sido minut....

Milla

onko olemassa miehiä jotka pitävät naisen sitomisesta, seksuaalisesta piinaamisesta, hulluuteen asti kiihottamisesta, jääpaloista, käsiraudoista, köysistä, tekokulleista, liukuvoiteista, kihelmöivistä salvoista, silmien sitomisesta, nuolemisesta, henkisestä alistamisesta, klitoriksen kiusaamisesta, kielileikeistä, naisen "ottamisesta", hyväksikäyttämisestä, naisen pakottamisesta nuolemaan kullia, yms... vastailkaa, tahdon todellakin tietää lisää....

19

7689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

Tottakai, on myös miehiä, jotka tykkäävät tulla sidotuiksi.

• James Bondage

On todellakin. Kuulostaa hyvältä. Tässä olisi ainakin yksi sellainen mies. Olen haaveillut jo pitkään sitomisleikeistä puolin ja toisin. Olla sitojana ja sidottuna. Vuoronperään. Antaisitko meiliosoitteesi, niin voisin kirjoittaa tästä tarkemmin lisää?

• milla

• Milla
        milla kirjoitti:

[email protected]

tuota, sähköpostissani oli jonkunlaien ongelma ja se "ogelma" oli tyhjännyt kaikki viestikansioni.... eli jos oot lähettäny ennen tätä mulle postia niin lähetäppä uusiks samaan osotteeseen.... [email protected]

• knotty M

Liian hyvää ollaksesi femina. Luulenpa, että jalkojesi välissä roikkuvat toiset tunnusmerkit!

• milla

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

• knotty M
        milla kirjoitti:

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

• Milla
        knotty M kirjoitti:

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

sitten sun pitää varmaan mailata mulle, eikö totta...??? [email protected]

• XL:Narttu
        milla kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

• kouluttaja
        XL:Narttu kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

Pistäppäs tulemaan vähän tietoa itsestäsi... niin katsellaan mihin kanttisi kestää... [email protected]

• roper
        XL:Narttu kirjoitti:

Kokeile [email protected]

• Mikael
    • Mika

Tuohan kinnostaa paljonkin... Enemmän pidän siitä jos joudun naisen armoille... Nimimerkki " Milla" kuulostaa todellakin pelottavan alistavalta...
      Jos haluat tietää lisääkin asiasta
      "[email protected]"
      PS. ns. apuvälineet kuulosti mielenkiintoiselta...

• Milla

sorry, olen kokeillut miehen alistamista mutten saanut siitä mitään irti, se ei ole valitettavasti mun alaani.

• Graf Rute

Kyllä täältä löytyy. Ja vieläkin pidemmälle voidaan mennä, eli kouluttamiseen. Ihan miten sinun fysiikkasi ja mielesi kestää. Seuraava koulutusjakso alkaa Helmikuussa. Pistä hakemus tulemaan...

• roper
    • Kouluttaja
    • Anonyymi

Mikäs sen parempaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe