sido minut....

Milla

onko olemassa miehiä jotka pitävät naisen sitomisesta, seksuaalisesta piinaamisesta, hulluuteen asti kiihottamisesta, jääpaloista, käsiraudoista, köysistä, tekokulleista, liukuvoiteista, kihelmöivistä salvoista, silmien sitomisesta, nuolemisesta, henkisestä alistamisesta, klitoriksen kiusaamisesta, kielileikeistä, naisen "ottamisesta", hyväksikäyttämisestä, naisen pakottamisesta nuolemaan kullia, yms... vastailkaa, tahdon todellakin tietää lisää....

19

7698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukka

Tottakai, on myös miehiä, jotka tykkäävät tulla sidotuiksi.

• James Bondage

On todellakin. Kuulostaa hyvältä. Tässä olisi ainakin yksi sellainen mies. Olen haaveillut jo pitkään sitomisleikeistä puolin ja toisin. Olla sitojana ja sidottuna. Vuoronperään. Antaisitko meiliosoitteesi, niin voisin kirjoittaa tästä tarkemmin lisää?

• milla

• Milla
        milla kirjoitti:

[email protected]

tuota, sähköpostissani oli jonkunlaien ongelma ja se "ogelma" oli tyhjännyt kaikki viestikansioni.... eli jos oot lähettäny ennen tätä mulle postia niin lähetäppä uusiks samaan osotteeseen.... [email protected]

• knotty M

Liian hyvää ollaksesi femina. Luulenpa, että jalkojesi välissä roikkuvat toiset tunnusmerkit!

• milla

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

• knotty M
        milla kirjoitti:

senkus tulet katsomaa jalkoväliini, siellä ei "roiku" mitään sellaista mitä voisi erehtyä luulemaan miehen "tunnusmerkeiksi"... ja liian hyvää ollakseen totta? olen otettu!!! =) pistin viestiin sitä mitä haluan seksiltä ja sun mielestä se on liian hyvää ollakseen totta, että sen on pakko olla miehen keksimää? wau! olen todellakin otettu!!! =)

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

• Milla
        knotty M kirjoitti:

Olisi kiva katsoakin ja mainitsemiesi "mausteiden"
        kanssa.

sitten sun pitää varmaan mailata mulle, eikö totta...??? [email protected]

• XL:Narttu
        milla kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

• kouluttaja
        XL:Narttu kirjoitti:

Milla ei todellakaan ole ainut jolla tuollaisia mielihaluja on. Myöskään minulla ei roiku miehesiä vehkeitä jalkojen välissä ja halut ovat samat kuin millalla, tosin minun mielestäni sitä vois vielä vähän laajentaa ja lisätä siihen vaikka ryhmä seksin mutta mieluummin parin lisäksi naisen kolmanneksi...

Pistäppäs tulemaan vähän tietoa itsestäsi... niin katsellaan mihin kanttisi kestää... [email protected]

• roper
        XL:Narttu kirjoitti:

Kokeile [email protected]

• Mikael
    • Mika

Tuohan kinnostaa paljonkin... Enemmän pidän siitä jos joudun naisen armoille... Nimimerkki " Milla" kuulostaa todellakin pelottavan alistavalta...
      Jos haluat tietää lisääkin asiasta
      "[email protected]"
      PS. ns. apuvälineet kuulosti mielenkiintoiselta...

• Milla

sorry, olen kokeillut miehen alistamista mutten saanut siitä mitään irti, se ei ole valitettavasti mun alaani.

• Graf Rute

Kyllä täältä löytyy. Ja vieläkin pidemmälle voidaan mennä, eli kouluttamiseen. Ihan miten sinun fysiikkasi ja mielesi kestää. Seuraava koulutusjakso alkaa Helmikuussa. Pistä hakemus tulemaan...

• roper
    • Kouluttaja
    • Anonyymi

Mikäs sen parempaa

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3461
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2336
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1848
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1582
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1417
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe