ylimielistä paskan heittoa anterolla on......

Oisko sama oireyhtymä päässä???

...kyseessä aivan eri henkilö, sattui vaan olemaan sama nicki.

Sitten toiseen asiaan. "Saihan se hörhelö 30 päiväsakkoa toa 900 €uroa maksettavaksi keskustelupalstojen häiriköinnistä."

Mistä teitä taliaivoja riittää? Tuomio ei tullut keskustelupalstojen häiriköinnistä, vaan tietoliikeenteen häirinnästä, joka johtui sähköpostiosoitteeseen ja matkapuhelimeen lähetetyistä viesteistä.

• vielä vähän
        Kairakettu kirjoitti:

...kyseessä aivan eri henkilö, sattui vaan olemaan sama nicki.

Sitten toiseen asiaan. "Saihan se hörhelö 30 päiväsakkoa toa 900 €uroa maksettavaksi keskustelupalstojen häiriköinnistä."

Mistä teitä taliaivoja riittää? Tuomio ei tullut keskustelupalstojen häiriköinnistä, vaan tietoliikeenteen häirinnästä, joka johtui sähköpostiosoitteeseen ja matkapuhelimeen lähetetyistä viesteistä.

Käytä hakukonetta ja lue vielä vähän...

Niin ja kirjoitustyyli ja asenne ovat ihan samantyyliset goldilla ja anterolla.

Goldi oli kylläkin enemmän luovempi ja "sairaampi" jutuissaan.

Antero on vasta "uransa" alussa. Goldi tuomittu ja lopussa???

Sairasta meininkiä vaan tuo uhoaminen ja provojen lähettäminen. Minulle ainakin riitti..

Lopetan anteron tekstien lukemisen. Samoin kuin goldin aikoinaan.

Viisas ei sotkeudu enempää moiseen hörheilyyn.

• vielä vähän kirjoitti:

Käytä hakukonetta ja lue vielä vähän...

Niin ja kirjoitustyyli ja asenne ovat ihan samantyyliset goldilla ja anterolla.

Goldi oli kylläkin enemmän luovempi ja "sairaampi" jutuissaan.

Antero on vasta "uransa" alussa. Goldi tuomittu ja lopussa???

Sairasta meininkiä vaan tuo uhoaminen ja provojen lähettäminen. Minulle ainakin riitti..

Lopetan anteron tekstien lukemisen. Samoin kuin goldin aikoinaan.

Viisas ei sotkeudu enempää moiseen hörheilyyn.

En tarvi mitään hakukoneita, olen tavannut ilmielävänä mersupalstalle kirjoitelleen Goldin, aikamiehen.

• Prätkähiiri82 
        Auto- -Antero kirjoitti:

Viittäsataa Ladallani kaikista nysväreistä ohitte, repikää siitä. Hah hah ei teidän autot voita mun loistoLadaani millään.

mopollani ainakin viittäkymppiä. Ja mela on koko ajan Antsun hanurissa.

• joooooopajoooooo
        Kairakettu kirjoitti:

En tarvi mitään hakukoneita, olen tavannut ilmielävänä mersupalstalle kirjoitelleen Goldin, aikamiehen.

Otan osaa jos sinulla on tuontapaisia "tuttavuuksia".

On se vaan kumma, että teinipoika tuli tuomittus samasta ositteesta kuin goldi.Tuo teinin kyykyttäjä .Kaikenlisäksi ylimääräinen psskiainen koko yhtreiskunnslle,

• joooooopajooooookkkkk
        Kairakettu kirjoitti:

On se vaan kumma, että teinipoika tuli tuomittus samasta ositteesta kuin goldi.Tuo teinin kyykyttäjä .Kaikenlisäksi ylimääräinen psskiainen koko yhtreiskunnslle,

• joooooopajoooooo kirjoitti:

Miten niin samasta osoitteesta? Se teinipoika asui Espoossa ja tapaamani Goldi aivan eri paikkakunnalla.

• sdford
        Kairakettu kirjoitti:

Miten niin samasta osoitteesta? Se teinipoika asui Espoossa ja tapaamani Goldi aivan eri paikkakunnalla.

On siitä joku muukin lukenut.

Teini mikä teini.

Eikä anterokaan voi olla täysi-ikäinen ajatteleva
        mies.

Ei voi. Niin tyhmiä provojuttuja.

• sdford kirjoitti:

On siitä joku muukin lukenut.

Teini mikä teini.

Eikä anterokaan voi olla täysi-ikäinen ajatteleva
        mies.

Ei voi. Niin tyhmiä provojuttuja.

Espoossa asunut olikin teini, mersupalstalle kirjoitellut Goldfinger ei asunut lähelläkään Espoota ja oli ja on aikuinen, yli viisikymppinen. Olet tainnut saada siipeesi Goldilta joskus aikoinaan, enkä ihmettele sitä yhtään, niin typerältä vaikutat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2628
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      203
      1658
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1600
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1461
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1222
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1005
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      969
    8. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      45