Ovatko masennuslääkkeet aiheuttaneet vatsavaivoja teille muille? Aloitin viime viikolla citalopramin käytön ja nyt vatsa ei ole toiminut kolmeen päivään. Alkaa aika tukala olo olla...
Ovatko tällaiset sivuvaikutukset menneet ohi aikaa myöten?
Ovatko tällaiset sivuvaikutukset menneet ohi aikaa myöten?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Mulla eri merkkinen lääke, mutta kyl vatsa oli kipee ekat kaks viikkoa. Mut ei sekaisin tms. Koita syödä jotain, jonka avulla toimis, luumu ym.. jos ei toimi moneen päivään niin apteekista saa ainakin microlaxeja, ei kauheen mukava varmaan, mutta parempi se kun, että korvistakin alkaa jo pursua tavaraa!!
,,,
aivan selkeästi vatsavaivasi liittyvät lääkkeeseen. Lääkkeen mukana tulleessa tuoteselosteessakin lienee ummetus- kuten muutkin
mahdolliset vatsavaivat merkitty mahdollisiksi sivuvaikutuksiksi.
Ohi menevät ihan varmasti. Älä siis turhaan stressaa.
laxoberon-tabletit lempeä tapa ummetukseen. Oma lekurini antoi niitä mulle, kun valitin lääkkeiden aiheuttamasta ummetuksesta.