hyvä pizzeria

juuri muuttanut

Neuvokaapa keskustasta ja Petoselta paikat, joista saa hyvää pizzaa. Petosen Pyörönkaarellakin näkyy olevan useampi paikka.

54

5591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjk

      Itselleni suositeltiin Duran's pizzeriaa Niiralankadulla. Ei pettänyt. Voin suositella myös sinulle.

    • pettuli

      Green house on paras pitseria kuopiossa. Kuninkaankadulla, vieläpä mukava henk kunta

      • fagfa

        ole sen arvoinen että sinne edes kannattaisi mennä sisälle. mutta siinäpähän menettä, en estä.


      • En ennnee Greenhouseen
        fagfa kirjoitti:

        ole sen arvoinen että sinne edes kannattaisi mennä sisälle. mutta siinäpähän menettä, en estä.

        Kerran yrjösin niiden pizzan syötyäni.Sori mutta en mene enää.


      • on...
        En ennnee Greenhouseen kirjoitti:

        Kerran yrjösin niiden pizzan syötyäni.Sori mutta en mene enää.

        tietenkin Ceasars, en tiedä kirjotinko
        oikein, mut se on tulliportinkadulla.
        Aina melkein täynnä, se kertoo jo jotain.


      • dsdsdsdwwwwwwwwwwww
        En ennnee Greenhouseen kirjoitti:

        Kerran yrjösin niiden pizzan syötyäni.Sori mutta en mene enää.

        Tais olla kova krapula.


    • Merhaba

      Merhaba on hyvä paikka, turkkilaiset pizzat erityisesti on maukkaita.

      • hyvä paika

        Green house on paras. Kertaakaan en ole kärsinyt pahoinvoinnista siellä käytyäni. Palvelu mukavaa ja ruoat hyviä.


    • pizzansyöjä

      Kuninkaankadun ja Tulliporin kadun kulmassa oleva pizzeria on hyvä. Hyvät pizzat ja miellyttävä sisustus, usein vaan turhan täynnä.

      Green House on myös hyvä. Hyvät pizzat, hyvä palvelu.

    • in love with pizza

      me ainakin poikaystävän kanssa koluttiin kuopiossa asuessamme kaikki keskustan pizzeriat usemampaan kertaan. ja quatro lyöttäytyi ylivoimaiseksi, vaikka kotipizzaa ei titenkään mikään voita!
      kuinka monta kertaa olikaan monessa paikassa pizzassa oli liian vähän täytettä.
      sen ei pitäisi tarkoittaa sitä että jos otat 4 täytettä, niitä laitetaan yhteensä yhtä vähän kuin ottaisit vain 2!!!!olisiko hyvä ottaa joku standardimitta käyttöön ja huitasta sillä vakio määrä kutakin täytettä että saisi asiakkaan rahoilleen vastinetta..

    • kuopio calling

      Älkää missään tapauksessa menkö Duransiin. Ukko vetää röökiä ruokaa tehdessään ja tuli huutamaan, kun kun hain lisää salaattia lautaselle. Ihme nilkkki.

      Pyörönkaaren karvakädet häviävät R-kioskin takana olevalle Noutopitserialle sekä täytteessä että palvelussa. Suosittelen!

      • Realismin kannattaja

        Karvakämmenien pizzerioissa ja kebab-paikoissa. Kassakone ei kilise kun rahaa otetaan vastaan ja sitten vielä käsiään pesemättä käyvät paskalla ja tekevät sitten teille ne maukkaat ruuat....


    • Petosella

      Caesars. Ja Happy Luna jos vielä on olemassa.

      • syöjä

        junkässä ravintola käskynkkä


      • Deekkä
        syöjä kirjoitti:

        junkässä ravintola käskynkkä

        Käskynkän pitsat koko kaupungin top kolmosesssa!


      • kotiinkuljetus
        Deekkä kirjoitti:

        Käskynkän pitsat koko kaupungin top kolmosesssa!

        tuolta?


      • ei enää

        ole olemassakaan,ei ole ollut enää vuoteen.


      • kyllä on
        ei enää kirjoitti:

        ole olemassakaan,ei ole ollut enää vuoteen.

        kyllä on, Lunaa ei enää. Kävikö kukaan muuten siellä? Kävelin joskus ohi ja paikka näytti täysin tyhjältä. Nythän paikalle muuttaa posti.


    • ------------

      Monet Kuopion paikat kiertäneenä on todettava, että Caesar's on paras! Paikka on italialaisen perheen omistama ja pizzat todellakin maistuvat kuin italiassa konsanaan. Paikka on usein viimeistä paikkaa myöten täynnä viikonloppuisin, mutta viikolla ei tarvitse sisään jonottaa.

    • pizzaa

      on hyvä ja heillä on myös kotiinkuljetus.

      • pizzanystävä

        jossa olisi pizzalista? Tilaisin kotiin, mutta vähän vaikea tilata, kun ei tiedä millaisia pizzoja niillä on.


      • pizzaa

        On vaan muutaman kerran ko. paikassa käynyt niin, että se minkä pizzan sain ei ollutkaan niillä täytteillä mitä tilasin... Kannattaa siis tarkistaa tiskillä, millaisen pizzan saa mukaan.
        Miten lie toiminnassa se naapurissa oleva Merhaba nykyään, konkan jälkeen?


    • Anonyymi

      Kokemuksia ja vinkkejä?

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    • Anonyymi

      Onko Rosinassa parhaat pitsat? Niin olen kuullut.

    • Anonyymi

      Minä ostan Green Housesta ja Puijon pizzeriasta

    • Anonyymi

      Mistä saa Kuopion parhaimmat pitsat, pitsan täytyy olla ohut pohjainen, reunoiltaan rapea ja pitsa ei saa olla kuiva, rasvaa täytyy olla sen verran että pitsalaatikkoon jää rasvaa pitsasta.

    • Anonyymi

      Kuopiolainen! Kerro kuuluuko mielestäsi ananas pitsaan?

    • Anonyymi

      Tuli tuossa mieleen kun luin palstan aloituksia enkä kovin usein tilaa pitsaa (viimeksi kolme vuotta sitten) niin onko Kuopioaaa omaa nimikkopitsaa tietyillä täytteillä?
      Esimerkiksi "mualimannapa-pitsa"

    • Anonyymi

      No, tuossahan se tuli. Nyt meikämutteri lähtee Rosinaan!

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Pizzaa....

    • Anonyymi

      Hellepizza

    • Anonyymi

      Saako torilta pitsaa?

    • Anonyymi

      Mistä saisin kylmimmän pitsan? Sellaisen että sais lapaset käsissä syödä ja pipo päässä sekä villasukat jaloissa. Housutkin hyvä olla.

    • Anonyymi

      Missä on Kotipizza?

    • Anonyymi

      oho-pitsaa

    • Anonyymi

      Pitsa sunnuntai.

    • Anonyymi

      Up

    • Anonyymi

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi

      Taas pitää pitsakeskustelua nostaa ylös

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      ahaa

    • Anonyymi

      Uutuus pizzalausntai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!!!

    • Anonyymi

      Vaihteeksi pizzaa.

    • Anonyymi

      Taas pizzaperjantai!

    • Anonyymi

      Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00152

      Lisää pizzaa tulee.

    • Anonyymi00156

      Pizzaa...

    • Anonyymi00161

      Jeesus pizzaa.

    • Anonyymi00166

      Mikä päivä? Pizzaperjantai!

    • Anonyymi00175

      Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.

    Ketjusta on poistettu 127 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe